Hľadať tu :-)

utorok 27. septembra 2022

Detský svet/detské motívy

 Ahojte,

keďže ja fotím snáď absolútne všetko, tak vám sem dám pár fotiek z obchodov s detskými vecičkami a oblečením.

Prvé štyri sú z AllToys Avion Bratislava. Mala som ich viac, ale pri prenose do PC sa poškodili.


















4 komentáre:

  1. Krásné věci. To oblečení na poslední fotce jsi koupila pro někoho jako dárek?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to som kúpila pre dcérku mamkiných kamarátov.

      Odstrániť
    2. Jasné. Zdálo se mi to právě spíše holčičí.

      Odstrániť
    3. Áno, ale trafila som nevediac, že nemajú radi ružovú a malá miluje mačky.

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...