Hľadať tu :-)

piatok 17. februára 2023

Týždeň 10. 01. 2023 - 16. 01. 2023

Utorok - Dopoludnia sme sa hrali, obdivovali "rozhovory" kocúrov - to znie ako malé deti, to bolo úžasné. 
Pampúšikovi sa nejako nedalo veľmi zaspať, zaspal až po druhej. Pred treťou som zobrala Tienika von, že hádam sa vrátim, kým sa Pampúšik zobudí. Na vrcholkoch hôr bol ešte poprašok a aj v doline popri ceste, ale inak nič.

Pampúšik sa zobudil krátko po tom, ako som prišla do domu, potom sme pozerali telku, hrali sme sa, boli sme po drevo.

Streda - Zobudili sme sa pomerne neskoro, bolo skoro osem hodín, ale tak my traja si to môžeme v podstate úplne dovoliť. Už včera sme zhodnotili, že čo tu budeme robiť, že skoro stále je mokro a že by bolo fajn ísť do herničky. Tak sme išli. Bolo nádherné počasie, pri parku som našla aj voľné miesto na zaparkovanie a ešte sme si s maminou hovorili, že sme dnes mohli byť pokojne von, ale som si tak povedala, že Pampúšik bude určite rád. Najprv sme boli v herničke úplne sami, potom prišlo také väčšie dievčatko s maminou a babkou. Pampúšik sa tam dosť vybláznil, vypýtal si kakao. Kým sme ho na konci dostali do šatne, tak to bol trochu boj. Pôvodne sme chceli ísť aj na nákup, ale nakoniec sme zhodnotili, že je na to príliš neskoro, tak som len vybehla do DMky po mliečko pre Pampúšika a išli sme domov.
Pampúšik takmer okamžite zaspal, mamina tiež, takže som vzala Tienika von a vyšli sme až na vrchol a ešte ďalej, fakt sme boli skoro dve hodiny von, aj som mu hádzala papeky, nech si to proste užije, keď ho v poslednej dobe dosť zanedbávame.
Domov sme prišli už sa stmievalo, Pampúšik ešte spal a spal ešte dosť dlho potom, takže večer šiel spať dosť neskoro, proste režim v háji, ale v podstate to nikomu nevadilo.

Štvrtok - Napriek tomu, že sme šli spať pomerne neskoro, už o ôsmej som bola ja s Pampúšikom a Tienikom pri jazere. Mamine sa nechcelo vstávať, tá by spala takmer stále, keby sa dalo :-D 
Potom sme išli autom na Staré Hory, mamina išla k doktorke a Pampúšik si vybral hojdačku, nebolo top strop ideálne počasie na hojdanie, ale zase nebolo ani až taká zima, takže v pohode. Ešte sme boli na menší nákup do potravín, nemali knedľu, ale že ak chceme, tak na zajtra objednajú, tak reku fajn.
Potom mamina ešte vybehla čakať mäsiara, ale neprišiel, takže naše nádeje na vepřo-knedlo-zelo začínali pohasínať.

Piatok - Tak a máme piatok 13teho. Síce ja na toto neverím, dokonca som kedysi na nejaký piatok 13teho plánovala svadbu :-D
Zobudili sme sa a dohodli sme sa s maminou, že ona bude variť a ja s Pampúšikom vybehneme ešte do Lidlu, lenže tam nemali mäso aké chcela a mal mi aj prísť do mesta balík, tak som si povedala, že sa skúsim zastaviť ešte v tom malom Tescu, tam tiež síce nemali mäso aké som chcela, ale vzala som nejaké iné po odobrení hlavnej kuchárky, že to bude dobré a zastavila som sa aj v tej packete. Pán akurát odchádzal na obed a po menšej nezhode mi povedal, že kuriér tam dnes ešte nebol, že tak cca o hodinu a pol by to už malo byť. No, žiaľ, toľko času som na to čakať ozaj nemala. SMSka o uložení mi prišla dávno potom ako sme už boli doma. Medzičasom sme sa ešte zastavili po objednané knedlíky na Starých Horách.
Najedli sme sa, dala som Pampúšika spinkať a vybrala som sa s Tienikom na prechádzku. Začalo snežiť. Úplne romanticky snežiť, také tie veľké vločky.
Bolo to nádherné a snežilo a snežilo.

Sobota - Ráno už bola súvislá vrstva snehu a tak som ráno zobrala Pampúšika na prechádzku na saniach. 

Prosto nádhera :-) Bolo však teplo a poobede už z toho bola iba brečka.

Písala mi Správkyňa ohľadom toho divadla, tak som jej to potvrdila a rovno som jej aj poslala platbu za lístok, nech na to nezabudnem.

Nedeľa - Ráno boli pozostatky snehu. Pampúšik pomáhal babine oškrabať zeleninu do polievky a celkom mu to išlo. 
Potom som išla s Pampúšikom a Tienikom von, bolo fajn, ale bola dosť zima, tak sme sa pomerne skoro aj vrátili, najedli sme sa a ľahli sme si.
Po štvrtej začalo opäť snežiť. Snežilo čoraz hustejšie, z čoho mal Pampúšik neskutočnú radosť, takže pred šiestou sme vyrazili odpratať aspoň cestičku k drevu. Bola to hrozná sranda, lebo babina sa vytŕčala z okna a raz ju Pampúšik trafil a ja som sa smiala ako už dávno nie. Potom sme sa ešte boli trochu povoziť na sánkach, ale naozaj strašne husto snežilo, že sme boli celí mokrí.
Celú noc s prestávkami snežilo.

Pondelok - Zobudili sme sa pomerne neskoro, bolo už po deviatej, keď sme konečne vyrazili von. Snehu bolo dosť, z čoho aspoň dvaja obyvatelia mali ohromnú radosť. 
Skoro celý deň sme boli von a užívali sme si sneh.

2 komentáre:

  1. Zajímavý týden. Krajinu tam máte opravdu překrásnou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taký pohodovo klasický u maminy. Áno, krajina je tam super 🙂

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...