Hľadať tu :-)

pondelok 24. októbra 2022

44. týždeň

Utorok - Pampúšik sa hral a bolo to moc fajn. Fotila som Holiday Claudettky, keďže zajtra tá druhá už pôjde preč.
Večer som žehlila.

Streda - Poslala som Holidayku. Večer sme s Drahým robili objednávku v Mall na kapsičky a mop. Tak strašne sa teším na zajtra na výlet, že ani nezaspím asi.

Štvrtok - Nevedela som sa dočkať pol jednej, ale nakoniec to prišlo. Preložila som vajko, naložila malého a seba a vyrazili sme. U pani to bolo úplne super ako v raji. Toľko Barbie pokope a ešte super kávička k tomu. Pampúšik bol pomerne pokojný, ale ku koncu som ho už musela mojkať na rukách. Potom sme ešte išli s kamoškou a jej mužom do Modry po stoličky a potom domov. Som za tento výlet extra vďačná. Doniesla som si aj dve krásne Barbie pre seba. Od pani Princeznú Afriky a od kamošky Esme a kopu ďalších na ďalší predaj. No proste paráda. 

Piatok - Pampúšik bol už pred siedmou ráno hore, ale to mi nijako zvlášť nevadilo. Fotila som bábiky a dosť som si to užila. Maročanky sú spolu nádherné, ale aj Indiánka Terka, Keňa, Peruánka. Až je mi ťažko sa s nimi lúčiť. 
Pampúšik opäť skúšal nočník a strášne ksichty na ňom hádzal, takže som sa nasmiala. On je tak úžasný.
Drahý doniesol z práce plnú bedničku pomranačov, tak sme pár dali susedovcom, lebo my by sme to nemali šancu sami zjesť.

Sobota - Drahý musel do práce a tak som sa s Pampúšikom zabávala sama. Hneď ráno rozdrobil chlebík po takmer celej kuchyni. No, do smiechu mi z toho zrovna nebolo, ale tak pozametala som a išli sme ďalej.
Neustále vymýšľa nové veci, dnes sa pokúšal vyliezť na poličku v prebaľovacom pultíku.

Nedeľa - Pohodová nedeľa. Drahý varil a poobede sme sa boli všetci traja prejsť po meste. Dali sme si urobiť aj nové testy. Príde mi to až vtipné, keďže v novembri som sa prisahala, že už sa testovať nikdy nedám. No druhú stranu už nikdy potom to nebolo až také nepríjemné a už nikdy potom som sa nebála, či náhodou nie som pozitívna.

Pondelok - Ráno som trochu upratovala, lebo Pampúšik papal chlebík štýlom nakŕmim celú kuchyňu a Drahý nechal po včerajšom varení totálne zagebrený sporák. Nesťažujem sa, hlavne, že varí, upratať to zvládnem.
Pred obedom som poslala Spain 2013 a Basics Mbili do sveta. Papá dvojičky :-)
Zastavila som sa aj v Dráčiku. Mali dúhovú morskú pannu. Iba Millie, ale na ňu je celkom pekná.
Pampúšik sa pomocu stoličky už presúva po priestore. 

2 komentáre:

  1. Šikovný synek, že už zvládl nočník. Přijde mu, že vlastně nic nejedl, jen jsi stále uklízela rozmělněnou potravu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bol zlatý čas, keď ešte z nočníka nevedel vstať a odísť 🤣 a ešte ho to vtedy aj bavilo.
      No, on dodnes nie je veľký jedák.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...