Hľadať tu :-)

streda 26. októbra 2022

46. týždeň

Utorok - Opäť pekný slnečný deň. Klasika prechádzky, upratovanie, varenie.

Streda - Skúsila som opäť dať Pamúšikovi kúsky, ale nenadchlo ho to ani teraz. No, uvidíme, ako to pôjde ďalej. Rožok, keksík alebo banán a takto si pekne odhryzne sám, ale asi na tie kúsky, čo mu dám ja v puse si bude proste musieť zvyknúť.

Štvrtok - V rámci prechádzky sme sa zastavili v Pepcu aj v Dráčiku a potom sme sa trochu hrali doma, upratovala som a varila. Večer prišla mamina. Mám takú radosť.
Pampúšik stále slintá a niečo ožužláva, takže ďalšie zúbky sú na ceste.

Piatok - Ráno sme sa hrali s Pampúšikom. Potom sme boli v obchode, mamina kočíkovala, bolo to super. Poobede sme boli vybrať farby. Proste pohoda.
Večer som nás obe zaregistovala na očkovanie.

Sobota - A prišiel máj. Prvomájovú pusu pod čerešňou som nedostala, ale ani som ju neočakávala. 
Robili sme segedín, teda mamina robila a zarobili sme aj na české buchty a takmer ihneď zmizli. Proste mňamka.
Prišiel mi mail o doplatok z USA-balíku. Juchú. Bábiky sú tu.

Nedeľa - Ráno sme sa zobudili, Pampúšik sa pohral s babinkou, potom sa babina najedla, osprchovala, pobalila a ja s ňou sme išli na stanicu a chalani ostali spolu. Prišli sme pomerne skoro a tak sme sa tam potili v rúškach, no na parádu.
Potom som prišla domov, najedli sme sa a poobede sme všetci traja išli na prechádzku.

Pondelok - Mamina si u nás zabudla lieky a tak som jej ich poslala. Bola som sa pre istotu aj otestovať. Opäť negatívny, ale istota je istota.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...