Hľadať tu :-)

streda 5. októbra 2022

30. týždeň

Utorok - Ráno vykuklo slniečko. To bolo super. Snažila som si prečítať niečo z Autoškoly, ale pri Pampúšikovi to viac-menej nešlo. Už sa vie celkom obstojne plaziť, takže už musím dávať veľký pozor, kde čo položím. 
Rozbalila som si tri Barbie a urobila som si taký Barbie deň. Takéto povianočné rozbaľovačky mám vždy veľmi rada.
Objednala som motýlikové obliečky a veľmi sa na ne teším.

Streda - Traja králi. Voľný deň. Ráno trochu snežilo, ale v podstate sa to takmer ihneď roztopilo. Trochu sme upratovali a potom sme sa boli prejsť. Všetci. Ako rodina. Bolo to moc fajn.

Štvrtok - Rozhodla som sa ísť do inej banky založiť si účet, keďže tam ho majú bez poplatku. Už ma nejako nebaví dávať 6€ len za to, že mám niekde účet. Boli tam dve panie a boli obe milé, ale trvalo im to snáď tisíc rokov :-D 
Potom som pofotila ďalšie dve kočky. Bolo pekne, aj keď dosť zima. 
Na internete som večer ešte našla Puma Barbie tenisky. Nedokázala som odolať a objednala som si ich.
Pampúšikovi už cinkli obe dolné jednotky. Tak už máme doma oficiálne zubadlo. Snáď aj ďalšie pôjdu v takejto viac-menej pohode, že si to človek takmer ani nevšimol.
To boli tiež také tie strachovyhrážky - počkaj, keď sa narodí, počkaj, keď mu pôjdu zuby, počkaj, keď toto a hento....a ja stále čakám :D

Piatok - Dopoludnia som bola na prechádzke po námestí a stretla som susedku s deťmi, tak sme išli spolu domov a potom sme sa ešte dosť dlho rozprávali pred bytovkou. Bolo to fajn.
Knižnica je ešte stále zatvorená. Síce mám čo čítať, ale rada sa tam chodím prechádzať :-D

Sobota - Pohodová sobota. Upratovali sme a boli sme sa prejsť. Drahý dal Pampúšikovi taký pohárik so sosáčikom na pitie, tak na to pozeral ako na zjavenie. 
Objednala som 400g Sudokrem, tak to snáď bude mať Pampúšik až do konca života (edit: kdeže :-D).

Nedeľa - Boli sme v Tescu. Stále je kopa vecí za páskou. Objednala som mliečko z Mallu. Je k nemu Lego Duplo vláčik, tak som zvedav. Drahý ma donútil si objednať zimné topánky. Neviem, či sa to oplatilo, keďže zima už asi nebude (edit: hodilo a ešte ako). No, uvidíme.

Pondelok - Prišla mi info, že máme zásielku pripravenú v Mall, aj v zásielkovne. Do Mallu pôjde Drahý na firemnom aute, do zásielkovne som išla ja. Ešte aj z Dr. Max už expedovali tovar. No paráda. 
Boli sme sa s Pampúšikom poprechádzať



2 komentáre:

  1. To jsi tím krémem mazala snad všechny děti sousedek, že to synek neměl do konce života. :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...