Hľadať tu :-)

utorok 11. októbra 2022

34. týždeň

Utorok - Pampúšik sa úspešne plazí a snaží sa aj loziť, ale to mu ešte nejde.
Poobede som sa vybrala po bodynka do vzdialenejšej časti mesta, takže som išla busom. Ledva som sa do neho zmestila s kočíkom. Bol to masaker. Opäť som nadávala, že autom by to bola otázka maximálne 15 minút, ale takto to trvalo viac ako hodinu, lebo som musela počkať, kým pôjde autobus naspäť, lebo odtiaľ vedie len cesta, takže s kočíkom na cestu, kde je povolená 70km/hod, to asi nie som taký samovrah.
Bodynka sú na šťastie nádherné a krásne Pampúšikovi sedia. V rybičkách som dosiahla level 4000. No paráda. 

Streda - Dnes sa mi rozhodne nikam nechcelo. Na žiadne špeciálne miesta, len tak po okolí na klasickú prechádzku. Pampúšik sa plazí o stošesť. Musím na neho dávať veľký pozor, kam vlezie a čo tam môže nájsť. Proste už to nie je bábo, daj ma na deku a tu sa budem zabávať :-D

Štvrtok - Pekný slnečný meninový deň. Prišiel mi @ z Martinusu k meninám so zľavou, ktorú ale s veľkou pravdepodobnosťou nevyužijem a tiež mi prišla smska z O2, že si môžem aktivovať nejaké dáta naviac, tak to už áno. Volala mi mamina aj tatino a bráško mi napísal na FB. Drahý ostal dnes dlhšie v práci, ale keď prišiel, doniesol mi kvety a bonboniéru. Mňam. Skoro celú som ju aj zjedla. Som proste pažravá na sladké.

Piatok - Snažila som sa vytriediť pár prebytkov, čo sa týka Barbie aj oblečenia a proste tak všetkého. Poobede sme boli von. Pampúšik spinkal a tak som počkala Drahého a spolu sme potom išli na nákup do Billy. Bolo to fajn.

Sobota - Drahému ráno volali z práce, tak tam išiel. Napísala som Inštruktorovi, či by sme teda jazdu mohli posunúť, nemal s tým žiadny problém. On je proste fakt absolútne v pohode. Drahý prišiel o pol desiatej, ale samozrejme mi nedal vedieť, tak som nevedela, či to stíham a tak, takže som bola na jazde prvých pár minút nervózna a tým pádom som robila aj drobné chyby, ale neskôr som sa zrelaxovala a už to bolo fajn. Poobede sme sa išli opäť dať testovať. Akurát sa rozpršalo.

Nedeľa - Ráno chlapci dosť dlho spali, tak som si trochu čítala. Bolo pomerne pochmúrno, ale poobede sme sa vybrali na prechádzku.

Pondelok - Krásny slnečný deň. Boli sme s Pampúšikom na prechádzke a bolo to fajn. Proste slnečno, aj keď pomerne chladno, ale tak je začiatok februára, čo by som chcela. Prišiel mi @ z Mall.sk, že naskladnili toho ráčika, čo som zháňala už dlhšie pre Pampúšika a všade bol vypredaný. Hneď som ho objednala, mám prvý darček k narodeninám. Aj keď, keď tak teraz nad tým uvažujem, kto vie, či ho ešte také hračky budú baviť o štyri mesiace. Uvidíme. Keď nie, bude mať aspoň spomienku (edit: na tom rakovi si občas píska ešte aj dnes).

2 komentáre:

  1. Dodatečně přeji vše nejlepší k jmeninám. A dodatečně přeji Pampimu vše nejlepší k budoucím prvním narozeninám. :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...