Hľadať tu :-)

nedeľa 23. októbra 2022

43. týždeň

Utorok - Dopoludnia som sa bola prejsť s kočíkom. Bolo slnečno a bolo po meste kopa kvietkov, tak som si ich fotila pre radosť. 
Tiež sme opäť skúšali trochu nočník. Drahý bol dlhšie v práci. Poslali sme si s LL pár video správ. Už mi chýbajú a šla by som s nimi von.
Pampúšik zase raz vyhádzal všetky veci zo skrine, dokonca aj moje ponožky, strašná zábava to každý deň dávať naspäť.

Streda - Pampúšik hneď ráno vyhádzal všetky tašky v kuchyni, no vyzeralo to úžasne, ale tak nevadí. Vybrali sme sa do mesta na prechádzku. Bolo krásne slnečno, tak som fotila tie historické záležitosti pred mestským úradom ako je oblúk, synagóga a Pranier.
Pani poštárka mi priniesla Coustume Ball černošku. Je prekrásna. Za 22€ úplne úžasná.

Štvrtok - Snežilo, síce len chvíľku, ale predsa len. Proste apríl. Každú chvíľku je inak. Žehlila som a napísala mi známa, že či je pravda, že zbieram Barbie a ja že áno a že či jej nepošlem nejaké fotky, tak som jej natočila rovno krátke video, aj tak je to lepšie pre predstavu.

Piatok - Ráno svietilo krásne slniečko, takže sme sa išli prejsť. Varila som a potom mi napísala pani z Pezinka, či mi môže podvečer priniesť tie Holiday Barbie a ja že jasné, tak som si ich potom fotila. Je to super mať tu 6 Holiday 2016 Barbie.

Sobota - Dopoludnia som triedila detské oblečenie. Občas mám pocit, že iné ani nerobím. Poobede som sa vybrala na prechádzku s kočíkom. 

Nedeľa - Dosť dlho sme si všetci traja pospali a bolo to moc fajn. Potom sme blbli na posteli a fotili sme sa. 
Poobede sme sa pustili do upratovania linky. Z toho mal Pampúšik strašnú radosť, keďže mohol obdivovať všetky misky a hrnce a podobne.

Pondelok - Krásne svietilo slniečko a tak som pofotila pár fotiek bábik. Pampúšikovi sa derú asi nejaké zúbky zase, lebo svoju Barbie dosť ohlodával.
Poobede som bola s Pampúšikom von.
Písala mi aj kamoška, že ak sa jej podarí prehovoriť muža, že by sme vo štvrtok mohli vyraziť za tou pani do Pezinka kvôli bábikám. Tak to by bola úplná pecka. To by ma veľmi veľmi veľmi potešilo. Som taká nadšená. Budem síce musieť vziať aj Pampúšika so sebou, ale výlet. Bábiky, výlet, hurá!!!




2 komentáre:

  1. To ano, minulý týden třídění oblečení, tento týden třídění oblečení, to rostl jako z vody. Jej, Costume Ball a za pár týdnů šla pryč, chuděrka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, to je u nás vždy na etapy a vôbec ma to nebaví 🤣 letné-zimné, malé-veľké, poškodené, na darovanie. Na šťastie už tak strašne rýchlo nerastie, takže už je to len raz za pol roka cca.
      No, veru, ale u Olinky je jej určite vynikajúco.

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...