Hľadať tu :-)

utorok 30. januára 2024

Čo by povedali rodičia?

Ahojte priatelia 👋

Práve čakám v aute na maminu, ktorá je na pohotovosti, pretože sa jej nelepšil kašeľ a keďže je u nás, nemá tu svojho lekára a tak mi napadlo, že by som si mohla zatiaľ skúsiť napísať článok, na ktorý som dnes dostala námet, keď som si spomenula na otázku od môjho polorómskeho kolegu pred rokmi:

A čo by povedali Vaši na to, keby so mnou chodíš?

No, chce sa mi povedať, že nič, ale vlastne sú tým nie som tak úplne istá. 
Nikdy som s inou rasou alebo etnikom nechodila, takže vlastne naozaj netuším.
Nejako síce verím, že keď ja vnímam, že ide o to, či aký človek je, nie akej farby má pleť, že to mám od rodičov, ale ...
Mojej mamine síce nevyhovoval žiadnu z mojich partnerov, u každého našla kopu nedostatkov a hrsť dôvodov, prečo sa k sebe nehodíme.

Aj keď ja sa s každým partnerom zaprisahávam, že už ho rodičom nepredstavím a vlastne momentálne sú ani neviem predstaviť, že by som ešte po Drahom nejakého partnera mala, či už bieleho, Róma, poloróma, černocha alebo tak.

2 komentáre:

  1. Tak na každém se dá najít něco špatného, něco dobrého. Třeba by se ten poloromský kamarád mamce zrovna třeba líbil, kdyby nevykazoval závady, které viděla na ostatních.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No neviem, ona by už nejaké tie závady našla, aj keby boli úplne iné ako u ostatných :-D
      S obľubou hovorí, že najradšej má môjho prvého ozajstného chalana, ale aj to až potom, ako sa so mnou rozišiel :-D :-D

      Odstrániť

Týždeň 30. 04. 2024 - 06. 05. 2024

Utorok - Vstala som o pol šiestej, chvíľu som sa len tak premávala po byte. Okolo šiestej vstal Pampúšik a tak sme sa trochu hrali v postel...