Hľadať tu :-)

streda 28. februára 2024

Týždeň 20. 02. 2024 - 26. 02. 2024

Utorok - Dnes už nepršalo. Ráno išiel Drahý k Pampúšikovej doktorke po potvrdenie, že môže potom ísť vo štvrtok do škôlky. Dosť dlho som na neho čakala, ale do práce som to stihla celkom v pohode. 
V práci celkom pohoda, trochu mám nervy ako to bude zajtra, keď tu nebude ráno nikto z príjmu a všetky dodáky budú na mne, ale tak hádam to nepokašlem úplne.
Objednala som si gordon blue so zemiakmi. Bolo to celkom fajn. 
Doma som si čítala "Vzťahy a mýty". To bude asi moja druhá najobľúbenejšia kniha na svete. 
Drahému stále nie je moc dobre, ale tak je to na ňom.
Podvečer sme volali tatinovi, aby sme zablahoželali Lifke k meninám.

Streda - Spravila som objednávku na sirup na imunitu pre Pampúšika, v Dr.Max na bylinku, ktorú mi poslala tatinova partnerka, lebo u nás ju v lekárni nemali a urobila som aj návratku na tričko do Sinsay. Kolegyňa ma poprosila, aby sme si na pondelok vymenili zmenu, tak sa tam po práci zastavím. 
V práci som prvýkrát robila sama dodacie listy. Hneď prvý som dosť dokazila, ale tak čo už. Potom to už išlo fajn. Na moje prekvapenie to bolo viac v pohode ako som si myslela.
Po práci som sa stretla s mojimi chalanmi v Tescu, dokúpili sme ešte pár drobností. Stretli sme aj Romču s deťmi, že tiež sú chorí, tak hovorím, že Pampúšik už pôjde už zajtra do škôlky.

Štvrtok - Ráno som teda zobrala Pampúšika do škôlky. Bolo to v rámci možností také, že plakal ale až v triede. Až v práci som si všimla, že som mu zabudla dať pyžamko, čo bolo tiež úplne super. Matka roka. Ale tak má tam vecičky na prezlečenie, tak keby ho veľmi veľmi chceli prezliecť, tak mohli.
Nové papučky rovno odmietol. Moc sa mu do triedy nechcelo, keď uvidel tú novšiu pani učiteľku, ale iné som ani moc nečakala.
V práci pohoda. Dodáky šli lepšie ako včera, v podstate  úplná pohoda.

Piatok - Opäť som zabudla dať Pampúšikovi pyžamko do škôlky. Je super nosiť ho v kabelke. Si musia už v škôlke o mne myslieť, že nemám ani na pyžamo pre dieťa :-D
Prišla mi správa, že mám už pripravený tovar v Hlavnom meste, tak si zajtra asi urobíme výlet. Hádam nebude pršať.
Napísala som aj bratovi k narodeninám a že čo robí zajtra, ale neodpísal mi už.
V robote pohoda. Keď som prišla domov, tak sme sa hrali s vláčikom a dohodli sme sa, že čo a ako zajtra.

Sobota - Ráno som sa zobudila pomerne skoro, naložila som práčku, aby sa stihla vyprať aspoň jedna várka, kým odídeme.
Pomerne skoro sa zobudili aj chalani a Drahý išiel na poštu, potom volal známemu, čo má autoservis, že keby by sme mohli prísť, ešte ostávalo trochu času, tak sme sa vybrali do Lidlu a odtiaľ do toho servisu. Chalan to napojil na diagnostiku, ale zistil, že mám príliš staré auto, že na to nemá softwér :-D Takže úplne zbytočne sme sa previezli, ale ani mi to moc nevadilo. Inak bol chalanko múdry ako rádio, mi hovorí, že kľúčik k autu mi vyrobia iba v servise, že mám ísť do Malého Ríma kvôli tomu. Ja už som si písala s dvomi kľúčovými službami a vedia to spraviť. Takže sa cez týždeň zastavím ešte v tej oproti pošte. 
Potom sme už vyrazili do Hlavného mesta. Zastavila som na Zlatých a odtiaľ som chcela ísť električkou do centra. To Drahý, že auto môžeme predsa nechať aj tam. No ale kde, okrem toho som vôbec netúžila ísť popri električkách ale v nich a hlavne naše dieťa.
Nakoniec sme to zvládli. Zastavili sme sa v Dráčiku na Obchodnej, v Albi, v Martinuse a nakoniec sme skončili v McDonalde. Potom za nami prišiel aj bráško a prešli sme sa ešte do Medickej záhrady, ale veľmi sa tam nedalo hrať, keďže včera pršalo. Pampúšik už začínal byť unavený, tak sme sa rozlúčili a išli sme električkou opäť na Zlaté a odtiaľ autom domov. Myslela som si, že Pampúšik ihneď zaspí v aute, ale nie. Takže vlastne cez obed nespal, ale aspoň zaspal rýchlo večer.

Nedeľa - Pohodová nedeľa. Drahý postavil na vývar a išiel potom ešte niečo vybaviť. Potom dal piecť stehná a ja som upratovala a hrala sa s Pampúšikom. 
Potom išli na chvíľu na bicykle. Po obede som si ľahla s Pampúšikom a Drahý išiel umyť a vrátiť ten požičaný bike bývalému kolegovi.
Pampúšik sa zobudil krátko pred štvrtou a opäť potom vyrazili chalani na bikoch von. Krátko na to mi volal tatino, či sme doma. Ja, že 1/3. Tak som volala chalanov, nech idú doma. Tak sme asi hodinku a pol strávili s tatinom a potom vyrazil do Keksov.
Už sme sa potom len najedli, sprcha a spánok. Večer išiel posledný diel Čas nádejí. Skončilo to hrozne smutno, ale snáď natočia ešte pokračovanie. Ešte by sa dalo, ale nemyslím si, že to tak bude, že by to potiahli až do súčasných dejín. Ale minimálne ešte komunizmus by sa dal. 
Drahý sa snažil pozerať so mnou, ale keďže nevidel ani jeden diel, tak si ľahol spať. Potom som sa osprchovala a sa pýta, že čo som to nenechala na ráno.
Nechcelo sa mi vysvetľovať, že mám vymenenú zmenu a že aj tak prídem neskôr domov, lebo chcem ísť ešte do Grobu vrátiť to tričko a možno aj nejaké nákupy si spraviť osamote.

Pondelok - Ráno bolo trošku hektické, Pampúšikovi sa nechcelo moc vstávať, ale keď som mu povedala, že bude pani učiteľka Čokoládka, tak sa mu chcelo o niečo viac. Dokonca aj jeho obľúbený spolužiak tam bol. Aj pyžamko som odovzdala :-D
V práci to šlo dobre, dodáky sedeli, aj keď jeden Bryndziarka hľadala a trochu sa rozčúlila, že si ich chodím brať. Tak to je, keď chce človek pomôcť .- za dobrotu na žobrotu, ale mňa to nijako zvlášť ani nevykoľajilo. No tak poslala o tom 3 maily. Strašné to čosi :-D
Bolo tak málo ľudí, že som nemala ani odvod hotovosti.
Po práci som teda vyrazila po diaľnici do Grobu. Prišla som úplne v pohode za pár minút. V Sinsay mali celkom pekné vecičky, akurát, že buď 98 alebo 116, ale našla som jedno tričko s Labkáčmi za 0,99€, tak to muselo ísť so mnou. 
Zastavila som sa aj v DMke, Pepcu a v Kiku. V Kiku som kúpila ďalšie tričko s Labkáčmi, pyžamo a boxerky s Labkáčmi. 
Domov som prišla krátko pred šiestou, Drahý akurát obaľoval rožky vo vajíčku. Tak sme sa navečerali, pozreli nejakú rozprávku, vaňa a posteľ.

2 komentáre:

  1. Skvělé, že v práci se ti už daří na všech druzích činností. Třeba s kocúrikem a s PP už se nepotkaváš? Gratuluji k nákupům šatstva, však 116 je fajn, do toho doroste.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, no s dodákmi občas niečo popletiem, ale keďže to je práca len počas zástupov, tak ma to až tak netrápi.
      S Kocúrikom sa občas vidíme na sklade, keď nakladá tovar do auta, ale iba sa pozdravíme a prehodíme nejakú vetu-dve. Dlhší rozhovor prebehol naposledy krátko po tom ako som nastúpila do práce.
      PP som videla naposledy tuším, keď som bola 🤰, ale to sme sa ani nepozdravili, ale akurát mi píše dobre ráno 🤣
      Nemám moc priestor skladovať aj väčšie aj menšie veci, takže dopredu už moc nekupujem

      Odstrániť

Týždeň 23. 04. 2024 - 29. 04. 2024

Utorok - Zobudila som sa okolo pol štvrtej a asi hodinu som nevedela zaspať, ale nejako zvlášť mi to nevadilo. Počula som Drahého budík, aj...