Hľadať tu :-)

štvrtok 6. októbra 2022

31. týždeň

Utorok - Začalo snežiť.  Dorazili zimné topánky aj tenisky. Poobede už bolo slušne nasnežené. Drahý doniesol mliečko z Mallu. Bol tam aj ten vláčik. Samozrejme to musel rozbaliť, hoci bolo jasné, že polročné bábo to bude tak maximálne ožužlávať, ale Drahý mal radosť.


Streda - Ráno bolo krásne slnečno a všade bol sneh. Bolo to nádherné. Išla som s Pampúšikom k doktorke na polročnú prehliadku. Bola spokojná. Má 74cm a 8,25kg. 
Je to kus chlapa :-D Ešteže včera prišiel kuriér s topánkami, keďže dnes je sneh a ešteže ma Drahý "donútil" si ich vôbec objednať. V teniskách na tomto snehu by to bolo veľmi zaujímavé, aj keď nie ojedinelé.
Pred bytovkou som potom opäť stretla susedku s deťmi, tak sme som sa tam zakecala.

Štvrtok - Bol pekný deň. V posledné dni totálne svieti slniečko a je to super. Dobíja ma to energiou.
Pampúšik zase chcel ožužlávať kábel od monitoru dychu. Tak nad tým aj premýšľam, že hovorili, že ho požičiavajú na pol roka, že by si poň pomaly mali aj prísť. Ale chalan sám povedal, že ja nemám nikde chodiť, nemám sa o nič starať, že oni sa zastavia, ale že to môže byť aj po ôsmich mesiacoch. Tak sa nestarám o nič, len o to, aby prežil :-D

Piatok - Na internete sa objavila správa, že Toy Story Barbie je v Dráčiku pod 15€. Neváhala som a hneď som si ju objednala. Volala som aj do Dr. Max, tak objednávka je už pripravená. 
S Drahým som bola aj tak dohodnutá, že sa stretneme pri Lidli a pôjdeme do Konradu, tak aj bolo, len potom mu volali, aby prišiel do práce, že sa niečo pokazilo, tak tam nastúpil do autobusu a ja som išla do Dráčika si vyzdvihnúť krásku, keďže už bola pripravená a potom som zašla aj do Tesca do toho Maxu.
Potom mi volal, že aj zajtra bude musieť ísť do práce. Tak som volala Inštruktorovi, či bude veľmi vadiť, keby som zobrala na jazdu aj bábo alebo to radšej preložíme a on, že nie je problém. To je tak úžasný človek.

Sobota - Ani neviem, kedy Drahý odišiel. Vstala som asi o siedmej, najedla som sa, potom sa zobudil Pampúšik a úplne v pohode sme to pred deviatou nachystaní. Skúšali sme jazdu po meste, nadjazd a aj parkovanie. Pampúšik pritom spal, dokonca sa nezobudil ani ako som ho vybrala z auta. Spinakl si vo vajíčku proste ďalej.
Okolo obeda som bola v DM-ke. Kúpila som Pampúšikovi zubnú kefku a cestoviny a sebe test. Dopadol negatívne, ale iskrička strachu/nádeje tam bola. Ani neviem, či by som chcela byť opäť tehotná. Ale áno, chcela, len nie takto skoro. 
Bola som aj v Tescu. Kúpila som pre dieťatko Majiteľky bytu nejaké oblečenie. Zastavila som sa aj v Dr. Max. Bez problému mi objednávku vydali. Pampúšik cestou zaspal v kočíku a dokonca sa nezobudil ani keď som ho preniesla do postieľky. Iba som ho rozopla a vypla radiátor, aby mu nebolo teplo. Spal tam ešte vyše dvoch hodín, takže som mala taký oddychový čas.


Nedeľa - Drahý musel aj dnes do práce kvôli auditu. Dohodli sme sa, že keď skončí, že pôjdeme do Kauflandu, tak sme sa stretli v meste, aby nemusel chodiť domov a potom merať cestu do mesta. Neskutočne fúkalo, bola zima, ale bábätko spinkalo, tak sme vyrazili. Blázni. 

Pondelok - Drahý išiel do práce a bude teda doma zajtra a v stredu ako náhrada za víkend. Išla som do NH. Pohoda. Urobili sme si s Pampúšikom prechádzku. Prišiel mi mail, že kamarát z Čiech mi poslal bábiku. No paráda. Veľmi sa teším. 
Na večer prišla Majiteľka bytu. Je s bruškom taká nádherná a úžasná. Dali sme jej vecičky. Myslím, že bola naozaj potešená. Otec dieťatka sa s tým vraj už nejako zrovnal a zvažujú spoločné bývanie. To ma neskutočne potešilo.

2 komentáre:

  1. Krásný vláček, tento stejný se u nás doma nachází také. A jak to dopadlo s majitelkou bytu, zůstal s ní pán dosud? Oblečení jsi koupila krásné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej, to je milé 🥰
      Nie, žiaľ sa to nepodarilo

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...