Hľadať tu :-)

štvrtok 22. septembra 2022

21. týždeň

Utorok - Boli sme na prechádzke. Večer opäť e-learning. Mamička moja, miluj ma.

Streda - Úplne pohodová streda. Celý deň pršalo. Večer volal krstný. Dorobila som mamine posledný certifikát. Som šťastná.

Štvrtok - Vytlačila som mamine certifikáty. Ak jej ich dnes pošlem, zajtra ich môže mať. Prípadne pondelok. 
Volal Sluha, či môže prísť, jasné. Dali sme si menší tréning. Potom som išla na poštu a videla som ex kolegu fajčiť na balkóne, tak som potom zavolala jeho žene (mojej ex kolegyni), či by som sa mohla s Pampúšikom zastaviť na kávu. Tak som takmer hodinu strávila u nich. Zabávali malého, tam som ho prebalila, nakŕmila, pokalal sa, tak som ho prebalila znova a od nich som išla do Dráčika. Bolo krásne slnečno. V Dráčiku ma prekvapili BMR a neodolala som a kúpila som si Color Reval Mermaid. 
Odtiaľ som šla do parku pofotiť Torinku. Pampúšikovi sa to vôbec nepáčilo a pýtal sa von z kočíka, tak som sa vybrala domov, ale počas cesty zaspal a tak som Torinku dofotila na detskom ihrisku.
Večer ma jedna zberateľská "kolegyňa" donútila rozbaliť tú Colorku. Nakoniec je to moja vytúžená Daya. No to je radosti.
Bola som aj v Pepcu a kúpila som Pampúšikovi cumlík a košíky. Organizátor, ako som si predstavovala, nemali ani tam, ale košíky hádam poslúžia.

Piatok - Ráno som sa zobudila pomerne skoro, nakoľko som bola dohodnutá, že o 08:00 sa stretnem so Sluhom pri Okresnom úrade. Pri pošte som mu napísala, že budem trošku meškať a on mi odpísal, že ešte stráži susedke deti, tak sme si zavolali a dohodli sme sa, že pôjdem sama. 
Tak mi pani dala vypísať tlačivo, odfotila si ma a do 30 dní mám opäť vodičský preukaz. 
Bolo krásne slnečno a keďže som mala so sebou aj Skipper, že ju nafotím v parku, lenže ten otvárali "až" o 09:00, tak som ju nafotila v lístí pri parku. 
Chcela som ísť aj do Lidlu, ale došlo mi, že som práve v rozmedzí 09:00-11:00, čo je vyhradený čas pre dôchodcov, tak som mala smolu.
Zastavila som sa v banke a urobila som mimoriadny vklad na úver a doma som urobila drahému zálohu mobilného telefónu, ale nakoniec musel ostať dlhšie v práci a do Orangu už nestihol ísť. Možno v pondelok.


Sobota - Upratala som kúpeľňu. My máme tak veľa serepetičiek. Poobede sme chceli ísť von, ale kým sme sa rozhýbali, tak začalo popŕchať a krátko na to mi zavolala bývalá kolegyňa z elektrární, že sú s manželom neďaleko, či by sa mohli zastaviť na kávu. Tak to ma tak potešilo, doniesli Pampúšikovi aj nejaký sirup na imunitu, ale ten ešte nemôže, tak ho posunieme ďalej a krásne topánočky, tak to hádam niekedy na jar vyskúšame. 
A boli spolu tak krásny párik, to porozumenie aj po toľkých rokoch manželstva alebo práve vďaka nim? to sa už nevidí. Bola to krásna návšteva.

Nedeľa - Ráno už bolo slnečno. Taká pohodová nedeľa. Poobede sme sa vybrali do tých nových obchodíkov pri Tescu. Drahý si v Teranove kúpil bundu a Pamúšikovi kúpil ponožtičky.
Potom sme boli v Kiku a kúpili sme nový odkvapkávač na riad.
Vybalila som konečne Dayu. Je prekrásna. 

Pondelok - Po dlhšom čase som bola v Lidli. Kúpila som Pampúšikovi dve bodynká pod stromček.


Drahý išiel po práci do Orangu a bez problému mu vystavili nový záručák a vzali mu mobil do opravy. 

4 komentáre:

  1. Krásný týden. Pobavilo mě, že kdysi jsi o sobě tvrdila, že jsi asociál. No nevím, asociál se zpravidla sám nezve k někomu na návštěvy a s radostí nepřijímá návštěvy doma. :-D Jinak synek dostal krásná body.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jo, pekná jeseň bola, dosť sme chodili na prechádzky s kočíkom.
      Ja som bola vždy v tom, že asociáli majú svoj okruh obľúbencov 😀
      Tieto som si tuším aj odložila

      Odstrániť
    2. Myslím, že spíš introvert má svých pár dobrých známých a nemá zájem moc navazovat nové vztahy s dalšími lidmi, je rád i úplně sám. Asociál se těžko začleňuje do kolektivu, také bývá bezohledný chybí mu sociální cítění, netrápí ho výčitky svědomí. Příčina asociálnosti bývá často nějaká duševní porucha.

      Chápu, tyto si odložení zaslouží.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...