Hľadať tu :-)

sobota 11. februára 2023

Týždeň 03. 01. 2023 - 09. 01. 2023

Utorok - Ráno sme sa pomerne rýchlo zobudili a tak som sa rozhodla, že pôjdeme do Bratislavy autom, aby sme tam nebol zase celé dopoludnie, lebo tam, kam sme mali ísť, nemáme ani priamy spoj. Mala som síce rešpekt ísť sama autom do Bratislavy, ale nakoniec to bolo pomerne fajn. Keby mi navigácia trošku skôr povedala, že mám odbočiť doprava, tak by som do Mall vlastne trafila na prvý pokus, takto sme sa tam trošku motkali. Chcela som ísť aj do Avionu, ale Pampúšik si pýtal papať, tak sme vyrazili domov, zastavili sme sa v Bille, kde si vybral nejaký "koláčik", ale moc mu to nechutilo, tak som mu po dlhej dobe urobila kašu a veru zjedol celú veľkú misku. Vonku bolo krásne teplo, auto ukazovalo osem stupňov.
Pampúšik ma donútil vybaliť Voldiho a Harryho a trochu sme sa s nimi hrali. Hlavne Harry sa mu hrozne páči.
Poobede som sa bola prejsť s Pampúšikom k bytovke LL, či tam majú auto, mali tam obe autá, akurát začínalo trochu poprchávať, tak sme sa pomaly vracali domov, keď mi volal Drahý, že kde sme a ja že vonku a on či s ním nepôjdeme na poštu a ja že áno, ale že pôjdeme autom, lebo začína popŕchať a ja som sa bála, že začne riadne pršať, tak sme sa stretli pri aute a išli sme na poštu a keď som išla okolo Dráčika, tak Pampúšik, že nech ideme pozrieť Lego, tak sme sa tam zastavili, medzičasom prestalo aj popŕchať, tak sme si ešte urobili pri tom svetelnom rámiku aj pár fotiek. Drahý kúpil Pamúšikovi v Dráčiku aj autíčko McQueena, tak bol vo vytŕžení, keďže teraz sú Autá u nás veľký hit.
Mali aj nejaké nové Extra a Domi mi večer písal, či by som mu ju nenafotila lepšie, tak som si povedala a prečo nie, že by som sa zajtra mohla zastaviť.

Streda - Ráno bola totálna hmla. Urobila som si s Pampúšikom ráno vaňu a vo veľkom volal malú L. k nám, tak som to poslala veľkej L. Tak sa pýtala, či sme už doma, že ony sa ešte doliečujú obidve, ale že hádam budúci týždeň by sme sa už mohli aj vidieť konečne.
Potom opäť vytiahol zo skrine Harryho a hrali sme sa spolu. Neskôr som mu pustila McQueena a ja som žehlila. Uvarila som karfiol, spolu sme ho obalili a plánovala som, že keď Pampúšik zaspí, tak ho obalím a uvarím zemiaky.
Ibaže som zaspala s ním a on sa prehadzoval a budil, krátko pred treťou som to vzdala, že už z toho nič viac nebude. Do toho volal Drahý, že idú ešte robiť nejaké školenie, že príde neskôr, ale že okolo štvrtej bude doma. Tak som išla vypražiť ten karfiol a uvariť zemiaky. Akurát sme to s Pampúšikom mali všetko hotové, keď dorazil, tak som vyrazila za jednou pani do Réce. Bola totálna hmla, ale taká, že som z kruháču nevidela ani poriadne Lidl za ním a mimo mesta bez pouličného osvetlenia mi nebolo všetko jedno, takže som šla tak 60-70km/hod.Na šťastie som trafila, pani bola milá, dala mi vecičky a potom som sa zastavila v Dráčiku pofotiť teda tú Extra pre Dominika. Páčila sa mu a tak som mu ju rovno vzala.

Štvrtok - Ráno opäť hmla, ale menšia ako včera. Vybrala som sa s Pampúškom do Tesca peši, že dnes necháme auto stáť a spravíme si prechádzku a rovno som vzala Dominikovi aj tú Extra, že ju tam odnesiem do zásielkovne. Lenže tá predajňa má ešte do pondelka dovolenku. Tak som sa poponáhľala naspäť k autu, aby sme to ešte stihli do 11tej odovzdať, aby to zajtra už Dominik mal, keďže v ČR nie je zajtra sviatok.
Potom som opäť trochu žehlila. Už by som to chcela mať za sebou, ale aj dnes som ešte prala. Pampúšik sa pocikal a ja ani neviem prečo ma to hrozne vytočilo, tak som na neho nakričala, potom mi to bolo ľúto, tak sme si spolu poplakali, ale nakoniec sa už smial a tancoval, až z toho všetkého nevedel dlhšie zaspať.
Stále sa snažím pracovať na blogoch, tak hádam to tento rok už naozaj všetko dokončím. 

Piatok - Voľný deň, chalani boli dopoludnia von, potom sme varili, ale Drahý už poobede, že musí ísť do práce. Pampúšik nevedel zaspať, potom sa zobudil a mal úplný záchvat plaču, trvalo to dosť dlho, nakoniec sa upokojil, ale už nezaspal, tak som vytiahla ešte žehličku, že tú bielizeň konečne dokončím. Do toho prišiel Drahý, že ho idem odviesť do práce, to ma ani neviem prečo vytočilo, tak som mu povedala, že teraz nejdem, že chcem konečne dožehliť, že to ani nie je normálne, že len teraz prišiel z práce a on na mňa, že čo má teda robiť, tak si hovorím, že treba si upratať priority, potom som sa spýtala, že kde je jedna taška, čo bola na stole a on, že Pampúšik ju vyhodil a proste o chvíľu zase, že on sa nepozrel a ja že no pecka, že prečo sa raz niečo neopýta, než niečo vyhodí a už sme sa hádali ako besní. On, že čo bolo v tej taške, však veď bude v kontajnery a ja že a ako sa chce do tých podzemných dostať a že to bolo len nedávno, hlavne, že pred chvíľou tvrdil, že to bolo včera a že to ide hľadať. Keď sa ani po polhodine nevracal, zbalila som nám veci, že idem k mamine. Kľúč od auta som nenašla doma, tak som mu celá vytočená volala, že kde je, tak že na ceste, tak som si vzala veci k autu a počkali sme ho tam, naložila som veci, vypočula som si, že či som normálna, kde chcem teraz v noci ísť a bla bla bla, že to bude mať dohru, keď teraz odídem, ale mne to už bolo jedno. Pred kruhovým objazdom na výpadovku som si spomenula, že som nevzala plienky, tak som sa po ne vrátila, aj som sa bála, že čo bude, ale nebol doma, takže pohoda. Ako som nastúpila do auta, volala mi mamina, že či sa k nej chystám a ja že áno a ona, či som si to premyslela, ja že áno a vyrazila som. Za Trnavou som natankovala. Keď si oči privykli na tmu, tak to bola vlastne moja najlepšia jazda. Nikde nikoho, len ja, auto a spiace dieťa. Pred Zvolenom začalo pršať a k mamine sme prišli už v totálnom lejaku, ale aj tak to bolo super. U maminy bola aj jej kamoška, čo som netušila, ale v podstate to nevadilo.
Spať sme išli dosť neskoro, ale zaspala som takmer okamžite a aj Pampúšik, hoci takmer celú jazdu prespal.
Akurát som zistila, že som mu nevzala papučky, ale na to, že som sa balila nepremyslene a v chvate a zúrivosti, to bolo to najmenej, že som zabudla len tie.
Prišiel mi aj mail z packety, že mám zásielku na ceste. Takže zase s tým budú komplikácie, to sa ale teším :-D
Drahý večer volal mamine, či sme prišli v poriadku. Na parádu. 

Sobota - Na moje prekvapenie som spala dobre a zobudila som plná energie a nebola som jediná. Kým sme sa plne prebudili, bolo po desiatej, mamina mi napísala zoznam na nákup a tak som sa s Pampúšikom vybrala do Terminálu, že tam určite trafím :-D :-D :-D jasné, akurát, že som zabudla hneď na prvej odbočke odbočiť, takže som skončila v meste a keď som sa chcela vrátiť, tak som sa zase vrátila tam, kde som bola, takže úplne skvelé. Proste bystrický obchvat bude môj obľúbený, ale nakoniec sme dorazili, voľné miesto bolo rovno pred Dráčikom, takže prvá zastávka bola tam, potom Deichmann, na šťastie tam mali celkom pekné papučky v Pampúšikovej veľkosti, potom do Billy a odtiaľ do DMky, takže naspäť sme sa vrátili na obed.
Poobede sme boli odprevadiť mamkinu kamošku na autobus, lebo odmietla to, že by som ju vzala autom a urobili sme si menšiu prechádzku po dedine. Proste pohoda.

Nedeľa - Pohodová nedeľa. Bola som poobede s Tienikom, kým Pampúšik spinkal. Keď sa Pampúšik zobudil, tak sme sa ešte boli trochu prejsť za svetielkami :-)

Pondelok - Nejako sme zhodnotili, že by bolo najlepšie spraviť si týždenný nákup a tak sme sa dopoludnia vybrali do Lidlu. Bolo to moc fajn. 
Poobede som sa bola s Pampúšikom a Tienikom prejsť okolo jazera akurát, keď sa stmievalo a potom sme boli počkať na 16:40 autobus. To bol Pampúšik samozrejme vo vytŕžení.

8 komentárov:

  1. Drahý si evidentně zvykl, že mu pokaždé na příkaz děláš taxikáře. Jednou mu to zkrátka nevyšlo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi áno, ono mne by to ani vtedy až tak nevadilo, ale už sa prejavoval PMS a ja proste s dieťaťom po záchvate sa duševne upokojuje žehlením a on ledva otvorí dvere a berieš to má do roboty a ja že nie. Tak keď dožehlíš a ja že nie a už to išlo. Proste veľmi zlá konštelácia hviezd.

      Odstrániť
    2. Rozumím. Potřebovala jsi svůj uklidňující rituál, který nesmí nic narušit. Třeba o tom PMS bys také mohla někdy napsat. Je zajímavé, jak to na někoho emocionálně a psychicky tolik působí.

      Odstrániť
    3. No, ja som z toho PMS ešte taká nesvoja, nikdy som na sebe tieto veci nepociťovala, ale posledný pol rok až rok, je to fakt dosť blbé 😢

      Odstrániť
    4. Mi připadá, že na PMS může mít vliv i dost věcí okolo, vč. toho jestli se bere antikoncepce, pokud ano, tak jaká, možná i v jaké fázi života žena je (mi přišlo, že občas právě po čtyřicítce to se mnou sem tam docela zamávalo) - a určitě má vliv i případné vyčerpání, přepracování, nevyspání, či nějaká nepohoda a naopak.
      Prostě, některý měsíc člověk ani neví, co to to PMS je a jindy jakoby jen zdálky sleduje, co to ta fúrie v něm vyvádí :-)

      Odstrániť
    5. No, dlhé roky som brala HAK a nemala som s ničím žiadny problém, ale ani po vysadení, dokonca ani hneď po pôrode, ale posledné mesiace sa fakt nespoznávam, tá rozladená, uplakaná nervná pani to nie som ja

      Odstrániť
  2. S tím řízením - super, mi se třeba ve tmě řídí děsně špatně, i když je fajn ten menší provoz. A mlha - to je fakt nepříjemné.
    Ještě si pamatuji doby, kdy jsme taky často zabrousili do Dráčika :-) Někdy mi to trochu chybí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá tma akože mala som strašný rešpekt, ale bola som tak strašne nasratá, že len plné sústredenie mi pomáhalo a keď som sa trochu upokojila a oči sú zvykli na tému, tak to bolo strašné super. Pampúšik spal, kde tu mi osvetlilo nejaké auto cestu, chvíľu ma jeden chalan viedol. Najlepšie bolo, keď začalo pršať. To už som sa ozaj bála, ale viac-menej som už bola v cieli. Ešte jedna super jazda ma tam potom čaká na ľade, to bol teprve zážitok.
      My ho máme tak skvelo, že keď niekam ideme, vlastne nie je veľká šanca sa mu vyhnúť. Myslím, že predavačky nás tiež milujú. Asi len kvôli nim tam aspoň raz za čas kúpim nejakú drobnosť 🙂

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...