Hľadať tu :-)

utorok 6. júna 2023

Týždeň 30. 05. 2023 - 05. 06. 2020

Utorok - Pampúšik sa zobudil pomerne skoro a keďže som včera zabudla/nestihla zaniesť prihlášku do druhej škôlky, ktorú máme vyhliadnutú, tak som sa rozhodla, že dnes by sme to mohli stihnúť. 
Takže som nás naložila do auta a išli sme, obehli sme celú škôlku, kým sme našli schránku, ale s pomocou jednej veľmi milej pani sa podarilo. Odtiaľ sme sa posunuli do Jednoty, aby som kúpila zemiaky ku karfiolu, trochu sme sa zastavili na blízkom ihrisku, ale všetky hojdačky tam boli špinavé, tak som Pampúšika prehovorila, že pôjdeme na "bagrové" ihrisko. No, najprv chcel ísť pozrieť na naše ihrisko, či je tam motorka - bola. Chvíľu sme sa tam hrali, ale začalo tam byť teplo, tak sme sa presunuli na bagrové a neskôr za nami prišli Susan s Kubíkom a LL susedka so synčekom.
Prišli sme domov, najedli sme sa polievky, Pampúšik zaspal, urobila som karfiol a zemiakovú kašu. 
Poobede sme boli na chvíľu ešte von.

Streda - Ráno Pampúšik si pýtal kašu, ale nakoniec z nej zjedol asi len dve-tri lyžičky.  To sa mi moc nepozdávalo, obávala som sa, či nebude hladný počas logopedickej terapie. 
Tak sme sa vybrali na stanicu, ale nemala som kde zaparkovať a nechcela som veľmi ďaleko parkovať, lebo by sme nestihli vlak, tak som sa rozhodla ísť do Bielu, že tam skôr zaparkujem, tak aj bolo, ale aj tak sme došli na nástupište a išiel vlak. Potom sme sa ponáhľali dole schodmi v Hlavnom meste na stanici a fakt presne o 11tej sme boli na logopédii.
Nestíhali sme vlak o 12:09, tak som sa rozhodla, že pôjdeme na Nivy na autobusku, že tam má byť Mattel herná zóna (nenašli sme) a fakt dosť problém sme mali nájsť aj AllToys, prešli sme blízko neho fakt asi 4x, kým som z tej mapky pochopila, kade ísť.
Nakoniec sme išli autobusom okolo pol druhej, takže domov sme dorazili pred pol treťou a Pampúšik takmer okamžite zaspal.
Poobede sme boli ešte na chvíľu na piesku. 
Všimla som si, že Susan nemá zaparkovaného Šípa pred bytovkou, tak som jej písala, že áno, ale že išli k babine na poslednú chvíľu, že odšoférovala bez manžela. (Gratulujem).

Štvrtok - Ty brďo, prvých päť mesiacov roku 2023 prešlo. Deň detí. Vybehli sme pomerne skoro von, aby sme neboli na úplne úpeku ako včera, boli sme na bagrovom ihrisku a nikto tam ešte nebol, tak hovorím Pampúšikovi, že zájdeme ešte do večierky po pár drobností a uvidíme, či niekto do vtedy nepríde von. Keď sme išli okolo škôlky, tak tam mali skákacie hrady a proste oslavovali Deň detí, tak tam sme sa dosť pristavili a napísala mi susedka LL, že či sme ešte von a ja že áno, ale že sme zaseknutí pred škôlkou, nakoniec sme sa stretli u nás a boli tam aj s LL, čo bolo úplne super, že sme sa po dlhšom čase takto stretli.

Domov sme sa dostali už dosť neskoro a ešte sa mu nechcelo spať, tak prvýkrát povedal svoje vlastné meno, meno mojej maminy a aj mamika, takže som bola úplne dojatá.
Poobede boli chalani vonku a ja som potom prišla za nimi.
Objednala som ešte Pampúšikovi také vystrihovačky, keďže som mu ešte nožničky do ruky nedala, ale asi pred škôlkou by bol pomaly aj čas :-D

Piatok - Ráno som premýšľala, že kam pôjdeme do obchodu a Pampúšikovi sa veľmi nechcelo a na to navrhol, že pôjdeme tam, kde je Lego, tak som sa rozhodla pre Kaufland. Úplne na parádu som mala voľné miesto na parkovanie pre rodiny, takže okolo auta priestoru ako svet, to ja môžem, ale inak milión ľudí, si hovorím, že čo nakupujú v piatok ráno.
Potom sme boli na ihrisku, stretli sme LL a potom prišla aj susedka LL s malým. 
Poobede sme išli z nášho ihriska na iné a tam bol bicyklík a Pampúšik sa úplne v pohode bicykloval. Potom prišla za nami aj susedka LL so synčekom a nakoniec aj Drahý.

Sobota - Ráno bol Drahý ešte dosť rozbitý zo včera, ale ešte včera mi povedal, že má v práci odložené zemiaky, že ich treba zobrať a tak, no vôbec sa mi nechcelo, ale tak som si povedala, že OK. Tak sme išli na Diaľničnú, odtiaľ do Tesca a pri Tescu som vybrala balík. Konečne som zohnala Lego pre Pampúšika.
Chalani išli spolu von, ja som vybrala Lego z prevoznej krabice, vybrala som tašku s topánkami (zlý nápad) a vybrala som ja pár letných vecičiek, čo tam ešte boli. 






Pampúšik zaspal až pred treťou, takže proste sme ho okolo piatej zobudili a išli sme aj tak na Jazerá, program už bol samozrejme tam-tam, ale tak hrali sme sa tam na ihriskách a bola pohoda.






Nedeľa -  Neskutočne sa ochladilo a zatiahla sa obloha. Ja som sa zobudila prvá, začala som žehliť, ožehlila som asi polovicu bielizne a došiel Pampúšik a krátko po ôsmej sa zobudil Drahý, tak sme sa najedli (teda ja), Pampúšik nejako nechcel, Drahý klasicky neraňajkuje. Osprchovala som sa a vybrali sme sa na Jazerá, ako na pani som bez problému som našla voľné miesto na zaparkovanie rovno oproti hlavnej bráne, akože ledva sme sa pohli, hneď modré fáro Ľadovej kráľovnej. Tak si hovorím, že akože vážne, proste toto mesto je moc malé :-D
Z času na čas popŕchalo, ale bolo fajn. Sanitka, hasiči, polícia, smetiarske auto. Hasiči zapálili starý Golf a potom ho hasili, proste Pampúšik a zvyšné deti vo vytŕžení. Streli sme sa aj so susedkou LL s manželom a malým.
Bola nám už aj dosť zima a hlad, ale chceli sme počkať na vrtulník. 
Potom sme išli domov, najedli sme sa a všetci sme zaspali, som sa zobudila asi po hodine, Drahý krátko na to a Pampúšik síce kašľal, ale nakoniec spal okolo 2,5 hodiny.
Išla som sa potom ešte na večer prejsť, lebo ma nejako bolela hlava a som zbadala Susankin Modrý Šíp, tak som sa potešila, že sa už vrátili od maminy. Mi to tak prišlo, že svet je opäť v poriadku.
V noci už začalo pršať. Paráda.

Pondelok - Ráno bola zima, nepršalo, ale bolo všade mokro. Najedli sme sa, trochu som žehlila. Čakala som, že mi pani poštárka donesie balík, ale o desiatej som to vzdala a išli sme na menší nákup do Kauflandu, úplne mega ľudí tam bolo, ja musím pozrieť, že ako majú letáky, že tam furt je mega ľudí. Som si hovorila, že tam pôjdem, aby som dala lístoček z fliaš z piatku, tak som nedala ani dnešný, tak už má dva, však pohoda :-D
Pampúšik chcel byť samozrejme von, tak sme sa išli trošku prejsť, volal mi tatino, že či teda chcem kúpiť Pampúšikovi k narodeninám bicykel, že mi teda pošle peniaze, nech ho objednám, tak si hovorím, že OK, to nejako dáme.
Išli sme domov, lebo už bolo okolo jednej, tak aby sme to stihli, Pampúšik zjedol trochu segedínu a o druhej už krásne spinkal. Úplne na parádu. Uvarila som zemiaky, spravila zeleninuOkolo pol piatej sa zobudil, Drahý ešte nebol doma. Spolu sme dokončili jedlo. Pýtala som sa ho, že či sa mu chce ísť von a on že nie, tak sme sa hrali s loptičkou, s autíčkami, potom pozeral chvíľu telku a ja som ešte dožehlila. Osprchovala som Pampúšika, obliekla, dala som mu mliečko, sirup na kašeľ a išla som mu umývať zúbky, keď došiel Drahý a ten hneď do sprchy, Pampúšik hneď za ním, tak som ho vzala, nech mu doumývam zúbky, kým sa Drahý osprchuje, na to hneď, že prečo som ho vzala, tak reku, že by som ho chcela uložiť takto o pol deviatej aj do postele, že keby prišiel o 10-15 minút, tak už aj spí. Takže takto sa s ním samozrejme chcel hrať a baviť a tak, tak to trvalo o dosť dlhšie, ale dostala som krásne pusinky na dobrú noc, asi tak 30, takže stálo to za to.

2 komentáre:

  1. Proč nebyl dobrý nápad vyndat tašku s botami? Ten pobyt v Hlavním městě je vždy nějaký krátký. V 11 Logo a po dvanácté už skoro ve vlaku. Aspoň tentokrát sis to trochu užila, když už tam jedeš.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lebo dieťatko ich roznosilo po celom byte, dohľadávať asi 30 párov bola fakt sranda 🥴
      Tak ono je to hlavne kvôli tomu, aby sme stíhali spánok, preto sa to snažím čo najrýchlejšie otočiť.
      V tomto je nevýhoda, že ešte spáva cez obed.

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...