Hľadať tu :-)

štvrtok 27. októbra 2022

47. týždeň

Utorok Žehlila som a Pampúšik sa pri mne hral a bol pomerne pokojný. Potom sme išli von. Bola pohoda.
Konečne som urobila objednávku na autosedačku, ale aj tak majú nové kusy prísť až v júli.


Streda 
- Pohodový dníček. Poprechádzala som sa s Pampúšikom. Bol krásny slnečný deň. Poobede mi pán z Pezinka doniesol Harry Debbie. Je fakt nádherná. Sú to krásne bábiky všetky, čo som tu mala. Fakt nádherné. Som vďačná za tú príležitosť vidieť takéto krásky na živo.
Drahý zaspal v obývačke na zemi, zrejme mal niečo vypité, vtedy rád takto spí. Nechápem ako sa takto môže vyspať, ale neriešim.

Štvrtok - Pampúšik opäť raz robil revíziu svojho oblečenia. Niekedy nechápem, že ho to ešte baví, ale je to tak. Nafotila som Harley Afroditku a Debbie Harry.
Vzala som Pampúšika na prechádzku, vyzúval si topánky. Až si nakoniec vyzliekol aj ponožky.


Objednali sme si pizzu.
Podvečer sme išli do Tesca a mali tam nové Fashionistas. Sú milé, ale na kúpu to nie je.

Piatok - Hneď ráno mi zavolal GLS-kár. Má balík. Juchú!!!! Nádherné bábiky. Hoci nebolo úplne top počasie, ale aj tak sme sa zabavili s Pampúšikom. Keďže tie kamoškine som veľmi nemala kam dať, tak som ich dala do kufra auta.
Poobede som poslala Debbie Harry do Čiech.
Zastavila som sa aj v Pepcu a Dráčiku.

Sobota - Drahý zase robil na dome, tak som si robila menší poriadok. Našla som Migovi "vytuningovanú" Basics Mbili a ponúkla som ju na predaj. Dominik si ju zakúpil aj napriek tomu, takže paráda.
Skúšala som popočítať moje bábiky, ale po obývačke sa mi už nejako nechcelo a tak som to nechala tak. 
Podala som Pampúšikovi batát, nijako zvlášť ho to neoslovilo.
Poobede som ho vzala na menšiu prechádzku.

Nedeľa - Občas premýšľam, aké to bude, keď bude Pampúšik väčší a teším sa, keď budeme spolu v gumákoch skákať do mlák. Bude to super.
Pohodová nedeľa. Prvýkrát Deň matiek ako matka, som hrozne hrdá. Pampúšik je jednoducho úžasný, aj keď ma občas neskutočne učí trpezlivosti.
Krásny slnečný deň priam volal na prechádzku.
Drahý poobede učil Pampúšika ťapkať, aj mu to celkom išlo a mal z toho radosť. On je v tomto úžasný, ako ho tešia jeho vlastné úspechy.

Pondelok - S Pampúšikom sme sa hrali, potom sme išli na prechádzke. Večer som ho uložila a pracovala som potom v mailoch, keď mi prišiel @ od starostu, že mamina je v nemocnici a že Shadow je tam už dva dni sám. 
Samozrejme som sa snažila dovolať mamine, ale bezúspešne. Tak som zavolala starostovi, ale nevedel mi nič viac povedať.
Volala som aj do nemocnice, hospitalizáciu mi potvrdili, že leží na covid oddelení, ale covid nemá, lebo oni z pľúcneho urobili covid, no na parádu. Samozrejme, doktori tam už neboli.
Zavolala som aj tatinovi, či by tam nemohol zájsť. Nakoniec teda išli, Lifka šoférovala, lebo tatino vypil pivo, potom mi volal, že ako sa dostane do domu, tak som mu to vysvetľovala, ako sa dostane zozadu, tak ho vyvenčili, dali mu napapať a že zajtra zase príde. Stretol sa aj s našim susedom, že ten ho pustil, aj mu skúšal dať jesť, ale že nechcel.
Samozrejme som sa tam chcela hneď vybrať, len som musela porozmýšľať, čo a ako.



2 komentáre:

  1. Pampi byl do kočárku pěkně vyfešákovaný, hotový frajer. A vytahuje ještě věci ze skříní? To s mamkou bylo tehdy smutné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, to on bol manekýn, hlavne v kočíku.
      Občas ešte stále rád kontroluje svoje oblečenie, ale o mnoho menej.
      No, s mami je to také na pokraji smrti každú chvíľku.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...