Hľadať tu :-)

piatok 10. februára 2023

Prečo nie s Ing.

Ahojte milí :-)

Nedávno som dostala otázku, či by som ešte stála o Pána Inžiniera a musím priznať, že áno. Teda čisto teoreticky.
Musím sa priznať, že tých pár jázd, čo sme spolu minulý rok absolvovali som si ho poriadne ani nepoobzerala, lebo keď aj bol u nás, tak som sa balila vždy do auta alebo som sa sústredila na jazdu alebo som sa sústredila na jeho jazdu alebo na dieťa, dokonca si myslím, že som sa mu ani raz nepozrela priamo do očí, ale čo som si tak všimla, fyzicky sa nijako za tých 17 rokov nezmenil. 
Čo sa týka záujmov, tam tiež nedošlo k žiadnej výraznej zmene a z toho, čo sme si stihli povedať, by som povedala, že ani v myslení nedošlo k žiadnej zásadnej zmene a to je moc fajn, akurát ma aj za tých pár chvíľ, čo sme si písali, dokázalo dostať do mierneho varu to, že sa všemožne snažil zľahčiť to, čo som mu napísala, čo ma na ňom dosť vytáčalo aj v minulosti.
Taktiež je zaujímavé, že 40tnik každý víkend ide domov za rodičmi. Primárne proti tomu ako nemám nič, ale vzdialenosť cca 250km bez auta, komplikovane (lebo, keď mi opisoval ako divoko chodí domov, tak si hovorím, že tak toto asi nie)). Dobre, že na podnájme ho asi nič extra neťahá a na dome je vždy čo robiť, keď už nič iné, dá sa odhadzovať sneh :-D
V závere asi toľko, že ak by som bola voľná a bezdetná, tak by som nad tým asi aj uvažovala. 
Bol to môj prvý vážny vzťah, mám naň krásne spomienky, ale tiež už nemám 20 a moje hodnoty a myslenie sa myslím zmenili, aj keď vlastne ani neviem, či až na toľko, ako hovorieval iný môj Ex: Podstata ľudí sa nemení.

Tak asi koniec úvah :-)

Pekný dníček 

4 komentáre:

  1. Tedy v podstatě pozitivní přístup k němu máš. Třeba se jednou dáte opět dohromady. Ono zlehčování problémů u některý lidí bývá taková sebeobrana organismu, aby se ze života nezbláznili a tím je jim v podstatě líp a sníží riziko depresí. Prostě něco asi ve smyslu, když nejde o život, nejde o nic.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemám dôvod na opak. Je to milý človek, ktorý mi vždy pomohol, keď mohol.
      Možno, v domove dôchodcov 🤣
      Ako ja to beriem, ale niekedy je to na nervy, keď Ti niekto napíše, že v Novom čase (totálny bulvár) sa dočítal, že máš veľmi veľa kamarátov.
      To je zase na druhú stranu tiež pravda.

      Odstrániť
    2. Chápu, má zkrátka specifický humor, který ne každý zvládne.

      Odstrániť
    3. Áno, to je presné, mne to zase až tak nevadí, kým sa nechcem baviť vážne, vtedy ma to ako dosť naštve, lebo mám pocit, že mi nerozumie, ale zase úplne blízke osobné debaty sme neviedli už roky.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...