Hľadať tu :-)

sobota 8. októbra 2022

33. týždeň

Utorok - Takmer celý deň pršalo, tak sme sa zabávali doma. 

Streda - Prestalo pršať. Bola som na pošte. Ten negatívny test tam po mne vôbec nechceli. Odtiaľ som si spravila prechádzku. Prechádzky s kočíkom ma veľmi bavia.

Štvrtok - Prišiel kuriér a doniesol obrovskú krabicu s bábikami z USA. Nebolo veľmi dobé svetlo, ale aj tak som sa s nimi riadne vyhrala. Tie vecičky pre Luckinu Lady Dianu sú úžasné. Z toho som bola úplne odpadnutá. Občas mám pocit, keď si to takto píšem, že riešim iba Barbie. Ale tento balíček ma naozaj totálne odrovnal a Pampúšika tiež.

Piatok - Pohodový piatok. Boli sme na prechádzke a v obchode. Taká naša klasika.

Sobota - Jazda bola super, skúšali sme pripájanie a odpájanie z diaľnice. Bolo to super. Poobede sme sa boli otestovať. Akurát sa rozpršalo, ale kým sme vyšli už aj prestalo, takže len taká prehánka. Inak pohodová sobota.
Dnes povedal prvýkrát bába. Jeho prvé slovo. Som odpadnutá.

Nedeľa - Pohodová nedeľa. Pampúšik už slušne lezie, bez problému prelezie cez obývačku. Dokonca začína pérovať na štyroch. Keď začne štvornožkovať, tak už ho asi len budem naháňať po byte :-D

Pondelok - Zle som sa dohodla s jednou pani a tak som musela do Bernolákova. Samozrejme ťažko do autobusu a z neho. Tam som blúdila. No proste super výlet. Bolo mi treba cikať, nebolo kde. Proste fakt masaker. Nadávala som sama sebe, že nešoférujem, autom by to bolo do polhodinky vybavené. Hlavne, že bolo slnečno, lebo inak by ma asi fakt porazilo.


2 komentáre:

  1. Takové vtipné, zima a pořád nějaké dešťové přeháňky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je proste južné Slovensko a celkovo globálne otepľovanie. Uvidíme, aká bude táto zima, či bude vôbec nejaký sneh.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...