Hľadať tu :-)

streda 14. septembra 2022

Týždeň 06. 09. 2022 - 12. 09. 2022

Utorok (06. 09.) - Pampúšik sa zobudil o šiestej, čo bolo pre mňa dosť skoro, ale tak čo už. Dala som oprať tie ogrckané vecičky a nejaké ďalšie, trochu sme poupratovali a vybrali sme sa do Lidlu a potom na ihrisko k LL. Bola tam jej susedka so synčekom, ale tí išli hneď domov, tak sme nasadli do auta, že pôjdeme pohľadať niekoho, ale ledva sme vyšli z ulice, tak som zbadala Susan s Kubíkom, že mieria na ihrisko k LL, tak som zaparkovala a došli sme za nimi. Pampúšik síce najprv nechcel, ale potom sa celkom dobre s Kubíkom poňaháňal s traktormi, tak to bolo super.
Nevedel zaspať, tak som si ho vzala k sebe a potom konečne zaspal a zobudil sa okolo pol piatej, nechcel zase jesť (ja už fakt neviem, čo je toto za obdobie). Trochu sme upratovali a potom sme sa pripravovali na von, keď prišiel Drahý, tak sa osprchoval, najedol a vzal potom Pampúšika von on.
Potom sa najedli a išli sme ho dať spať, najprv aj ležal v svojej postieľky, ale potom sa zdvihol a s paplónom a dekou prišiel medzi nás a takmer okamžite zaspal a zaspal aj Drahý, tak som si šla pozrieť Nemocnicu a potom som sa osprchovala a pozerala som ešte youtube.

Streda (07. 09.) - Dopoludnia sme boli na ihrisku pri LL. Už mi chýbajú, dúfam, že čoskoro prídu domov. Poobede už popŕchalo, ale aj tak sme boli na chvíľu von a potom Pampúšik zaspal sám v svojej posteli. Je v tomto úžasný, ako sa s tým zmieril.

Štvrtok (08. 09.) - Nevedela som zaspať, takže som ešte o jednej blúdila po byte. Napriek tomu som bola ráno celkom fresh, trochu sme sa pomotali po byte a po pol desiatej sme vyrazili. Tak nejako som tušila, že tam budeme strašne skoro, ale ja už som taká, že radšej niekde totálne skoro ako by som meškala, plus som nevedela, koľko bude áut, keďže už začal školský rok a je to už na cestách cítiť, ale bolo to fajn, akurát som trochu vyrovnávala auto, ale to je moja klasika. 
Takže sme tam boli pomerne skoro a tak, že pôjdeme ešte pozrieť do tých malých potravín, ktoré tam sú:



Dokonca aj Space Mania bola zatvorená a vyzerá to, že tak skoro ani otvorená nebude, no uvidíme. Každopádne sme sa tam trošku pomotali a okolo 3/4 na desať sme sa vrátili k dverám, už som zbadala aj Susan s Kubíkom a ešte jednu pani a tak sme na cvičení/gymnastike iba takto tri maminky s tromi chlapcami a bolo to super. Veľmi sa mi páčila trénerka/cvičiteľka, aj ten malý kolektív aj aktivity. Myslím, že aj chlapcom sa to veľmi páčilo.
S Pampúšikom sme sa zastavili ešte v Jednote, lebo som chcela kompót do ryžového nákypu. Volala mi aj mamina, takže som jej po príchode domov volala späť. 
A potom Pampúšik zaspal okolo jednej sám v svojej postieľke. Moje zlatíčko.

Piatok (09. 09.) - Bolo krásne slnečno, tak som sa rozhodla, že keďže Susan s Kubíkom majú dnes plávanie a LL sú u prababičky, že pôjdeme niekam na výlet a rozhodla som sa pre Vodný kolový mlyn v Jelke, o ktorom som premýšľala už veľmi veľakrát. 
Krátko po deviatej sme teda vyrazili, na prvýkrát som prešla odbočku a už som sa pomaly vzdávala, keď som zbadala ceduľku, že Vodný mlyn a tak som tam odbočila a vyšla na takú totálne rozbitú cestu, taký tankodrom úplný, ale zvládli sme to a našli sme mlyn. Pán správca nechcel vstupné za Pampúšika a tak sme ušetrili 1€. 
Pozreli sme mlyn aj múzeum, Pampúšik sa celý kompletne docikal tesne ako sme vyšli z areálu, takže super, ale to nevadí, bolo teplo, tak som mu aspoň prezliekla tepláky za kraťasy a vybrali sme sa domov, si hovorím, že skúsim ísť podľa tabulí, ale keď som sa už asi 4x ocitla v Jelke v jednej a tej istej uličke, vzdala som to a nastavila som si navigáciu, ktorá ma doviedla na nejakú cestu, o ktorej dodnes netuším, kade som to vlastne išla a stále som si hovorila, ktorou stranou vlastne prídem do Senca, ale nakoniec som prišla v podstate tam, kde som Senec opúšťala, Pampúšik už bol hladný, tak sme sa vybrali ešte do Lidlu a domov. 
Okolo obeda mi volal Drahý, že mu je zle, že má horúčky, že sa vypýtal domov, ale že ho šéf nepustí. No, paráda. Tak som bola o to radšej, že sme boli na výlete.
Podvečer sme boli ešte von, ale nikto v Pampúšikovom veku tam nebol, tak sme sa asi po hodinke aj vrátili domov.

Sobota (10. 09.) - Dopoludnia sme upratovali a potom sme nechali tatíka, nech sa lieči a odpočíva a vybrali sme sa von. Najprv sme boli u nás a zbadali sme sa, že Zuzka s Kubkom a tatinom nakladali auto, že idú k babke na víkend a tak sme sa vybrali na ihrisko k LL, či tam nebude aspoň ich susedka so synčekom, ale nebola. Našla som u nich formičku, ktorá mi pripomenula Taj Mahal, čo ma veľmi potešilo.

Prišla mi aj smska aj mail z Mall, že mám bábiku na vyzdvihnutie, tak som sa strašne potešila. Domov sme prišli pred dvanástou, Pampúšik zjedol celý tanier polievky a potom sme ho uspali. Išla som autom do Mallu, no z bábiky mám rozpačité, tak uvidím. Aspoň som pofotila druhú kočku. Fúkalo a svietilo, takže totálne ideálne podmienky na fotenie, ale tak aspoň ju už nebudem zase tri týždne voziť v aute.

Na večer sme tiež ešte vybehli na chvíľku von, ale fúkal strašný vietor, tak sme to hádam aj po polhodinke zabalili a išli domov.

Nedeľa (11. 09.) - Dopoludnia chalani na chvíľu vybehli von a potom opravili to navíjanie vysávača, čo bolo super. 
Poobede už musel Drahý ísť do práce, akurát keď Pampúšik zaspal. S jednou pani z Darovačiek som sa dohodla, že by sme si vyzdvihli detský notebook. No, keď sa Pampúšik zobudil, tak dosť pršalo a ja som zabudla, že mám trochu sfúknutú pneumatiku, tak teraz bola sfúknutá ešte viac, z čoho som mala dosť ako strach, ale si hovorím, že to už nebudem odvolávať, lebo som sa s pani dohadovala dosť dlho, tak hádam to zvládneme, tak sme sa zastavili ešte v Kauflande, lebo pani mala bývať hneď za ním, ale ja som samozrejme neskoro odbočila, takže sme si spravili riadnu obchádzku v totálnom lejaku a s veľkou možnosťou defektu na pravej zadnej pneumatike, takže paráda. 
Nakoniec sme to zvládli, ale ako mala som z toho dosť nervy.
Drahý prišiel pred deviatou, akurát som uspávala, takže mi to rozhasil, ale zvládli sme.

Pondelok (12. 09.) - Tak opäť pondelok. Dopoludnia som napísala babám, či pôjdu von, ale že asi sa skôr stretneme poobede a bolo to fajn, lebo sme stretli hneď Susan s Kubíkom a chalani sa spolu pohrali, dosť sa vyšantili, takže Pampúšik potom zaspal sám v svojej postieľke. 
Poobede sme sa stretli u nás na ihrisku s takmer všetkými, bolo to fajn, akurát, že keď sme chceli ísť odprevadiť LL, tak som zistila, že Pampúšik sa nielen pocikal, ale aj pokakal, čo som tak trochu čakala, keďže sa zabudol s Kubíkom v kríkoch. Takže domov sme išli trošku s plačom domov, ale inak pohoda.

2 komentáre:

  1. Změnila jsi typ týdne na klasiku, že už není i pondělí? Celkem mě pobavilo to nahánění matek popojížděním v autě. :-D Je super, že se synáčkovi nová postel líbí.
    Věřím, že výlet byl super. Uf, to člověk musí být pořád ve stresu, aby se synek nepočůral na nějakém nevhodném místě, venku je to už v pohodě.
    Ta firmička je opravdu parádní, takovou jsem ještě neviděla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale nie, len sa mi to neuložilo ako pozerám 🤦
      No, ale ako ochorel, tak je u nás, ale to nevadí.
      Tak, snáď, keď sa rozhovorí, tak to bude lepšie, ešte stále je to v štádiu učenia.
      Výlet bol super, keď si človek vezme, čo nasledovalo potom, tak super, že sme išli.
      Ani ja nie, krásna bola. Hradby som už videla, aj my sme mali hrad vedierko, ale toto bolo super

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...