Hľadať tu :-)

pondelok 15. mája 2023

Týždeň 11. 04. 2023 - 17. 04. 2023

Utorok - Ledva som sa ráno zobudila, prišla mi správa od logopedičky, že z dôvodu choroby musí našu dnešnú diagnostiku zrušiť. Aj keď mi to bolo ľúto, tak sa mi to v podstate neskutočne hodilo. Bolo pomerne teplo, aj keď nie až tak ako včera, ale bolo to fajn a hlavne nepršalo. 
Najedli sme sa a potom sme boli odviesť babinu na stanicu, Pampúšik už bol dosť unavený, takže v podstate ihneď zaspal, aj keď už boli takmer tri hodiny poobede.
Poobede už opäť pršalo, takže sme boli len doma. 

Streda - Konečne som dočítala Bábätko alebo manžel? Som netušila, či to vôbec niekedy zvládnem, ale podarilo sa. 
Dopoludnia sme boli na rýchlo autom v Tescu, videli sme Susan ísť okolo nás, ale telefonovala, Pampúšikovi nešlo do hlavy, že nemá Kubíka so sebou, tak som sa mu snažila vysvetliť, že je v škôlke. Išli sme k nám na ihrisko, stretli sme LL a potom prišla aj ich susedka so synčekom.
Poobede sme boli von so Susan a Kubíkom.

Štvrtok - Pampúšik stále trošku pokašliava, tak som ho odhlásila na dnes z prípravky. Išli sme do Billy, ale Pampúšik si v polovičke cesty zmyslel, že potrebuje policajtov, ale mne sa nechcelo vracať, tak som ho každú chvíľu prehovárala, takže to trvalo asi tak 3x dlhšie.
Poobede už začalo pršať.

Piatok - Pršalo, Pampúšik sám zaspal okolo 11tej a tak okolo 13tej bol hore, potom sme sa hrali s legom. Neskôr si pýtal bazén a Voldemorta, tak čo s ním, keď celý deň leje.

Poobede mi Susan písala, či sa nepôjdeme predsa len prejsť, tak som jej napísala, že môžeme. Obliekla som Pampúšika a potom mi napísala, že Kubík si to rozmyslel, tak my sme sa trochu prešli, potom volal Drahý, že kde sme, tak sme sa vrátili domov, najedli, pozerali rozprávky.

Sobota - Dopoludnia sme boli na veľkých nákupoch - Lidl, Tesco, DM + tankovanie. Potom sme sa najedli, Pampúšik spinkal a potom ho Drahý vzal von, ja som trochu upratovala a potom som ich išla hľadať, ale nikde na našich ihriskách som ich nevidela. Stretla som aj Susan s celou rodinkou a už bolo dosť neskoro a že však budú doma a ja, že nie, že to by mi volali, takže som bola tak na 90% presvedčená, že doma nebudú a ani neboli, tak som volala Drahému, ale nevedela som sa mu dovolať, tak som mala ozaj strach, však stať sa môže čokoľvek. No, nakoniec mi volal, že sú ešte v meste, tak mu hovorím, že šup šup domov, lebo je po 20tej, že kedy pôjde drobček spať.

Nedeľa - Varila som a tak boli dopoludnia chalani na chvíľu von, potom išiel Drahý do práce. Popoludní sme išli len k nám na ihrisko, prišla aj Susan s Kubíkom, LL susedka so synčekom. Prišiel za nami aj Drahý, to bol Pampúšik vo vytŕžení z bicykla.

Pondelok - Susan mi ráno napísala, či nepôjdeme do knižnice, že nechala Kubíka doma, lebo je nachladnutý a tak sme išli, ale Pampúšik sa docikal na ihrisku pri pošte, tak sme išli domov sa prezliecť a potom sme vyrazili na aute do mesta. V knižnici sme ich už nenašli, ale stretli sme sa na námestí. 
Poobede už opäť pršalo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 09. 04. 2024 - 15. 04. 2024

Utorok - Udržuj si odstup od ľudí, ktorí nikdy nepripustia, že urobili chybu...ktorí urobia všetko preto, aby si mal Ty pocit viny, že si s...