Hľadať tu :-)

sobota 18. februára 2023

🌹

Do neba chcem kričať,
že mi strašne chýbaš
už si nikdy neprečítam
Tvoje milé slová

Pred rokom poslednýkrát,
zavreli sa Tvoje oči,
žiadne srdiečko na instagrame
mi od Teba už nepriletí

Je mi to tak veľmi ľúto,
nestihli sme sa nikdy stretnúť,
nedávno opäť vytiahla som macíka,
čo si uhačkovala pre Pampúšika

Prvé Vianoce bez Tvojej pohľadnice,
stekajú mi slzy na líce
Možno až po roku tak naplno,
uvedomujem si ako silno

ma zatiahlo virtuálne priateľstvo.
Čítam si staré články, komentáre.
Stále proste verím, čo sme nestihli,
vynahradíme si tam hore.

NK, 18. 02. 2023



2 komentáre:

  1. Nikky, je mi to moc líto.
    Netuším, co je to za konstelace, ale zrovna dnes jsem vydala první článek v podobném duchu.

    Jen doufám, že takovéto příspěvky nebudou přibývat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Popravde práve Tvoj článok ma k tejto básni inšpiroval.
      Rok prešiel na jednej strane ako voda, no na drahú priateľku som si veľakrát spomenula.

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...