Hľadať tu :-)

pondelok 28. júna 2021

Niekedy si prajem, aby som sa nikdy nenarodila

Ahojte priatelia 😌 Mala som pre vás pripravené úplne iné veci, o chlp veselšie, ale život si občas nevyberá, čo pre nás pripraví, ale ako sa hovorí, nič nie je také zlé ako to vyzerá a žiadna kaša sa neje taká horúca ako a navarí. 

Poznáte pieseň Bohemian Rhapsody? Verím, že áno. Človek nemusí byť žiadny fanúšik skupiny Queen, aby sa s týmto songom stretol. V jednej časti Freddie zaspieva: Nechcem umrieť, niekedy si prajem, aby som sa nikdy nenarodil...a práve to ma doviedlo k dnešnej úvahe. 
Trúfam si napísať, že túto myšlienku mal hádam každý človek už. Či už len taký pozvdych na aktuálne uvoľnenie alebo na hlbšie úvahy. 

Občas si to aj ja pomyslím, možno aj poviem, ale nemyslím si to vážne. Aj keď život ma neustále skúša, čo ešte vydržím, cítim sa ako Wonder Woman :-D zatiaľ som to stále nejako zvládla. Viem, že ľudia majú aj väčšie trápenia a že to, čo sa mi deje, je "very common". Nechcem sa/si? (https://jazykovaporadna.sme.sk/q/6729/) sťažovať. Takže nechcem sa sťažovať. Teším sa pomerne dobrému zdraviu a Pampúšik tiež. Ľúbime sa. Všetko ostatné je v konečnom dôsledku balast, na ktorom možno už o pár dní/mesiacov/rokov vôbec nebude záležať.

Priatelia, majte krásny pondelok (aspoň dúfam, že je pondelok), krásny život, ľúbte sa a konajte dobro <3

8 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, presne tak, pokiaľ nejde o život :-)

      Odstrániť
  2. Myšlenkám rozumím. Je to zkrátka neočekávaná situace, tak člověk přemýšlí proč a o kde čem. Drž se.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak, no život ide ďalej a ja musím tiež :-)

      Odstrániť
  3. Netuším, co se v tvém životě zrovna děje, že máš potřebu psát na podobné téma. Ale sama jsi to vystihla: Nikdy nic není tak zlé, jak to vypadá. A i kdyby, každá těžká zkouška tě posune někam dál, vyjdeš z ní silnější. Drž se, určitě časem bude zase líp!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak, keď už nič iné, určite ma to posilní :-)

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...