Hľadať tu :-)

sobota 24. septembra 2022

Týždeň 13. 06. 2022 - 19. 09. 2022

Utorok (13. 06.) - Zobudila som sa pomerne skoro, blogovala som, potom sa zobudil Pampúšik, najedli sme sa, upratovali sme, keď mi napísala LL, či nepôjdeme von, tak to vie, že áno. Boli sme u nás na ihrisku, potom sme ich išli odprevadiť a keďže nebolo ešte moc hodín, chcela som ísť na poštu, ale tesne pred vchodom sme stretli Susan s Kubíkom a si hovorím, že keď príde Drahý, tak môžem ísť na poštu sama a urobím si tak trochu oddych. 
Pampúšik už pred jednou zaspal, takže super. 
Keď sa zobudil, tak sme spolu urobili mäsko so zeleninkou. Prišiel Drahý a že ideme do servisu spraviť ten defekt a potom na nákup, tak si hovorím, že tak dobre.
Tak sme išli, na šťastie defekt chalani zalepili raz-dva, zastavili sme ešte v umývárke a krátko na to prišla tam umyť svojho Swifta aj kočka z vedľajšej ulice, čo bolo také vtipné, keďže bežne mávame autá blízko seba.
Potom sme boli na pošte a nakoniec v Tescu a DMke a pozrieť do chovproduktru rybičky, lebo to naše dieťatko má z toho obsesiu v poslednej dobe.

Streda (14. 06.) - Ráno Pampúšik začal trošku kašľať, tak som sa rozhodla, že dnes ostaneme doma, tak sme si robili domáci welness, pozerali sme rozprávky a okolo obeda už začal byť riadne nervózny a keď som .ho chytila, tak bol horúci, tak som mu dala Panadol a v podstate ihneď zaspal.
Potom sme sa hrali, prišiel Drahý a že keď sme takí chorí, že pôjde na nákup s kolegom. Prišiel takmer o dve hodiny, to už si Pampúšik sám ľahol na gauč a zaspal, ale keď prišiel Drahý, tak sa prebral a keď ho chytil, tak že ideme do nemocnice, že to nie je v poriadku, aby mal stále takéto horúčky. 
Tak sme nasadli do auta a išli sme, potrafili sme na prvýkrát. Vošli sme dnu a čakali a čakali. Pampúšik miestami už zaspával a krátko po pol desiatej vyšla pani sestrička, že ostatných už nezoberú. Tak pani sestrička na príme povedala, že máme dve možnosti: ísť domov a prísť zajtra alebo počkať na urgente, ale že to môže trvať aj hodiny. Všetci zvyšní sme sa rozhodli ísť domov.
Keď sme vyšli von, mierne popŕchalo, ale keď sme vyšli k železničnej stanici, tak už lialo, nevidela som pred seba skoro nič. Za normálnyh okolností by som bola aj rada, že som na známych miestach, ale v takejto situácii, že leje, je noc a šoférujem, mi nebolo všetko jedno. Odviezla som Drahého do práce a potom som mala problém vyjsť ten kopček od nich, ale nakoniec som to nejako zvládla, potom som nevedela zaparkovať, lebo som v tom lejaku nevidela vôbec čiary, takže som sa s tým dosť dlho hrala, na šťastie Pampúšik spokojne spinkal, veď aby nie o jedenástej v noci, potom som ho vybrala, to sa prebral, ale doma našťastie takmer ihneď opäť zaspal.

Štvrtok (15. 09.) - Ráno som sa zobudila okolo pol ôsmej, Drahý spal v obývačke a Pampúšik tiež spinkal. Potom sa zobudil a mal teplotu tesne pod 39. Hoci sa Drahému vôbec nechcelo, čo sa nečudujem, keďže spal pár hodín, vyrazili sme opäť do Bratislavy. Opäť to trvalo dlho, bolo tam veľa detí s horúčkami a bolesťami brucha. 
Doktor Pampúšika popočúval, urobili mu CRP - 8 a poslali nás domov, že mu máme stále zrážať teplotu a uvidíme, ako sa viróza rozvinie. Tak díky. 
Najedli sme sa a obaja chalani takmer ihneď zaspali.

Piatok (16.09.) - Pampúšikovi sa výrazne polepšilo, už mal iba teploty a už začal trochu aj vystrájať. Spravila som mu aj test na covid. Nemá.
Poobede sme pozerali všetci nejakú rozprávku, ale myslím, že ani jedného poriadne nebavila.

Sobota (17.09.) - Pohodička, pozerali sme v podstate skoro celý deň rozprávky a hrali sme sa. Drahý musel ísť na obed do práce a vrátil sa až neskoro večer aj to s tým, že stroj rozbral a nechal tak, že to už nevedel dokončiť, že tam bude musieť prísť aj zajtra, že príde aj jeho vedúci. No proste paráda.

Nedeľa (18. 09.) - Ráno sme teda boli zaviesť Drahého do práce a odtiaľ som sa vydala do Tesca. Takto skoro ráno tam nikto poriadne nebol a dokonca tam pani práve dezinfikovala autíčko, tak sme si naň počkali, no to bolo radosti.

Keď sme vychádzali z pokladničnej zóny, stretli sme malú L s tatinom a o chvíľu sa zjavila veľká L. Pampúšik dokonca celkom ochotne odovzdal malej L autíčko, čo som ostala v šoku. Boli sme potom ešte pozrieť rybičky do chovproduktu a potom začalo celkom obstojne pršať, takže šup šup domov. 
Drahý prišiel okolo obeda domov a do večera to išlo tak ako aj predtým, rozprávky, lego a autíčka.

Pondelok (19. 09.)- Pampúšik začal v noci dosť kašľať. Kašľal aj ráno, ale potom už ani moc nie. No, pre istotu sme boli celý deň doma.




2 komentáre:

  1. Tak snad zdravotně na tom synek už je dobře. To autíčko vypadá senzačně, to se mu muselo líbit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výrazne lepšie, ale tie 40tky horúčky a on úplne mimo, to bol riadny šok, ale dnes už s nami tancoval 😂
      Áno, muž od L mi hovoril, že to už je jediné Tesco, ktoré má ešte autíčka.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...