Hľadať tu :-)

streda 7. februára 2024

Čítanie na pokračovanie: Ona 1

Časť prvá: pôrodnica

Vedela som, že je tvoja hneď ako som ju prvýkrát uvidela. Tvoja dcéra. Vraj sa všetky deti rodia s modrými očami. No, biele možno. Ale ona nie. Mala veľké hnedé okále a mierne snedú pokožku, ktorá o to viac svietila, keď mi ju priložili na moje roky neopaľované biele brucho.
Ale vlastne ja som dávno predtým vedela, že je tvoja. No ty sa to nikdy asi nedozvieš. Dcérka. Môj sen sa stal skutočnosťou, čo na tom, že ty deti nechceš. Na tento scenár som bola pripravená od momentu, kedy sa mi opozdila menštruácia. Teda, v mojom prípade som už myslela skôr na prechod než na tehotenstvo. 
Áno, ja viem, mať druhé dieťa po 10 rokoch, v 43 je veľmi "zábavné" Napriek tomu sa teším. 

Dievčatko sa prisalo na prsník a slastne pije. Všetky možné vyšetrenia, ktoré je možné urobiť na mne, robí personál na mne. Zaspala. Dívam sa na ňu ako na svätý obrázok, tak ako som sa zvykla na teba tých pár spoločných nocí, ktoré nám osud dožičil. 
Sestrička nám urobí pár fotografií, ktoré odosielam najbližším. Tá, ktorej by som to najradšej poslala, žiaľ, už nie je medzi nami. 
Spím, neskôr mi prinesú dcérku. Je tak nádherná akoby zdedila všetko to krásne z nás. 

Príde ma pozrieť Ex so synčekom. Je to už veľký chlapec a veľmi sa zo sestričky teší. Bývalý si samozrejme neodpustí poznámku, že s kým som sa to spustila, že je taká tmavá. Inak, nie je, však aj na tebe to nie je takmer vidieť a ona je len 1/4 Rómka. 

O tebe neviem. Poslednýkrát sme sa videli pred pár mesiacmi, keď už som vedela, že som tehotná, ale ešte by si si nič nevšimol. Teda ty možno aj áno, lebo poznáš moje telo viac ako ktokoľvek iný. S pribúdajúcim bruškom sme boli v kontakte menej a menej až posledné mesiace vôbec. V podstate nemáš odkiaľ vedieť, že som bola v očakávaní, keďže som sa tým nikde nechválila. Žiadne sociálne siete, nič. Veľmi cielene. 
Nechcela som čeliť tej otázke. Ani presviedčaniu, aby som si ju dala vziať alebo niečo podobné. Nič som od teba nechcela. Proste sa to stalo, ale mne sa to nechcelo vysvetľovať a už vôbec sa mi nechcelo ťa presviedčať, že to nebol môj plán alebo niečo podobné. Chcela som si len užiť tehotenstvo a následne bábätko.


2 komentáre:

  1. Hezké a zajímavé vyprávění. Ten polorom je PP, nebo to je někdo jiný? Jsem zvědavá na pokračování, či budou jiné příběhy i s dalšími ex.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, on je inšpirácia.
      Uvidíme, to ja nikdy dopredu neviem, čo zo mňa vyjde na "papier".

      Odstrániť

Týždeň 23. 04. 2024 - 29. 04. 2024

Utorok - Zobudila som sa okolo pol štvrtej a asi hodinu som nevedela zaspať, ale nejako zvlášť mi to nevadilo. Počula som Drahého budík, aj...