Hľadať tu :-)

nedeľa 14. mája 2023

Týždeň 04. 04. 2023 - 10. 04. 2023

Utorok - Pohodový slnečný utorok. Už sa teším na maminu, keď príde.

Streda - Pampúšik sa zobudil až krátko po deviatej. Inak pekne slnečno, ale vraj sa ma na víkend zhoršiť počasie, tak som zvedavá, ako bude, keď príde mamina.

Štvrtok - Pampúšik ráno vstal a bol taký nijaký, ale som si myslela, že sa len nie dobre vyspal, lebo sa v noci prehadzoval, tak sme sa nejako vybrali na prípravku. Vyrazila som potom autom do Lidlu, ale nebolo, kde zaparkovať, tak som šla do Kauflandu, aj tam to bolo dosť plné, ale lepšie. Ledva som prišla s nákupom domov, keď mi volala kočka z prípravky, že aby som si prišla po Pampúšika, že tam iba leží. Dokonca, keď som prišla, tak vyzeral, že tam spinká na gauči, ale potom sa prebral a s plačom bežal ku mne. Ostala som z toho úplne mimo, že on beží za mnou a ešte s plačom. Dokonca v aute aj zaspal, ale potrebovala som ísť ešte dovariť a teda zaniesť to Drahému do práce a od neho si vziať zeleninu a ovocie. No, bolo to také celé, Pampúšik sa dokonca aj pocikal v aute, asi ako zaspal, ešteže som mala náhradné oblečenie, tak som ho prezliekla, kým Drahý naložil auto. Potom sme išli domov a asi štyri hodinky spinkal, ale teplotu nemal. Tak uvidíme.
V noci mal dva záchvaty kašľu.

Piatok - Drahý musel ísť aj dnes na chvíľu do práce, hoci je Veľký piatok. Pampúšik od rána vyvádzal a vôbec nevyzeral, že by bol nejaký chorý. 
Upratovali sme a okolo pol jedenástej sme vyrazili do Galanty po babinu. Samozrejme sa akurát rozpršalo, ale zdarne sme to zvládli, aj sme tam boli s dosť veľkou časovou rezervou. 
Pampúšik ale potom už zaspal a ľahol si do obývačky, čo nebolo úplne najlepšie, keďže sme hrkotali v kuchyni.

Sobota - Pampúšik sa ráno zobudil pomerne skoro, ale s dobrou náladou a tak sme urobili veľkonočné vajíčko, ktoré na prípravke nezvládol.

Na chladničke som našla ešte nejaké trubičky od Susan, tak sme ich schrúmali ako bonus k raňajkám :-D
Potom sa Pampúšik hral s babinou, varili sme, boli sme sa prejsť a poobede robila babina s Pampúšikom pečené buchty.
A keď boli hotové a aspoň trochu vychladnuté, tak sme sa všetci vybrali na ihrisko s trampolínou a Pampúšik "mučil" babinu skrývačkou a podobnými záležitosťami.
A potom ho osprchovala a nakrémovala, celá šťastná, že jej to dovolil 

Nedeľa - Dopoludnia sme sa vybrali s babinou na prechádzku cez cintorín okolo kostola. Potom začalo popŕchať, tak sme najprv mysleli, že pôjdeme domov, ale nakoniec prestalo a tak sme išli na ihrisko Žihadielko do mesta.
Najedli sme sa a išli sme oddychovať a poobede opäť von.

Pondelok - Dopoludnia si Pampúšik s babinou najprv maľovali. Potom sme išli von na bagrové ihrisko, tam sa babina zoznámila aj s oboma LL a ich tatinom/mužom, takže postupne spoznala celú našu partiu, keďže včera sme stretli aj Susan s Kubim.
Napísal mi aj bráško, že sa zataví a tak sa aj zastavil. S Drahým si otvorili tatranský čaj, vypili zo dva a Drahý potom musel ísť do práce a my sme išli von na bagrové ihrisko. Bolo to super. Brácho donútil babinu spustiť sa zo šmýkačky, to som sa tak nasmiala, až som skoro praskla.
Odviezli sme bráška na stanicu a Pampúšik uvidel na Jazerách obrovskú šmýkačku, takže sme sa zastavili ešte tam.
Podvečer som premýšľala, že ako to zajtra spravíme, aby sme sa stihli vrátiť z Hlavného mesta a ešte zaviezť babinu na stanicu, no žiadne kombinácie sa mi úplne nepozdávali.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...