Hľadať tu :-)

nedeľa 28. mája 2023

Týždeň 09. 05. 2023 - 15. 05. 2023

Utorok - Aj keď sa Pampúšikovi veľmi nechcelo, zdarne sme sa dostavili do knižnice a keď som sa rozhodovala, že idem zavolať susedke LL, keď som zbadala jej malého. Tak sme sa zastavili na trhu, potom v Bille a potom sme zaparkovali na bagrovom ihrisku.
Inak pohoda, zajtra stretnutie s tou finančníčkou, tak som zvedavá.

Streda - Ráno sme sa hrali a potom trošku poponáhľali, aby sme stihli stretnutie na 9tu. Stretli sme sa v Pralinke a spočiatku to bolo celkom fajn. Pampúšik sa tam hral a kým neprišli iné deti, bolo to fajn. Finančníčka bola tiež celkom fajn, že sa na tie zmluvy pozrie.
O tretej som mala to on-line sedenie s vyhodnotením s logopedičkou. Ponechala OVR s tým, že zrejme to bude kvôli tej nepozornosti, že uvidíme, čo bude ďalej a ako sa bude vyvíjať, že veľa gramatiky sa nedalo zhodnotiť, keďže nedokončuje slová, že proste uvidíme, kam sa posunie, že zrejme o pol roka bude prediagnostikovanie.
Poobede mi písala Susan, či nejdeme von, chalani ešte boli na pošte, ale ja som išla k nám na ihrisko, potom prišli aj Drahý s Pampúšikom.

Štvrtok - Pampúšik sa zobudil pomerne skoro a tak sme sa hrali s autami. Síce je to u neho stále au, ale verím, že raz to príde. 
Drahý vzal popoludní Pampúšika von, potom som prišla za nimi, Drahý išiel na futbal, potom som Pampúšika okúpala a uspala a o 20tej bol krásny svätý pokoj.

Piatok - Ráno začalo liať. Najprv som myslela, že budeme celý deň doma, ale potom si hovorím, že kto to s tým dieťaťom vydrží a navliekla som ho do gumeného a vybrali sme sa na prechádzku. Krásne sa naučil povedať mláka a mokro.
Išli sme najprv na bagrové ihrisko, ale fakt bolo všade kopa vody, tak sme išli pohľadať minicooper a potom na jazero. Pampúšik tam skákal do mlák ako najatý a potom sme hľadali slimáky a našli. Nakoniec sme prešli okolo celého Strieborného jazera.
Poobede sme sa stretli opäť s finančnou poradkyňou, aby mohla spracovať aj Drahého dokumenty.

Sobota - Ráno sme vstali a Drahý, že musí ísť tak na hodinku do práce, tak si hovorím, že hádam to nejako stihneme. 
Tak som Drahého zaviezla do práce, vzala Pamúšika do Tesca, potom domov a opäť po Drahého do práce a odtiaľ opäť do Pralinky za finančníčkou. S tou sme boli asi hodinu a potom sme zastavili vedľa na otvorení novej herničky, kde boli aj Romi s rodinou a aj Susan s rodinou. Drahý išiel domov, lebo ho rozbolel zub.
Asi hodinku a pol sme tam pobudli a potom sme dorazili domov, Drahý urobil na rýchlo halušky a o pol tretej už spali obaja chlapi a mala som chvíľku pre seba.
Poobede sme boli už len u nás na pieskovisku.

Nedeľa - Zobudila som sa pomerne skoro, nebolo ani pol šiestej, na to sa zobudil Pampúšik a vypýtal si mliečko a potom za mnou došiel na záchod. Tak mi začal Deň Matiek.
Celý deň lialo ako z krhly. Tým, že Pampúšik rýchlo vstával ráno, tak aj pomerne rýchlo išiel spať na obedný spánok a tým pádom bol už okolo tretej aj hore a tak sme sa rozhodli, že pôjdeme pozrieť do Borov, že tam by mala byť špecializovaná predajňa Lega.
Celkom dobre sa mi dalo trafiť do Borov a tým, že bol víkend nebola až taká hustá premávka. Lego predajňu sme nenašli, ale zastavili sme sa v Dráčiku aj AllToys (obe bieda) a pohrali sme sa na dostupných atrakciách a nakoniec sme vyrazili v tom lejaku domov.

Pondelok - Ráno mi prišiel mail zo servisu, či by som mohla prísť vo štvrtok ráno a si hovorím, že jasné. Bude to síce trošku náročnejší týždeň, ale však to nevadí.
Trošku trvalo, kým prišiel rodičák, ale na šťastie dorazil. Dopoludnia sme sa stretli von s LL aj ich susedkou s malým, tak sme trochu pokecali.
Urobila som objednávku v Sinsay na letné oblečenie pre Pamúšika a napísala som doktorke, kedy by som si mohla prísť potvrdiť prihlášky do škôlky (momentálne je bez sestričky), tak mi napísala, že aj zajtra. Tak OK.
Poobede sme sa vybrali na veľké nákupy, obehli sme Kaufland, Tesco, DMku a v Deichmanne sme malému kúpili ešte papučky.

2 komentáre:

  1. Pampi je šikovný, jaké dělá pokroky, když už umí správně říci i mokro. R kolikrát neumí ani starší děti. To přediagnostikování za půl roku dopadne skvěle.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak R tam moc ešte nie je, ale je to už lepšie

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...