Hľadať tu :-)

sobota 15. októbra 2022

38. týždeň

Utorok - Nádherný slnečný deň. Až to človeka nabíja energiou. Úplne sa inak cítim. Pampúšik sa pri olovrante tak zašpinil, že ho Drahý musel osprchovať. Dosť častá klasika u nás pri papaní.

Streda - Pekný slnečný deň. Boli sme v meste na prechádzke. Nafotila som aj nejaké fotky na blog. Pampúšik vliezol pod posteľ a nevedel ísť potom naspäť, tak som ho musela vyberať, veľká zábava.o

Štvrtok - Zobudila som sa a nevedela som sa postaviť. Tá bolesť v krížoch. No už len toto mi chýbalo ku šťastiu. Koľko toho človek môže zniesť? Zub, kríže, lono. Bolo to ozaj náročné, kedže Pamúšika je potrebné často zdvíhať.
Ako schválne musel Pampúšik ostať dlhšie v práci, lebo im prišli zapojiť nový stroj.
Objednala som si krásny pohár ku Dňu matiek. Však tento rok prvýkrát budem oslavovať Deň matiek ako matka. Maminka.

Piatok - Volala som sestričke od obvodnej kvôli liekom na tie kríže. Mali toho veľa, keď mi volala doktorka, tak bol už Drahý doma, až som bola prekvapená, že sú tam tak dlho po ordinačných hodinách a v piatok. Drahý mi potom išiel po predpísané lieky. Trochu sa mi na šťastie uľavilo.

Sobota - Drahý išiel dopoludnia do servisu, lebo už prišli diely na to "moje" auto a ja som ostala s Pampúšikom doma. Bolo mi lepšie, ale pri zaseknutí v nejakej polohe to bolelo ako čert, takže uspávanie Pampúšika bolo dosť náročné, resp. zdvihnúť sa nehlučne a nenadávajúc od neho z postele, ale zvládli sme to. 
Drahý po obede vzal Pampúšika na prechádzku a ja som trochu oddychovala.
Na večer Drahý trochu popremiesťňoval nábytok v spálni. 

Nedeľa - Je Tomáša. To je také meno, ktoré vo mne vyvoláva kopu spomienok. Ešte nedávno boli časy, kedy naraz sa v mojom živote objavili hneď štyria Tomášovia - môj šéf, môj kolega a dvaja kolegovia Drahého. Na jedného z nich mám také zaujímavé spomienky, lebo málokto mi povie druhú vetu v živote, že idem sa rozvádzať, ale tak to je Tomino. Proste prípad.
Inak pekná nedeľa. Ešte si trochu zvykám na prerobenú spálňu.

Pondelok - Ráno som sa zbehla dať otestovať. Potom na poštu a potom sme sa len tak s Pampúšikom tárali po centre. Pomaly sa otepľuje.
Pampúšik sa doma opäť zabával s vysávačom, taká naša klasika, ale aspoň viem, kde je, že sa s tým zabaví a ja si môžem urobiť aspoň nejakú drobnosť v domácnosti, lebo úprimne, zase zabávať sa s vysávačom nevydrží zrovna hodinu.

2 komentáre:

  1. "Ako schválne musel Pampúšik ostať dlhšie v práci" , jej ten je šikovný, už i do práce chodí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jeje, chybička sa vloudila. Aspoň vidím, že mám pozornú čitateľku.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...