Hľadať tu :-)

utorok 25. októbra 2022

45. týždeň

Utorok - Písala som si s LL. Dlhšie sme sa nevideli, už mi chýbajú. Bola som sa s Pampúšikom prejsť. Na námestí boli farmárske trhy. Je fajn, že sa život pomaly vracia do starých koľají. 

Streda - Dopoludnia som pofotila zvyšné DOTW. Poobede sme boli na nákupoch. Kúpili sme Pampúšikovi v Teranove čiapočky, v KIKu pančúcháče, v DMke nový druh kašičky a košieľku na papanie.Snáď mu budú pančucháče OK.

Štvrtok - Známa mi poslala bábiku, čo som od nej vyhrala v aukcii. Neskutočne sa teším. Ďalšia Daya v mojej zbierke.
Inak bolo pekne slnečno. Natočila som si Pampúšika, keď zaspával, aby som mala spomienku. 

Piatok - O dva mesiace má Pampúšik prvé narodeniny. Dúfam, že oslava vyjde podľa mojich predstáv a stretneme sa celá rodina. Hlavne starká sa s ním konečne uvidí. Bude to moc fajn.
Inak pekný slnečný dníček. Skúšala som dať tú novú kašu Pampúšikovi na desiatu a veľmi mu chutila. 
Potom sme sa vonku na kolotoči stretli s LL a ešte jednou známou so synčekom. Bolo to moc fajn. 
Išla som ešte do parku pri Amfiku urobiť pár fotiek.

Sobota - Skúšala som dávať Pampúšikovi kúsky zeleniny. Veľký úspech to ale nemalo. Poobede som išla do Tesca. Videla som odparkovanú Paulínku. Aj mi chýbajú tie jazdy s Inštruktorom. 
Drahý sa dal ostrihať kolegovi, keďže kaderníctva sú ešte zatvorené a ten ho dal takmer na holo. Má to asi 2mm a vyzerá žiaľ veľmi zle. 
Poobede sme boli všetci traja von, aj v aute. Vyzerá to tak, že moje dieťatko bude šoférovať skôr ako ja.

Nedeľa - Upratovala som a Pampúšik mi pomáhal. Trochu som sa bála o vedro s vodou, ale zvládli sme to.
Poobede som sa s ním bola prejsť. V záhradkách majú nádherné tulipány.

Pondelok - Krásny slnečný deň. Poobede som zašla do zásielkovne po Extra Dayu. Pampúšikovi som dala Indiánky. No, asi to už skúšať moc nebudeme, bol od toho celý zababraný. Nabudúce asi piškóty.

2 komentáre:

  1. Hezké věci jsi synkovi koupila. Zajímavá košilka na papání. Takové pozitivní, já se vše "pocovidově" vracelo k normálu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie košieľky boli super, zachránili dosť oblečenia pri prvých jedlo pokusoch.
      Áno, bolo to fajn, keď sa na leto uvoľnili opatrenia.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...