Hľadať tu :-)

pondelok 17. októbra 2022

40. týždeň

Utorok - Pohodový utorok. Pampúšik sa prvýkrát postavil. Musí sa síce ešte držať niečoho, ale už stojí. Kam sa tak ponáhľa? Veď nemá ešte ani ukončený deviaty mesiac. Bábo zlaté, však takto budeš čoskoro chodiť. Kde je moje bábo v perinke? No, v perinke nebol poriadne ani v nemocnici, ale aj tak. 
Drahému som kúpila pár drobností a koláčiky a že si kúpi nejaké náradie a to bude mať ako odo mňa, lebo to zafinancujem.

Streda - Pampúšik si teraz obľúbil preloziť posteľ, následne sa o čelo postaviť a tam ťapať po stene. Ohromná zábava hlavne v čase, keď ho maminka chce uspať :-D 
Drahý mi dnes prispel na Chew. Vraj to budem mať k narodeninám, čo na tom, že ich mám o sedem mesiacov. Obávam sa, že aj keď aukciu vyhrám v dobrej cene, bude to jedna z najdrahších Barbie v mojej zbierke (edit: áno, po sčítaní všetkých poplatkov vychádza jej cena na cca toľko, koľko som dala za Mermaid 2012). Ešteže tieto hyper drahé Barbie neplatím sama zo svojho vrecka, to by asi nešlo.

Štvrtok - Mig má dnes narodeniny. Fakt, že medzi jedinými dvomi mužmi, s ktorými som tvorila pár a zároveň žila v jednej domácnosti, je len dva dni rozdiel v dátume narodenia, mi príde aj po rokoch fascinujúci, aj keď sama neviem čím.
Skúšala som dnes dať Pampúšikovi krupicovú kašu s malinami. Vyzeral, že mu to aj celkom chutilo.

Piatok - Dnes snežilo. Ako sneh sa samozrejme už neudržal, ale snežilo a husto. Hádam tak nebude, keď pôjdeme do Hlavného meesta.
Dnes sme sa s Pampúšikom prvýkrát spoločne sprchovali. Bolo to veľmi príjemné.


Sobota - Pohodová sobota. Klasika - upratovali sme, boli sme na nákupe a oddychovali sme.

Nedeľa - Na obed som sa išla dať otestovať, nech mám platný test, ak by ho zajtra niekto chcel. Padal trochu sneh, také tie pekné veľké vločky, ktoré vyzerajú ako páperie. Som zvedavá na zajtra. Drahému nedali voľno, takže budem nútená ísť do Hlavného mesta sama.

Pondelok - Mala som z tej prepravy do Hlavného mesta dosť obavy, ale na šťastie pán vodič mi kočík pomohol v Senci naložiť a v BA aj vyložiť. Wau, s týmto som sa ešte nestretla. 
Nehorázne fúkalo a bola zima, že som pomerne dosť závidela Pampúšikovi teplý fusak, ktorý mal. Kontrola dopadla veľmi dobre. Máme prísť až keď už začne chodiť.
Keď sme vyšli z budovy, bolo krásne slnečno. Chcela som mu dať papať na nejakom pokojnejšom mieste a tak sme sa vybrali do Medickej záhrady. No, na zákaz vychádzania sa tam amminky úplne vykašľali a veselo ich tam bolo na ihrisku hádam aj desať + deti. 
Pampúšik sa najedol a potom zaspal a keďže pekne spinkal a chcela som, aby sa vyspal, tak som sa ešte išla poprechádzať po Ondrejskom cintoríne a potom sme už išli na autobus. Až po Bernolákovo spal, ale tam už nastúpili deti zo školy a tie ho svojim hurhajom prebudili, ale nevadilo to, aj tak si slušne zdriemol a vydržal už zvyšok cesty domov v pokoji.

2 komentáre:

  1. Pampúšik je šikovný, že už stál a že uměl tak pěkně v klidu cestovat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, do pol roka nič a potom za polrok všetko chcel akoby dobehnúť 🤣
      No, niekedy sa s ním dalo cestovať, ale niekedy to boli aj 30 minútové uspokojovania

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...