Hľadať tu :-)

nedeľa 26. februára 2023

Týždeň 31. 01. 2023 - 06. 02. 2023

Utorok - Dopoludnia bolo pomerne slnečno, tak som vybalila jednu z Barbie, ktoré som dostala na Vianoce. Pampúšik mi pritom riadne asistoval a nútil ma fotiť aj časti jeho tela, takže tam mám dosť fotiek podobných tejto:

Poobede sme sa hrali, kúzlili sme a bola pohoda.

Streda - Boli sme v Tescu a potom sme opäť fotili. Tentokrát som tam mala zase pofotený malý kamión, ale hlavne, že sme sa obaja zabavili.
Začal február, nejak rýchlo mi ubehol január, prvý mesiac nového roku.
Poobede už pršalo, takže sme sa len tak motkali doma.

Štvrtok - Malá LL má dnes tri roky. Príde mi to neuveriteľné, keďže som ju spoznala vo veku tuším okolo piatich mesiacov. Samozrejme sme jej poslali gratulačné video :-)
Dopoludnia sme boli von so Susan a Kubíkom a dohodli sme sa, že poobede by sme mohli ísť do SpaceManie, keď nám to minule nevyšlo.
Keď Pampúšik zaspal, tak som pracovala na blogoch. Potom prišiel za mnou a chcel si velice namaľovať nechty, tak som mu takým tým takmer nevyditeľným ružovým nalakovala, ale mal to všade, tak som mu to následne odlakovala :-D
Napísala som Susan, že Pampúšik je teda už hore, ona, že sa tiež už chystajú. Do toho prišiel Drahý a že on ide s nami, tak si hovorím, však OK. Keď sme nastupovali do auta, tak som mala pocit, že vidím Susan na parkovisku, ale dorazila dlhšie po nás, tak asi to nebola ona.
Chalani sa vyhrali, my sme pokecali, Drahý vypil dve horúce čokolády a nakoniec to celé zaplatil, čím ma dosť prekvapil, keďže som to nečakala.

Piatok - Dopoludnia trochu snežilo.

Pampúšik sa okolo jedenástej sám uložil do postele a aj zaspal, čo je na neho totálne nezvyčajné, trochu sa bojím, či nebude chorý.
Podvečer som sa s Pampúšik bola prejsť okolo Strieborného jazera. Páčili sa mu kačičky, aj pár vlakov sme videli, proste pohoda.


Sobota - Drahý, že či budem taká dobrá a vezmem ho na poštu a potom do železiarstva a ja, že jasné v pohode.
Keď sme stáli na parkovisku pri pošte, za nami zaparkoval ďalší trojkový Swift, no to mal Pampúšik obrovskú radosť, asi päť minút som počúvala Fifi-Fifi. Volal mi tatino, tak som mu volala späť, ale nedvíhal. 
Vyrazili sme k železiarstvu, že kým bude Drahý dnu, ja s Pampúšikom máme byť v Dráčiku, tam mi volal tatino a blahoželali mi s Lifkou k meninám.
Kúpila som Pampúšikovi aj fľašku, keďže mi tá objednávka z Dr.Max stále nedorazila a aj hasičskú prilbu, z ktorej bol totálne nadšený. Ešte môj tatino sa smial, že to som si dobrý darček k meninám kúpila.

Volala mi aj mamina. Varili sme a hrali sme sa. Proste taká klasická sobota. Ešte som od Drahého dostala čokoládu.

Nedeľa - Chalanov som dopoludnia "vyhnala" von a ja som si trochu upratala a nafotila som si ďalší vianočný darček, nech to pekne odsýpa.
Pampúšik bol nejaký unavený, fakt vyzerá, že asi bude chorý.

Pondelok - Vybalila som ďalšiu Barbie. Hrali sme sa s oblečením a bolo proste strašne fajn. Išli sme von, stretli sme Susan s Kubíkom, trochu sme sa hrali na basketbalovom ihrisku.
Večer som si urobila ešte objednávku na morskú pannu Tori s vyzdvihnutím v OC Retro, že by tam v stredu mohla byť, keď pôjdeme od zubárky by som si ju mohla vyzdvihnúť. 
To by bolo moc fajn.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Týždeň 09. 04. 2024 - 15. 04. 2024

Utorok - Udržuj si odstup od ľudí, ktorí nikdy nepripustia, že urobili chybu...ktorí urobia všetko preto, aby si mal Ty pocit viny, že si s...