Hľadať tu :-)

streda 28. septembra 2022

27. týždeň

Utorok - volal mi Sluha, že v Senci mu nechcú urobiť prepis, že ide do Žiliny. Táto situácia ma zabije, ale môžem si za ňu sama, a už sa na tom dokážem trochu aj zasmiať, že som pristála v kurníku. Drahý vraví, že nechápe, že som netrafila olejovú vaňu, ale úprimne, to ma trápi najmenej. 
Podvečer prišla Majiteľka bytu a doniesla nám Mikuláša a aj darčeky k Vianociam. Samozrejme, že ja som si nič nepripravila, keďže ja takéto veci riešim na poslednú chvíľu. Vyšlo z nej, že je tehotná a že sa na ňu otec dieťaťa viac-menej vykašľal. Ponúkli sme jej samozrejme pomoc, ja aj tak nemám komu tie vecičky veľmi dať. Aspoň sa využijú. 
Keď Majiteľka bytu odišla, premýšľala som o jej situácii. Príde mi to od otca dieťaťa dosť nezodpovedné, ako chápem, že je to pre neho asi dosť šokujúca správa. Možno to časom ešte spracuje, však aj mne to dlhšie trvalo.

Streda - Poštárka mi priniesla balík od bývalej kolegyne zo servisu a pohľadnicu s drobnosťami od Růžičky. Veľmi ma to potešilo. Domovníčka s manželom a deťmi majú kovid. Poprosila ma o chlebík z tej špeci pekárne, ale už nemali. Skočím zajtra hneď ráno. Zastavila som sa v DM-ke, mali tam tie tekuté Beby aj 1 aj 3, ale mne v podstate stačí 2 na cestu. 
Z Headbangeru mi napísali, že zásielka je na ceste. Tak snáď to do Vianoc stihne.



Štvrtok - Bola som ráno teda Domovníčke po chlebíky. Potom som zašla do Pepca aj do Dráčika a tam som skoro odpadla. Mali tam aj Keith Haring aj Dračicu. Obe som vzala. Keith pôjde ku kamoške do Čiech. Vyzdvihla som aj balík na pošte. Pobalila som konečne aj balík pre kamoškinu dcérku.
Drahý mi to všetko potom pomohol zaniesť na poštu. Bála som sa, že mi ten môj ultra zabalený balík pani nevezme, ale nemala s tým žiadny problém. Akurát povedala, že do Vianoc to už zrejme nepríde. Bolo mi to už v tej danej chvíli úplne jedno. Išla som ešte do kaviarne, odovzdala som Keith a vyzdvihla som si Elvisku. Boli sme aj v Čapovanej drogérii, vyzdvihnúť Domovníčke zásielku. Drahý, že on už dnes nikam nejde, na šťastie sme už nikam nemuseli.

Piatok - Dorazila knižka, takže to bez problému stihla do Vianoc a keby aj nie, kto vie, kedy sa ja dostanem k jej čítaniu. Tiež odišla zo skladu objednávka z Veselých vecí.
Pampúšik mi poriadne ocikal posteľ, no čo už, kým nič horšie.
Napísala mi kamoška, že balíček prišiel. Zabudla som jej pribaliť pohľadnicu. Úžasná som. Fakt. No čo už. S Inštruktorom som dohodnutá zajtra na jazdu. Som zvedavá, ako to bude po tej nehode.

Sobota - Ráno bola dosť hmla, ale postupne sa to rozplynulo. Inštruktor sa velice túžil pozrieť, kde som to búrala, ale keďže bola sobota a vstup na parkovisko bol zatvorený, tak to vlastne aj tak nevidel. Odtiaľ sme išli na Jazerá, keďže sme boli pomerne blízko a potom sme išli do Bernolákova po koláčiky. Skoro sme s Drahým tie koláčiky aj zjedli :-D
Objednali sme si jedlo a potom bola proste pohoda.

Nedeľa - Pohodová nedeľa. Mám pocit, že Pampúšikovi idú asi prvé zúbky. Snáď to bude fajn.

Pondelok - Nejako nemôžem uveriť, že zajtra už budeme v Metropole. Boli sme v Tescu. Je to také zvláštne ako je takmer všetok nepotravinový tovar za páskou. Mali to tam dnes tak pekne, knihu s názvom "Nemali by sme". To bolo také príznačné. Keďže ľudia si na internete dávajú návody na to, ako oklamať pokladne pri samoobslužných systémoch a podobne.
Začala som trochu baliť veci na zajtra.


2 komentáre:

  1. Zapáskované Tesco, to je svým způsobem děsivá vzpomínka. Toto byl poštovně celkem úspěšný týden.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, niekde mám aj prázdne regále ešte keď korona začala, také zvláštne, ale zároveň som rada, že to mám zdokumentované
      Jo, no pred Vianocami

      Odstrániť

Týždeň 09. 04. 2024 - 15. 04. 2024

Utorok - Udržuj si odstup od ľudí, ktorí nikdy nepripustia, že urobili chybu...ktorí urobia všetko preto, aby si mal Ty pocit viny, že si s...