Hľadať tu :-)

sobota 22. októbra 2022

42. týždeň

Utorok - Dopoludnia som triedila Pampúšikove oblečenie. Je úžasné, ako rýchlo rastie. Okolo obeda zaspal. Potom sme sa boli poprechádzať.

Streda - Ráno sa mi nedarilo akosi vytlačiť to daňové priznanie. Stále mi to tlačilo akoby prázdne. Nechápala som. No musela som ísť do mesta, tak nebol extra čas to skúmať. Proste totálny chaos. V poslednej dobe sa to nejako sype. 
Prechádzka po meste ma trochu upokojila. Veľmi rada sa takto prechádzam s kočíkom po meste a premýšľam nad všetkým možným aj nemožným. Obzvlášť v takéto krásne slnečné dni je to úžasné. Bude mi to chýbať, keď Pampúšik vyrastie a už sa nebude chcieť kočíkovať. 
Cez obed som napísala na daňový úrad o odklad. Ako vždy - všetko na poslednú chvíľu.

Štvrtok - Snažila som sa dopoludnia žehliť, ale Pampúšik mi stále ťahal kábel alebo sa sehnažil prichytiť o nožičky žehliacej dosky alebo aspoň zhodiť sušiak, tak som to vzdala. Občas mi chýbajú tie časy, kedy som si ho položila na deku alebo dokonca na gauč a on sa hral alebo sa na mňa pozeral ako žehlím a neraz aj pri tom zaspal.
Na obed som mu spravila špenátik. Nechcel. Pritom bol vynikajúci. Ja som si teda pochutila.
Poobede sme išli von. Na kruhovom objazde pri Bille sme stáli asi desať minút, kým sa vynadíval na všetky autá.

Piatok - Pampúšikova najväčšia aktuálna zábava je postaviť sa ku skrini, prichytiť sa o poličku a vyhádzať z nej všetko oblečenie, na ktoré dosiahne.
Ráno mi napísala pani, že koláčiky sú pripravené, že si môžeme prísť pre ne a Drahý sa rozhodol ísť len tak pre ne, ale nedal mi o tom poriadne ani vedieť, pani o tom nevedela, a tým, že to bolo z Facebooku, tak nevedel ani meno. No proste zase raz komunikácia nula bodov. Na šťastie sme si to s pani potom vysvetlili a večer mi ich nakoniec sama doviezla. 
Tak celkom pekne strávený Veľký piatok.

Sobota - Pohodová sobota. Tlačili sme sa koláčikmi a pozerali TV. Pampúšik urobil prvé nesmelé kroky popri gauči. Tak uvidíme, kedy sa pustí do priestoru. Je taký šikovný.
Okolo obeda som šla pre istotu odfotiť pre pani z Deti v aute sklon sedačiek. Teším sa, keď už budem konečne jazdiť na "mojom" aute. Dúfam, že čoskoro.

Nedeľa - Pampúšik sa samozrejme neskutočne teší z novo objavenej schopnosti a tak neustále chodí popri stene alebo nábytku a kde dočiahne, tam niečo berie do tých svojich malých ručičiek. 
V noci sa mi nedalo zaspať, tak som pracovala na obnove článkov z blogu. 
Nakoniec som šla spať až po pol druhej.

Pondelok - Veľkonočný pondelok. Moji muži ma trochu pokropili vodou. Na šťastie u nás sa tradície nijako zvlášť nepestujú. 
Pampúšik zaspal so Zajou veľmi podobne ako v nemocnici, akurát je o takmer 20cm vyšší.



2 komentáre:

  1. Nezoufej, až se Pampi nebude chtít kočárkovat. Žen, které rády tlačí kočárek, je víc, a proto si pořídily reborny a tlačí v kočárku ty. Šance i pro tebe. :-D
    Jinak Pampi je velmi šikovný, jak už skoro chodil.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, na to by som ja nemala odvahu, tu v malom meste by som bola asi sama, ktorá tlačí kočík s bábikou namiesto bábätka 🙂
      No, on je pohybovo až moc zdatný

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...