Hľadať tu :-)

pondelok 19. septembra 2022

19. týždeň

Utorok - nádherný deň. Svietilo slniečko. Boli sme v parku fotiť. Potom sme boli v Lidli. Kúpila som Pampúšikovi 2x body a 2x tepláčiky vo veľkosti 50/56. Vecičky z Lidlu sú proste väčšie. Takže toto mu teraz úplne krásne sedí. Objednala som aj rámček na fotky, tak som zvedavá, čo príde. A tiež som urobila svoju prvú objednávku z Eurony. Veľmi veľa ľudí to chváli, tak som zvedavá.



Streda - dopoludnia bolo krásne, ale kým som sa vybrala von, tak sa zatiahlo, ale ma to neodradilo a vybrala som sa fotiť na Jazerá. Danko spinkal, tak som sa vybrala odtiaľ ešte aj do Dráčika. Nič moc tam nemali, ale nedá mi to tam neísť, keď idem okolo.

Štvrtok - Bola som v Tescu. Cestou späť som sa chcela ísť pozrieť k tým novým obchodom vedľa Tesca, ale SBSkár ma obrátil, že ešte nie sú otvorené, že asi až k prvému. Tak uvidíme. Tak som potom išla fotiť k strednej škole, keďže tie sú zatvorené (vtedy som ešte nevedela, že je so ZŠ prepojená). Do toho mi napísala L., či mi môže priniesť tú hraciu deku a či pôjdem kočíkovať. Jo, prečo nie, len som potrebovala zájsť domov sa vycikať, takže som šla domov, trochu som sa osviežila a už mi zvonila L., tak som vyšla von, zobrala deku, vyliezla zase hore a zase zišla dole a išli sme do mesta. Malá L. bola super zlatá a Pampúšik po chvíľke zaspal. Boli sme v Zelovoci, v ktorom som doposiaľ nebola, takže som bola za skúsenosť vďačná.
Poobede mi prišla smska, že mám tovar v zásielkovni. Podľa mapy by to malo byť za Tescom pri tých obchodíkoch, kde ma SBSkár nechcel pustiť. No, to bude asi ešte zaujímavé. Uvidíme.

Piatok - Trochu som mala obavy z kontroly kĺbikov, ale len trochu a bolo to samozrejme úplne v poriadku a už nemusíme viac chodiť. Pampúšik už má štyri mesiace, ako rýchlo to prešlo. 
Bola som dnes v tej zásielkovni za Tescom, už tam nebol žiadny SBSkár, takže pohoda.

Sobota - Pohodová sobota. Viac-menej sme iba oddychovali. Veď aj to niekdy treba.

Nedeľa - A opäť pohodová nedeľa. Boli sme na prechádzke a hrali sme sa.

Pondelok - Objednala som si z Mallu vákuové vrecia a neodolala som malej morskej panne modrej, tak sa teším. Človek si musí robiť radosť.
Je tretí deň zákazu vychádzania a tak som sa rozhodla urobiť si prechádzku, že čo je otvorené/zatvorené. Bol krásny jesenný deň a bola to super prechádzka. Uvidíme, do kedy bude tento stav.
Jeseň sa nepýta, či je nejaký zákaz alebo nie. Či je nejaká korona alebo nie. Jeseň proste prišla rovnako ako po iné roky. To je príroda.

2 komentáre:

  1. To už je pěkná historie. Takže LL už vlastně znáš skoro od začátku narození synka. A synkovi jsi koupila pěkné oblečení.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, toto už je história. Áno, LL poznám asi od augusta 2020 alebo tak nejako. Ďakujem. Toto modré dvojkombo som mala rada.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...