Hľadať tu :-)

pondelok 26. septembra 2022

25. týždeň

Utorok - A je december. Pomaly budú Vianoce. Boli sme u zubárky. Mám štyri kazy. Dva mi chcela hneď aj robiť, ale akosi z toho zišlo nakoniec. Objednali nás na oboch na 14. 12. Tak uvidíme.
O 17tej som mala nakoniec jazdu, bolo to celkom fajn. Opäť kopčeky, ale tentokrát aj s ručnou. Celkom to šlo.

Streda - Pohodový dníček. Boli sme sa poprechádzať len tak po meste.

Štvrtok - Ráno pršalo. Išla som do Naturhausu, už som meškala, keď mi došlo, že nemám rúško, tak som si ho kúpila v automate, keďže do lekárne by som bez rúška nemohla. Medzitým začal padať dážď so snehom a ja frajerka v teniskách a sen o tom, že do Modry pôjdeme autobusom bol ta tam. Takže opäť taxík. Oslovila som inú taxikárku než minule. Do telefónu mi prišla, že ju obťažujem, ale keď prišla, pomohla mi pripútať Pampúšika a bola milá. V Modre sa rozhodla na nás počkať, že sa jej to neoplatí ísť do Senca a potom zase naspäť po nás. 
Na rehabilitácii sa Pampúšik rozplakal ako blázon, ale cvik sme dostali len jeden na šťastie.
Domov nás teda odviezla pani taxíkom.
Bola som šťastná, že sme už doma, keďže vonku bolo naozaj nepríjemne.

Piatok - Kurér dnes doniesol plechovky Beby a na miesto poslednej (keďže som objednala len 5) boli vzorky Beby 2. Veľmi ma to potešilo, lebo ich bolo neskutočne veľa.


Boli sme v Lidli. Keď sme išli okolo Domu kultúry, tak tam bola taká krásna výzdoba, bolo to fakt nádherné.

Sobota - Ráno som bola na jazde. Myslím, že sa zlepšujem. Spýtala som sa Inštruktora, či by sme mohli ísť aj v týždni. Nemal s tým problém. Inak perfektná jazda. Veľmi som si to užila. Išli sme mimo obce, šla som cez 70, to ma bavilo, to bolo mega super.
Bolel ma zub a bála som sa, že ma bude bolieť ešte viac cez týždeň a tak som sa rozhodla ísť na pohotovosť do BA. Keď som tam prišla, zub ma prestal bolieť. Podľa RTG mi doktorka povedala to isté, čo aj moja, že aj 7 aj 8 sú na tom rovnako zle, ale že tá 8 bude musieť ísť von. To ma nijako neoslovilo. Tak sme sa dohodli, že kým nebolí, tak to necháme tak a keby rozbolel, nech opäť prídem. V duchom som zubu pohrozila, aby do toho 14teho nejako vydržal a aby som si spravila náladu po zbytočne vyhodených 25€, namierila som si to do vedľa stojaceho Centrálu, kde som obehla obe hračkárstva a kúpila som Drahému tepláky s Olafom pod stromček. 
Domov som prišla akurát na uspatie Pampúšika. V noci som balila Mikuláša.

Nedeľa - Ráno sme si rozbaľovali Mikuláša. Bola proste pohoda. Vyhodili sa mi také malé hnusne svrbiace červené vyrážky. Neskutočne svrbia, idem sa z toho zblázniť.

Pondelok - Svrbenie neprestáva. Cez okno som zbadala sestričku, tak mi poradila, aby som si kúpila niečo na alergiu a keď tak, nech zájdem ku kožnej. Lieky som si kúpila, ale nemala som pocit, že by to nejako pomohlo.

4 komentáre:

  1. To jsi měla zdravotně nepříjemný týden, zuby, vyrážka. Snad to vše rychle pominulo. To bylo pěkné, že ti poslali tolik vzorků kojeneckého krmiva. Jak se hledá taxík s taxikářkou? Netušila jsem, že si to takto jde objednat, myslela jsem, že je překvapení, kdo přijede.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jj, s tými zubami mám furt niečo 😢
      Áno, tie vzorky boli akurát na 7 odmeriek, tak sa pekne hodili na zarobenie v jednom období.
      Vo veľkých mestách majú dispečing a je prekvapenie, kto príde.
      Ale tu v SC väčšinou taxikári sú živnostníci, takže sa dohaduje človek priamo s nimi. Aspoň tak to bolo v týchto dňoch prípadoch.

      Odstrániť
  2. Před časem jsem řešila, jak to udělat, kdybychom potřebovali taxi s autosedačkou. Protože autosedačku nevozí všichni. Domluvit se to dá, ale je to trochu složitější. Zatím jsme naštěstí nepotřebovali.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priznám sa, že toto som zatiaľ neriešila, ale čo mám informácie, tak na požiadanie to nebýva nejaký zvlášť problém.

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...