Hľadať tu :-)

pondelok 10. októbra 2022

Týždeň 27. 09. 2022 - 03. 10. 2022

Utorok - Dopoludnia sme sa len tak pomotkali  po okolí. Poobede sme boli trochu von.
Streda - Ráno som sa ponáhľala do Tancuľkova, tesne tesne sme to stihli, otvorila som dvere a Reny na mňa úplne vyjavene pozerala, že teraz má malé detičky, že my sme až na 10:15, že nastala zmena. Si hovorím, že no paráda, ale že nevadí, na šťastie bolo celkom príjemne, že sa pomotáme po námestí, tak sme sa rozhodli ísť do Billy, že si kúpime nejakú desiatu a keď sme odtiaľ vyšli, uvidela som známu so synčekom, že idú do pekárne, potom nás pozvali na kofolu a potom sme vyrazili teda do Tancuľkova. Na moje extrémne prekvapenie sa Pampúšik dosť zapájal a nebehal, čo som bola veľmi vďačná, lebo nás tam bolo veľmi veľa, tak som bola rada, že je pomerne pokojný.
Poobede prišla Majiteľka bytu, tak sme sa trochu rozprávali, zdvihli jej hypotéku, takže aby sme to dorovnali, budeme musieť platiť nájom o 60€ viac. Už ani nedokážem na to nejako reagovať. Sa pýtala, či sme si hľadali niečo iné, no to teda vôbec a že budúci rok možno bude budúci rok predávať tento byt, že to asi nedokáže platiť. Som si povedala, že to budeme riešiť o rok, že to teda nezvládam riešiť rok dopredu.
Na večer Drahý, či ho vezmem na otočku do práce, že im len vymení nôž. To trvalo asi hodinu a pol. Pampúšikovi som sľúbila žuvačky za to, že pekne počkal na tatina. Tak sme sa ešte zastavili na benzínke po žuvačky, Drahý nechápal, ale ja som chcela dodržať sľub. Je to pre mňa dôležité.

Štvrtok - Ráno bolo krásne slnečno. Trochu sme sa pomotali, poupratovali a vydali sme sa na gymnastiku. Nemala som tam prvýkrát kde zaparkovať, tak si hovorím, že pri železničnej stanici, plné, tak nakoniec som zaparkovala až pri Amfiku, keďže neviem pozdĺžne parkovať a je mi aj blbé zaparkovať niekomu priamo pred domom, tak sme prišli o takých 10 minút neskôr, ale vôbec to nevadilo. 
Boli sme opäť komorne. Pani s tým chlapčekom a jeho sestričkou, Susan s Kubíkom a my.
Potom sme sa zastavili ešte v Tescu.
Poobede začal Pampúšik pokašliavať trošku, tak super. Pre istotu sme ostali doma. 
V noci chytal záchvaty kašľa, každú chvíľu sa budil.

Piatok - Keďže Pampúšik v noci kašľal, tak sme ostali doma. Písala som si chvíľu s jednou kamarátkou zberateľkou, bolo to veľmi fajn. 
Pampúšik samozrejme bol nevybúrený, tak nechcel zaspať.
Poobede prišiel Drahý, potom išiel do obchodu po pečivo.

Sobota - Pohodová sobota. Drahý išiel opäť cez obed niečo do práce. Pampúšik zaspal, po hodine sa zobudil s plačom, presunul sa na svoju postieľku a tam ešte spinkal. 
Prišiel Drahý a hrali sme sa všetci spolu.
Večer sme mu na silu strekli spej do nosa, ale prespal celú noc.

Nedeľa - Ráno som sa zobudila pomerne skoro, asi okolo šiestej. Chlapi ešte spali a odhadovala som, že aj dosť dlho budú, tak som sa rozhodla ožehliť tú kopu, čo nám tu nastala.
Pozerali sme rozprávky a tak podobne. Hrali sme sa schovku a s loptou. 
Opäť dnes sprej do nosa s totálnym krikom, ale zaberá.

Pondelok - Včera v noci nejaký funkcionár opitý vrazil v takmer 100km/hod autom do zastávky Zochova. Na mieste štyria mladí ľudia, ktorí chceli ísť na internát. Sú toho plné správy. Nepochopím. V BA, tak rýchlo, opitý. Neviem si to ani predstaviť. Ani nechcem. A ešte so synom na sedadle spolujazdca. Už keď ja som debil, ohrozím všetkých naokolo, ale vlastnú rodinu. 
Ten kašeľ Pampúšikov sa mi vôbec nepozdáva, tak som napísala pani doktorke sms, že ju prosím o termín, lebo má na stránke, že stále sa objednáva k nej na presný čas, tak mi odpísala, aby som jej do mailu napísala od kedy ochorenie trvá, ako prebiehalo doteraz, čo mu dávame a ako to zaberá. Akurát mi písala L vtedy, tá celá nadšená, že doktorka nás pomaly ani vidieť nechce, ja tak niekde pol na pol, že proste dieťa sa mi v noci dusí, nevie sa dokašlať, proste prvýkrát tak riadne chorý, takže maminka na nervy.
Tak som jej to tam celé rozpísala a dostala som odpoveď, že zajtra na 08:00. Tak paráda.
Potom som sa rozhodla, že keď sme sa cez víkend nepustili do tej chladničky, lebo Drahý, že však pred veľkým nákupom, keď bude prázdna, tak ja som do nej tak urobila kuk a zhodnotila som, že prázdna je parádne, tak som ju vybrala a s Pampúšikom sme ju spoločne vyčistili a rozmrazili mraziacu časť.
Nechala som mäso na hamburgery vonku, že si dáme na večeru.
Drahý prišiel krátko po tretej domov, čo som ostala normálne šoknutá. Tak som ho poprosila, aby ostal s Pampúšikom doma, že vybehnem po žemle do Tesca a mi hovorí, že ale ozaj chceš teraz ísť, že je kopa áut na ceste, tak si hovorím, že tak hádam zvládnem a hej, bola kopa áut, na kruháči som si slušne postála, ale zvládla som, aj keď je pravda, že v takej kolóne z Tesca som ešte nestála.


2 komentáre:

  1. Máš šikovného synka, že už umí správně užívat žvýkačky. A snad už je teď úplně zdravý, chuděrka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, prvé 2-3 razy ich po pár požužlaniach prehltne, ale teraz už žuvá o 106, zvykol si, že ich zvyknem mať v aute.
      Ešte občas zakašle, ale už je to lepšie.

      Odstrániť

Týždeň 09. 04. 2024 - 15. 04. 2024

Utorok - Udržuj si odstup od ľudí, ktorí nikdy nepripustia, že urobili chybu...ktorí urobia všetko preto, aby si mal Ty pocit viny, že si s...