Hľadať tu :-)

utorok 6. septembra 2022

Týždeň 30. 08. 2022 - 05. 09. 2022

Utorok (30.08.) - Prala som a upratovala a proste taká klasika po príchode. Cez obednú prestávku som fotila bábiku po dlhšom čase. Drahý prišiel pomerne neskoro a v podstate ihneď som ho nahovorila, aby sme išli do Lidlu a chceli sme ísť ešte do Amfiku, ale ten už bol zatvorený, tak sme išli na kebab a potom domov.

Streda (31. 08.) - Ráno som sa rozhodla, že pôjdeme na Amfik teda dnes. Bolo krásne slnečno, Pampúšik sa tešil z fontány a na parkovisku robili skúšky na vodičák, tak to bolo zaujímavé aj pre mňa. 
Pampúšikovi to moc nešlo s cikaním, ocikal aj šmýkačku, ale tak čakala som, že po návrate od babiny to bude ťažké. 
Poobede sme boli na nákupoch. Kúpila som si mikinu, tepláky a Pampúšikovi teplákovú súpravu s Mickeym. Ako inak. 

Štvrtok (01.09.) - Tak máme september. Leto je preč. V Čechách dnes nastupujú do školy. Drahý išiel ráno ešte ku kolegovi na dom robiť plot. 
Prišiel na obed, keď Pampúšik už spal a spal dosť dlho, potom sme išli na obed alebo skorú večeru do reštaurácie, Drahý si dal vyprážaný syr, ja kuracinu na hubách s ryžou a Pampúšikovi palacinky, z ktorých zjedol asi tak polovičku jednej a potom sme vyrazili do Zámockej záhrady na pávy. Objavili sme tam aj super ihrisko. Domov sme prišli až okolo ôsmej a Pampúšik takmer ihneď zaspal.

Piatok (02. 09.) - Ráno sme sa vydali do Tesca a potom sme išli na ihrisko k LL. Dokonca tam malá L aj bola aj s babkou, ale po chvíľke išli už domov. 
Pampúšik pred bytovkou skončil ešte v predzáhradke v takom nejakom bordeli, že to nešlo z oblečenia dole, ale nakoniec sme to zvládli.
Zaspal ešte pred jednou, čo bolo super. 
Poobede už začalo pršať, tak sme boli doma, žehlila som a Pampúšik sa hral s autíčkami a potom Legom a tak.

Sobota (03. 09.) - Pampúšik vstal pomerne skoro, takže ho Drahý pomerne skoro vzal von, ale keďže si nevzali náhradné oblečenie a ani žiadne občerstvenie, boli pomerne rýchlo aj naspäť a tak bolo dlhé obdobie do spánku. 
Porobila som si nejaké poriadky v skrinke. 
Potom sme robili s Pampúšikom rezne, takže neporiadok všade, ale bola to sranda.

Nedeľa (04. 09.) - Ráno sme sa zastavili v Lidli, potom sme trochu upratovali a len tak sa motali. Pampúšik nechcel moc jesť, v podstate obedoval nanuk. Perfektné.
Potom sme si písali s LL, že idú von, tak sme išli aj my.

Pondelok (05. 09.) - Dopoludnia sme išli na ihrisko k LL, hoci bolo pomerne chladno, ale Pampúšik tam už ide tak nejako automaticky. 
Krátko na to mi volal Drahý, že mu volal kuriér, že príde doniesť postieľku. Prišla aj Susan s Kubíkom a tak sme sa všetci štyria presunuli na ihrisko k nám a čoskoro prišiel kuriér. Potom sme išli ešte na chvíľu von.
Poobede prišiel Drahý a začal stavať postieľku a pohádali sme sa na úplnej kravine (kvôli skrutkám) dobreženie do krvy. Proste ako dve sopky. 
Drahý potom išiel na kofolu. Pampúšik si ľahol do svojej postieľky a potom ma poslal preč z izby. Tak som ho tam nechala a bol tam celkom ticho, ale zrazu začal mrčať, tak som ho išla pozrieť a on sa chudák pogrckal (zrejme skákal na posteli), tak som ho prezliekla, dala som mu deku a ostala som pri ňom, ale nevedel zaspať, tak som si ho vzala k sebe do postele, potom prišiel Drahý, čo teda to zaspávanie úplne rozbil, ale nakoniec sa podarilo a potom sme pozerali prvý diel druhej série Druhej šance a bolo to dosť divoké, tak som zvedavá, ako to bude pokračovať.

2 komentáre:

  1. Gratuluji k novému oblečení a i nové postýlce. Celkem zajímavé, jak se lidé všeobecně dokáží pohádat kvůli hlouposti.

    OdpovedaťOdstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...