Hľadať tu :-)

piatok 7. októbra 2022

32. týždeň

Utorok - Podový utorok. Drahý bol doma, zabávali sme sa s Pampúšikom, už celkom slušne začína pérovať, čoskoro bude loziť a to len bude sranda. 

Streda - Krásny slnečný deň. Na bazáriku som kúpila Pampúšikovi pár vecičiek. Po obede som si šla pre ne a ešte pre bábiku od kamaráta z ČR. Je tak nádherná. Večer mi ešte pani poštárka priniesla Jewel Hair Mermaid Barbie. Takže všetky očakávané kočky mám už doma. Paráda.
Zarezervovala som si termín na antigénový test. Teším sa. Aj z toho, že to teda budem musieť absolvovať každé dva týždne. Juchú.

Štvrtok - Opäť nádherný slnečný deň. Fotila som Black Barbie a bláznila som sa s Pampúšikom. Milujem ho. Je úžasný. 

Piatok - Na ebay som vyhrala Monte Carlo Barbie za úžasnú cenu. Idem sa zblázniť od šťastia. Toto je nejaký Barbie týždeň.
Bola som v Lidli, super som to stihla, od dnes večer bude na tri dni zatvorený z dôvodu rekonštrukcie.
Pampúšik pri obede narobil samozrejme neskutočný bordel okolo seba, ale mal tak nádherný šťastný výraz, že človek mu to hneď odpustil.
Poobede rozhádzal všetky plienky, no radosť to upratovať, ale to sú také radosti :-)

Sobota - Ráno mi písal Inštruktor, že bude trochu meškať, už aj tak to bolo dosť na tesno, aby som bola na test na čas, tak sme sa dohodli, že to nabudúce dáme dlhšie a vyhodil ma teda pri škole a ja som rýchlo išla na test. Bolo to o niečo príjemnejšie ako v novembri, ale o veľa nie. Chvíľu som čakala na výsledok a potom som s papierom išla domov. Začala akurát popŕchať, samozrejme, že dáždnik som nemala, ale nezmokla som nejako moc, ale tenisky trochu premokli.
Poobede prestalo pršať a tak sme vyrazili na prechádzku. Bolo to moc fajn.
Pampúšik má sedem mesiacov a už plazí. Och, pol roka sa takmer nehýbal a teraz už to preplazí posteľ. Moja dvojzubka.

Nedeľa - Pohodová nedeľa s mojimi mužmi. To môžem, keď nič nemusím a môžem si vychutnávať, že sme spolu doma. 

Pondelok - Pani poštárka mi ráno doniesla obálku a v nej boli šaty a doplnky pre Look Aprhodité. Konečne je kompletná. Mám ohromnú radosť. Samozrejme som si ju hneď fotila a stylovala s ostatnými zo série. Je tak nádherná.



Pondelok - 

2 komentáre:

  1. Už si ani nevzpomínám, že jste museli tak často chodit na testy. Ach, to byly časy, kdy jsi kompletovala Looks.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, najprv tuším každý týždeň a potom každé dva. Haluz, že už si to presne nepamätám ani ja.
      No, Magrnte mi chýbali dlho šaty a potom som ich mala 2x. Look mi aj trochu chýbajú, sú to krásne bábiky.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...