Hľadať tu :-)

štvrtok 13. októbra 2022

36. týždeň

Utorok - Tak sme ráno vyrazili do Hlavného mesta. Bola zima. Snežilo, fúkalo, proste paráda. Pampúšik preplakal celú rehabilitáciu, však prečo nie, keď môže. Ďalší termín nám dali o mesiac, na Drahého narodeniny.
Poobede sa začal topiť sneh. Myslím si, že zajtra po ňom nebude ani stopy. Objednala som Pampúšikovi poháriky na príkrmy a baterky do kľúčov od auta.

Streda - Svietilo slniečko, bolo nádherne. Keď prišiel Drahý z práce, išli sme všetci spolu do Mall. Bolo tam pomerne dosť ľudí, celkom ma to prekvapilo. Poháriky sú super, boli k nim aj tri lyžičky, ale tie z Vianoc z Kauflandu sa mi páčia viac, lebo sú dlhé a lepšie sa mi s nimi Pampúšik kŕmi.

Štvrtok - Pekný slnečný deň. Pampúšik sa mi so všetkým snaží pomáhať. Je to také milé, aj keď občas to pridáva na práci. Boli sme von, bolo to príjemné.

Piatok - Dokopala som sa konečne poslať Sonke zoznam na platenie za Barbie. Hurá. ň
Pampúšik miluje kôš na bielizeň a celkovo kúpeľňu (edit: ostalo mu to doteraz). Dnes som na rýchlo vytiahla Dayu na fotenie.

Sobota - Lásku nenájdete vy. Láska si nájde vás. (Loretta Young). Presne tak. Našla si ma v utorok 23. 06. 2020 okolo piatej ráno a bolo to silné. Asi najsilnejšie v mojom živote. Dokonalá bytosť, piaty element a to som ešte netušila, čo všetko spolu zažijeme.
Pohodová sobota. Boli sme na prechádzke a chlapci podvečer aj povysávali. No, nemám sa ja úžasne?

Nedeľa - Pampúšik mi chcel ukradnúť noťas z gauča. Je neskutočne pohyblivý. Skúšala som mu urobiť domácu ovocno-jogurtovú výživu. Celkom mu to chutilo, čo ma výrazne potešilo. Začína sa prichytávať o veci v kľaku, takže dosť často vyzerá, že sa k niečomu modlí.


Pondelok - Bol nádherný teplý slnečný deň. Mala som z toho obrovskú radosť. Objednala som sa na zajtra na test cez ten registračný formulár na nové testovacie miesto, ktoré je pri Tescu, takže to mám bližšie ako do školy. Akurát sa tam nedal hneď vybrať čas, ten mi prišiel v smske a je na 08:32. Tak snáď to stihnemee.
Boli sme v rámci prechádzky zaniesť nejaké vecičky, z ktorých Pampúšik už vyrástol jednej pani pri Jazerách, takže slušná prechádzka.



2 komentáre:

  1. Jste prostě taková idylická spokojená rodinka, která spoustu věcí dělá hromadně. Pampi je moc šikovný.

    OdpovedaťOdstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...