Hľadať tu :-)

nedeľa 16. októbra 2022

39. týždeň

Utorok - Pohodový utorok. Hrali sme sa s Pampúšikom. Zajtra k doktorke, som zvedavá, čo povie.

Streda - Tak dnes kontrola u doktorky. Pampúšik sa vyznamenal, takmer celý čas tam preplakal. Bolo to pomerne náročné. Má krásne miery: 77cm a 8600g. Nabudúce očkovanie. Už teraz sa teším :-D

Štvrtok - Pohodový štvrtok. Robili sme si s Pampúšikom fotky. Je úžasný. Ľúbim ho. Veľmi. Mala by som sa pustiť do daňového priznania, ale ako sa poznám, nechám si to na poslednú možnú chvíľu, keďže sa mi tak veľmi do toho chce.

Piatok - Pofotila som mojich Kenov k šesťdesiatym Kenovým narodeninám. Neskoro, ale predsa. Slniečko svietilo, tak prečo nie.
Jazzie dorazila na sklad, neviem sa jej dočkať (edit: ešte dnes nemá stále predstavovací článok, čo som si nedávno uvedomila). Budem už musieť prestať s tými nákupmi, lebo sa toho nikdy takto nezbavím.

Sobota - Drahý bol robiť na dome. Na obed sme si objednali burgre a neskutočne sme sa objedli :-D Pampúšik opäť pomáhal vysávať. Je to proste poklad.

Nedeľa - Drahý musel dnes do práce, ale po práci sme sa stretli na zastávke pri Lidli a išli sme do Kauflandu. 
Pampúšik sa nechal prvýkrát presadiť do vozíka a myslím, že sa mu to náramne páčilo.
Vonku nehorázne fúkalo a bola zima. Počasie sa v poslednej dobe strieda každú chvíľu. Už len čakám, kedy ochoriem.

Pondelok - Na desiatu som skúsila dať Pampúšikovi vianočku, ale extra nadšene sa teda netváril. Skôr bol z toho parádny neporiadok než že by niečo reálne zjedol, ale tak skúšame postupne. Zajtra má Drahý narodeniny. Netuším, čo mu kúpiť, keď údajne všetko má.

2 komentáre:

  1. Koukám, jak byl synek už tehdy šikovný. Vánočku jedl, v nákupním vozíku seděl, vysával.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, vysávač ho začal rýchlo fascinovať.
      Tak 9 mesačné bábo je už často veľmi šikovné

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...