Hľadať tu :-)

piatok 9. februára 2024

Týždeň 23. 01. 2024 - 29. 01. 2024

Utorok - V práci celkom pohoda. Doma v podstate tiež. 
Okolo pol siedmej nám kolega priniesol novú chladničku. Vyzerá nádherne. Neverila by som, že raz budem mať takú radosť z chladničky. Asi starnem.
Len v noci Pampúšik chytil teploty a Drahý zase opuchol a začal ho bolieť zub. Takže úplná paráda. Tak som v noci písala šéfke, že neprídem, že nech sa nehnevá.

Streda - Ráno som napísala ešte aj Bryndziarke, aby ma prípadne zastúpila. Volala som potom aj šéfke a Drahý napísal šéfovi a keď sa Pampúšik zobudil, tak sme išli k doktorke. Na šťastie tam bola veľmi milá zastupujúca doktorka, keďže naša je na dovolenke. Predpísala Pampúšikovi dva sirupy a Fenistil kvapky. 
Drahý potom volal mamine, či môže prísť a tá, že pozrie autobus, tak to pozerala, že by išla vyše štyroch hodín, tak som sa rozhodla, že to je veľmi dlho, že to radšej pôjdeme po ňu. Samozrejme, že sme išli úplne trasou, že úplne rozbitou, takmer celý čas pršalo alebo bola aspoň hmla, ale úspešne sme prišli. Hneď som zhodnotila, že naspäť ideme cez Bryndziareň aj keby čo bolo. 
Takmer celú cestu pršalo alebo bola aspoň hmla, ale aj tak sme zdarne prišli domov.

Štvrtok - Išla som do práce. Celkom pohoda, aj keď sa mi zhoršuje kašeľ. Šéfka sa ma aj pýtala, či nechcem ostať doma, ale odmietla som. 
Doma mi bola zima ako nikdy, všetko ma bolelo, myslela som si, že mi bedrové kĺby vyletia z tela, kolená ma boleli. Mala som pocit, že nastal môj posledný deň.

Piatok - Ráno som mala horúčku a bolo mi príšerne. Napísala som teda šéfke, že neprídem a potom sme spolu aj volali. 
Doma inak celkom pohoda. Striedavo mi síce bolo dosť divne a dosť dobre a stále ma boleli dosť kĺby. Tak uvidíme, ako mi bude ďalej.
Pampúšik neskutočne vystrájal, tomu je relatívne dobre. Už nemáva ani horúčky, ani teploty. Rozhádzal zase raz všetky fľaše a ja som nemala tak úplne energiu mu v tom neustále brániť.

Sobota - Bolo mi o niečo lepšie a zaniesla som auto do servisu. Drahý si išiel potom kúpiť bicykel. Vyšiel ho necelých 1000€. Skoro ma posadilo, ale tak, zase aspoň už má niečo poriadnejšie.
Dala som oprať, mamina urobila soté. Poobede som išla po auto a potom som všetkých uložila do postele a ja som si čítala. Občas ma ešte bolia kĺby, ale inak je to celkom fajn, ak nerátam, že stále kašlem.

Nedeľa - Mamine je dosť zle, tiež chytila od nás riadny kašeľ. Takže paráda. V podstate iba spí alebo pozerá do mobilu. No som jej veľmi vďačná, že bez váhania prišla s tým, že sa postará o Pampúšika. Aj keď si osobne myslím, že jej celkom dáva zabrať.
Išli sme sa aj trochu prejsť, ale bolo dosť chladno a potrebovali sme sa aj vrátiť, aby sme stihli niečo navariť.
Poobede už úplne fúkalo a nedalo sa ísť nikam.
Večer mi volala aj šéfka, že ako som na tom, či prídem do práce a ja že jasné, že sa už cítim lepšie, že to zvládnem.

Pondelok - Rozlúčiť sa ráno s Pampúšikom bolo extra náročné. Stále plakal a nechcel ma pustiť do roboty a vyhlasoval, že on s babinou nebude a že ju nechce. No proste, náročné.
V práci bolo celkom fajn, hoci som dosť kašľala a soplila.
Keď som prišla domov, tak Drahý zúril, že je všade neporiadok a že musel upratovať a všetko odkladať. 
Myslím, že je z maminy dosť na nervy.

2 komentáre:

Týždeň 23. 04. 2024 - 29. 04. 2024

Utorok - Zobudila som sa okolo pol štvrtej a asi hodinu som nevedela zaspať, ale nejako zvlášť mi to nevadilo. Počula som Drahého budík, aj...