Hľadať tu :-)

piatok 23. septembra 2022

22. týždeň

Utorok - Po obede som bola Drahého počkať k Bille a spolu sme šli k banke, dnu ale išiel iba on a novú kartu bude mať zrejme budúci štvrtok.
Zastavila som sa na chvíľu aj v Dráčiku. Doplnili BM, ale stále tie isté. 

Streda - Žiadny Martin na bielom koni sa nekonal, ale tu som to ani veľmi nečakala, tu by ma sneh skôr prekvapil ako bol očakávaný, ale možno budúci rok sa už nejaký sneh objaví.
Zastavila som sa v lekárni a tým pádom aj v Tescu a tam ma totálne prekvapilo, koľko Barbie tam mali. Dokonca aj Mermaid colorky za 15,90€. Skoro ma vystrelo, taká krásna cena.

Štvrtok - Poobede som bola s chalani v Tescu a Drahý mi kúpil Colorku, ale žiaľ to bola opäť Daya. No, na parádu, ale dohodli sme sa s jednou kočkou, že si ju vezme. 
Večer volal ešte krstný Drahému kvôli maľovaniu bytu, ale podľa mňa sa asi nedohodnú. 

Piatok - Piatok 13teho. Nie som moc poverčivá na toto, ale niekedy to nevyjde moc dobre. 
Ráno vyzeralo celkom pekne, ale nakoniec sa zatiahlo. Išla som na prechádzku. Pri úrade opravovali cestu, tak som prešla na druhú stranu a zastavili sme sa v Dráčiku a potom sme išli do Kauflandu. Kúpila som Pampúškovi dvoje pančúch a trojicu lyžičiek.
Drahý išiel von so Sluhoom dohodnúť detaily okolo predaja auta. Boli dlhoooo. Okolo pol desiatej prišli, či nechcem kebab. Keď ani o hodinu neprišli, začala som sa s kebabom lúčiť, ale v tom konečne došli, takže som sa napráskala kebabom takmer o jedenástej večer. 

Sobota - Drahý išiel ráno do obchodu, potom do práce a potom k Sluhovi. Dlho nechodili, tak som sa dohodla s jednou pani, že sa zastavím po lehátko do vane pre Pampúšika, to som netušila, že ona býva až za železničnou stanicou a dlhšie som to nevedela aj nájsť, ale keď som sa vracala, bola už tma a volal mi Drahý, že kde som, že doniesli auto a ja nie som doma, že sa mám ponáhľať domov, tak som si pomyslela svoje, že to je minimálne na polhodinku a aj to, ak Pampúšik vydrží v kočíku, ale došla som domov, otvorili sme si vínko na oslavu nášho prvého auta. Celkom ma pobavilo, že má rovnaký dátum narodenia, teda mimo roku ako náš synček

Nedeľa - Pohodová nedeľa. Z darovačiek som si na zajtra dohodla pár vyzdvihnutí. Aspoň si urobím prechádzku. 

Pondelok - Ráno som vyrazila najprv po plienočky k jednej pani a potom k súkromnej škôlke po vecičky. Cestou domov som zavolala do autoškoly, ale mali obsadené. Neskôr mi pán inštruktor volal späť. Asi desať minút som predostrela svoju predstavu a on mi na všetko povedal, že to nebude problém, dokonca, že ak sa to nebude inak dať, môžem si brať aj bábätko so sebou na jazdy a prvú sme si dohodli na zajtra na 16tu. Tak som volala Drahému, či zajtra príde pred 16tou domov, že budem mať jazdu a nejako som nechcela hneď na prvú jazdu brať aj bábätko. Na to sa zasmial, že však zajtra je voľno. Tak som volala inštruktorovi, že či to platí, keďže zajtra je sviatok a on, že áno a či to nemôžeme dať rovno ráno na deviatu a že áno, že to by malo byť fajn.
Kuriér mi doniesol objednané bodynko pre Pampúšika pod stromček, je nádherné.


2 komentáre:

  1. Ta darovací skupina je skvělá věc. To je opravdu náhoda, že auto i synek mají stejný den narození. A body je velmi vtipné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jj, je super 🙂 Jo, je to milá náhoda 🙂 Jj, bolo dosť obľúbené, aj keď je biele.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...