Hľadať tu :-)

utorok 27. februára 2024

Téma mesiaca február: Zrkadlo

Ahojte 😊

Po dlhšom čase som sa rozhodla prispieť článkom k téme mesiaca. Konkrétne ma zaujala téma: Zrkadlo.

Hovorí sa, že deti sú našim zrkadlom a ja to môžem len a len potvrdiť. Takmer každý deň  pozerám ako sa dieťatko vyvíja a ako krásne zrkadlí všetko, čo okolo seba vidí. Ako je od nástupu do škôlky viac doma s partnerom, vnímam oveľa viac, že zrkadlí veci, ktoré robí a hovorí partner. Je to síce absolútne prirodzené, ale aj tak ma to za každým dosť prekvapí.

V poslednej dobe dosť často hovorí aj hlášku, ktorá bola v rozprávke a je to také milé, lebo ide o hlášku: 
" Pre jedného odpad, pre druhého poklad."
Keď nad tým tak teraz premýšľam, tak som sa ho včera aj zabudla opýtať, či vie, čo to znamená. Keď ho nabudúce budem počuť, skúsim sa na to opýtať.

A v čom vás zrkadlia najviac vaše deti? 

2 komentáre:

  1. Kdykoliv je potřeba, stačí štěknout o pomoc a tlapkový tým vyrazí na záchrannou misi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D :-D stačí šteknúť/mňauknúť/zavolať a neviem čo ešte všetko o pomoc, tak to počujem z TV takmer každý deň. Brácho sa smial, keď som mu zaspievala: Labková patrola je nás viac než čakáš :-D :-D

      Odstrániť

Týždeň 23. 04. 2024 - 29. 04. 2024

Utorok - Zobudila som sa okolo pol štvrtej a asi hodinu som nevedela zaspať, ale nejako zvlášť mi to nevadilo. Počula som Drahého budík, aj...