Hľadať tu :-)

pondelok 15. mája 2023

Ian Kerner, Ph.D. & Heidi Raykeil - Bábätko alebo manžel?

Ahojte priatelia <3

Dnes Vám predstavím môj názor na túto knižku. Čisto osobný. Možno niekomu priniesla nejaké cenné rady, ale pre mňa osobne to bolo pomaly na úrovni Utrpenia mladého Werthera. 
Nechápem ako niekto môže rozoberať na viac ako 200 stranách to, ako naštartovať intímny život po pôrode. 

Knihu som dostala ako bonus k jednej inej a keď už bola doma, tak som ju prečítala, ale asi by som na to povedala, že nikdy viac.



2 komentáre:

  1. To bylo tedy velice stručně zrecenzováno. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, keď oni dookola fakt to isté, neviem si na rýchlo spomenúť na väčší brak.

      Odstrániť

Týždeň 09. 04. 2024 - 15. 04. 2024

Utorok - Udržuj si odstup od ľudí, ktorí nikdy nepripustia, že urobili chybu...ktorí urobia všetko preto, aby si mal Ty pocit viny, že si s...