Hľadať tu :-)

utorok 18. októbra 2022

41. týždeň

Utorok - Tak Pampúšik má 9 mesiacov. 3/4 roka. Ubehlo to tak rýchlo. Už takmer všetko vie, čo sa týka hrubej motoriky, akurát nechodí, ale však to príde. Má štyri zúbky a ďalšie dva budú zrejme čoskoro. 

Streda - Som požehnaná. Mám úžasného syna, ktorý nás viac-menej nechá každú noc vyspať. Synčeka, ktorý zvládol prvé zúbky bez hnačiek, teplôt, plaču a podobne.
Boli sme na prechádzke. Písala mi kamoška z Olomouca. Tak strašne rada by som ju išla pozrieť.
Pampúšikova momentálne najväčšia zábava je sa o niečo niekam postaviť a potom plakať, že nevie ísť dole. 

Štvrtok - Príkrm dnes opäť raz skončil všade inde len nie v brušku. Radosť variť občas pre to naše dítko. Boli sme v Tescu. mali set tých pyžamiek, čo sme aj my kúpili Pampúšikovi pod stromček, ibaže mali len malinké veľkosti.


Piatok - Skúšala som Pampúšika posadiť na nočník. Zvládol to super, hneď na prvýkrát sa vycikal, ale ďalšie razy tam už dosť plakal. Hádam sa mu to časom zapáči.
Dorazil hrnček a je prekrásny.
Oteplilo sa. V cukrárni dokonca už predávali zmrzlinu, tak som si kúpila a Pampúšik dostal prvýkrát kornútok. Hádam už nebude snežiť, aj keď ešte príde bláznivý apríl.



Sobota - Pohodová sobota. Večer som sa konečne pustila do daňového priznania, ale vôbec sa mi do toho nechcelo. Boli sme sa prejsť, ale bola zima a tmavo. Chcela som fotiť, ale nedalo sa, ako bolo tmavo.

Nedeľa - Pohodová nedeľa. Pampúšik opäť raz povyberal všetko svoje oblečenie zo skrine. Už to začína byť každodenná rutina.
Večer som konečne objednala mamine tú sedačku. Snáď stihne do oslavy prísť, lebo ak nie, tak ma mamina asi pretrhne na dve časti. 

Pondelok - Opäť pondelok, aj keď na materskej je v podstate jedno aký je deň. Prišlo info z USA-balíku o doplatku. Paráda. Balík je v Čechách.
Bola som poslať konečne Iski tú Harley pre Dominika. Hádam bude mať radosť. 
Pampúšik mal dnes prvýkrát cuketu. No, moc jej neublížil. Viac sa najedol Harry Potter na bodynku. 
Na Marketplace som našla Costume Ball Barbie AA za 20 euro. Musela som ju zachrániť. Poobede sme boli v Tescu a kúpili sme Pampúšikovi pyžamká. Sú nádherné. A aj letné body. V neutrálnom šedo-bielom motíve. Už som akosi nechcela, aby mal všetko iba modré.






2 komentáre:

  1. Krásný hrnek jsi si koupila. A pěkné oblečky synek dostává. A koukám, jak je šikovný, že tak malý už uměl lízat zmrzlinu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, pre tie deti toho majú 🥰
      On dostal vtedy len čistý kornútok

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...