Hľadať tu :-)

utorok 30. mája 2023

Týždeň 23. 05. 2023 - 29. 05. 2023

Utorok - Drahý išiel ráno do práce, ale okolo ôsmej prišiel domov, aby som mohla ísť k zubárke. Potom mi písal, aby som mu dala vedieť, keď skočím, že idú za mnou. Krátko po deviatej som sa dostala do ambulancie, kde mi zubárka povedala, že tam, kde ma to bolí, nič nemám, ale že by mi ten odlomený zub spraví. Urobila mi aj RTG, aj ma trochu pochválila, že tá kosť sa už obnovuje. Vybavila mi na dnes aj dentálnu hygienu. Síce sa mi tam vôbec nechcelo, ale súhlasila som. 
Na chvíľu sme boli so Susan von, ale ja som potom išla domov, aby som bola na 12tu opäť na zubnej klinike. 
To trvalo necelú hodinku. Keď som prišla domov, Drahý už musel opäť do práce. Keď prišiel domov, vzal na chvíľu Pampúšika von, ale strhla sa búrka z tepla, takže čoskoro boli aj doma.
Neskôr mi písala Susan, či sa nejdeme prejsť po búrke a ja že môžeme, tak sme obliekli krpcov do nepremokavého a nakoniec sme neplánovane prešli okolo celého Strieborného jazera.

Streda - Dopoludnia sme boli na bagrovom ihrisku. Písala mi susedka LL, že sa k nám nepripoja, že malý má sople a teplotu, zrejme zo zubov. Písala mi aj LL, že či včera veľmi veľa pršalo, lebo nechala otvorené okno. 
Zastavili sme sa aj v Tescu a v lekárni som kúpila Drahému doritricin na toho jeho hrdlo.
Najedli sme sa a Pampúšik zaspal, keď sa zobudil, vzal si Bebe keksíky a celé balenie sme spolu zjedli :-D
Potom sme vyrazili von na kamienkové ihrisko a došli za nami aj Susan s Kubíkom.

Štvrtok - Bolo pomerne teplo a tak sme sa vybrali von. Zastavili sme sa pri škôlke a hneď sa k nám nahrnuli tri dievčatká, bolo to hrozne milé.
Potom sme si len tak sadli na lavičku a pojedali melón. Písala mi Susan, že vybavila na ortopédii, že teda pôjdeme miesto nich. Som jej taká vďačná.
Keď Pampúšik zaspal, rozbalila som si konečne Colour Reveal morskú pannu. Som sa nad ňou zľutovala, keď ju nikto nechcel odkúpiť.
Poobede som išla kúpiť zemiaky a bryndzu a nechala som chalanov variť a ja som vybehla na ihrisko za žienkami.
Potom sme sa najedli do plna bryndzových halušiek. Mňam.

Piatok - Dopoludnia sme boli prejsť, ale dosť fúkalo, tak sme sa pomerne rýchlo vrátili, aby Pampúšik nenachladol ešte viac, než bol. Potom sme doma vybrali rybičky a dobre sme sa s nimi pobavili, bolo to moc fajn.
Keď sa Pampúšik zobudil, vybrali sme sa na otvorenie Letnej kinovej sezóny na amfiteáter. Bolo to moc fajn. 
Ešte sme sa zastavili v Kon-rade po mrazenú pizzu a večer sme si ju upiekli a pekný deň za nami.

Sobota - Drahý, že pôjdeme na poštu a on pôjde kúpiť nejaké veci do práce a že ja s Pampúšikom pôjdeme do Dráčika. Myslela som si, že chce ísť do toho železiarstva vedľa Dráčika, ale na parkovisku pri pošte vysvitlo, že chce ísť inam, na to Pampúšik, že je hladný, tak hovorím OK, nechajme to tak, zvezieme sa tam autom a hneď vedľa sú aj potraviny, tak aj bolo, potom som Drahého odviezla do práce a Pampúšik v aute, že chce cikať, čo bolo križovatke, tak mu hovorím OK, ideme domov, cikať nakoniec nechcel, ale tak, keď už sme boli doma, tak som sa prezliekla, lebo už začínalo byť teplo a išli sme nakoniec do Dráčika peši. Zastavili sme saj aj v Pepcu, lebo však tam majú baja(bager) a mali aj Fashionistas.
Pampúšik sa potom sťažoval, že ho bolí hrdielko, tak som mu v lekárni kúpila také tie lízanky, čo som zabudla, že mu moc nechutia, takže ani jedno nedolízal, ale zase až tak to nevadilo.
Na chvíľu sme sa ešte zastavili ešte na pieskovisku a potom domov upiecť kuriatko a urobiť ryžu. Keď prišiel Drahý, tak Pampúšik už spinkal.
Pri telke zaspal aj Drahý a keď sa Pampúšik zobudil, tak sa premiestnil do spálne a zaspal tam, tak som Pampúšika na takmer dve hodiny vzala von, nech si pospí.

Nedeľa - Ráno sa mi vôbec nechcelo vstávať, tak si chalani pustili telku v obývačke. Potom sa vybrali do obchodu a na ihrisko a ja som zatiaľ upratovala a blogovala. 
Potom prišiel, že musí ísť do práce, že im dá len štítky a o chvíľu je naspäť. Tak tá "chvíľa" trvala asi štyri či päť hodín.
Pampúšik ešte okolo pol piatej spinkal, akurát mi napísala Susan, či sme von, keď sa prebudil, to akurát prišiel aj Drahý z práce, tak sme sa vydali von.
Večer mi nebolo nejako dobre, tak som sa šla prejsť okolo Jazera.

Pondelok - Bola som ráno taká nejaká nijaká. Napísala mi Susan, že čo robíme a ja že tak nejako nič, že či ideme von, nakoniec sme sa vychystali, ale stretli sme len LL na chvíľku na h ojdačkách. LL mi hneď povedala, že vyzerám už takto pred obedom, že mám dosť, to ma teda povzbudilo :-D
Doma sme si urobili palacinky, Pampúšik prekonal svoj osobný rekord a zjedol 2,5 palacinky. Síce odmietal ísť spinkať (ako takmer každý deň), tak si pekne pospal cez dve hodiny.
Tak som si pofotila šatočky od Domča.
Poobede sme išli von, na ihrisku už bola Romi s deťmi a mužom a tiež známa s mužom a malým, potom prišla aj Susan s Kubíkom, už nám chýbala iba susedka LL a boli by sme tak komplet. Bolo fajn, je už naozaj príjemne teplo. Chalani blbli, aby nie, keď sa stretnú štyria chlapci vo veku 3-3,5 roka.
Večer som na bazári ešte našla konečne Lego Duplo s demolačnou guľou (10932), rovno som ho aj zaplatila, tak pevne dúfam, že som neprišla o 1300kaček. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...