Hľadať tu :-)

streda 12. októbra 2022

35. týždeň

Utorok - Snežilo, ale v podstate sa to aj ihneď topilo. Prišli Fashionistas Swetie a Barbie, tak som ich hneď aj nafotila do aukcií. 
Pampúšik preliezol prah v obývačke a keď sa Drahý sprchoval, ťapkal mu v diere, bolo to hrozne milé.

Streda - Pampúšik začal loziť, ešte mu to moc nejde, ale už začal. Musím ho teplejšie obliekať aj doma, aby na tých studených kachličkách v chodbe neprechladol.
Totálne nasnežilo. Skvelo sa na tom kočíkovalo a ešte lepšie to bude zajtra, keď z toho bude ľad. 


Štvrtok - Samozrejme, že sa sneh zmenil na ľad. Však prečo nie. Boli sme v Tescu. Následne som urobila Pampúšikovi na obed brokolicu. Mal z nej takú radosť, že keby chcem maľovať na zeleno, môžem ho rovno k tomu pustiť. Takže som ho osprchovala po kaši a potom aj po obede. Áno, môj sen bol každú chvíľu vyzliekať dieťa a sprchovať ho a následne obliekať za jeho výrazných zvukových protestov.

Piatok - Krásny slnečný deň. Pampúšik objavil krabicu a s ňou sa pol dňa hral. Objavil aj šnúrky na mojich topánkach a tak som sa vyzúvala s pomocou asistenta dnes.

Sobota - Bola som na jazde a bolo to fajn. Pohodová slnečná sobota. Pofotila som tie vecičky pre Majiteľku bytu, nech jej ich môžem dať, keď príde.

Nedeľa - Valentín. To my nejako zvlášť neslávime, takže som ani nič neočakávala. 
Ráno chlapci spali do pol deviatej, takže som mala pre seba viac ako hodinu času. Objednala som mikinu pre Barbie z Etsy, tak som zvedavá, čo príde, aké to bude.

Pondelok - Ráno som  pracovala na notebooku a Pampúšik mi výrazne pomáhal. 
Mikinka z Litvy vyrazila ku mne. To je rýchlosť. Mám veľkú radosť. Tiež mi prišiel @ z Mall.sk, že ráčik je pripravený na vyzdvihnutie. Veľmi sa z toho teším, ale ešte chcem objednať poháriky, tak potom pôjdem po to všetko naraz. Nasnežilo, tak som zvedavá, aké to bude zajtra v Hlavnom meste.

2 komentáre:

  1. Koukám, jak si miminkovsky všeobecně vybavená. Dokonce i ty teplé "minifusaky" na ruce na rukojeť kočárku máš. Pampi u kočičí díry je opravdu roztomilý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, oproti niektorým rodičom som ešte slabé Béčko 🤣 Rukavice na kočík som dostala od susedky k fusaku.
      On je môj poklad.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...