Hľadať tu :-)

štvrtok 23. februára 2023

Týždeň 24. 01. 2023 - 30. 01. 2023

Utorok - Nejako sa mi ani veriť nechce, že sme už doma a že tu nie je žiadny sneh. Oprala som a boli sme von. Akurát, keď prišli Susan a Romi s deťmi, tak sme museli na logopédiu. Logopedička pochválila Pampúšika, že má pocit, že mu lepšie rozumie, tak dúfam.
Poobede sme sa už len hrali doma.

Streda - Ráno sme si stavali Lego. Myslím, že toľko garáží, koľko som postavila v poslednej dobe, by v takom Hlavnom meste len chceli mať :-D
Bolo krásne slnečno, tak sme sa išli prejsť okolo Strieborného jazera a už sme sa vracali, volala mi Susan, že či nie sme von, tak prišli za nami a potom sme sa ešte chvíľu rozprávali na našom ihrisku a že poobede by sme mohli ísť do Space manie, že si dáme ešte vedieť.
Pampúšik pomerne rýchlo zaspal a potom bol už pred treťou a tak som čakala, že či sa Susan ozve. Aj som jej písala, ale odpísala mi až večer, že nemala dáta a že teda boli. Ma to trochu mrzelo, potom som si hovorila, že som jej mohla zavolať, ale keď ja neviem, či by sa Kubi nezobudil, ani ako to má jej muž s prácou. Nevadí, nabudúce sa dohodneme lepšie.

Štvrtok - Dopoludnia sme sa zastavili v Dráčiku a v Bille. Poobede sme sa už len hrali doma.

Piatok - Dopoludnia sme sa vybrali von a skončili sme na ihrisku pred bytovkou LL. Aj my písala, že nás vidí z okna, ale to už sme boli na druhom ihrisku, lebo u nich bola nehorázna zima, keďže tam takmer vždy fúka. Celkovo sme neboli nijako zvlášť dlho von, lebo bola proste strašná zima.
Trochu sme upratovali, Pampúšik mi pomáhal čistiť toaletu (hrozná to sranda). Pred spaním si "čítal" Albi knižku.
Keď prišiel Drahý z práce, boli sme autom na pošte a keď sme prechádzali okolo Dráčika, tak Pampúšik sa chcel ísť pozrieť, tak sme sa tam zastavili. Občas si pripadám, že sme tam ako doma.

Sobota - Dopoludnia sme boli na nákupe, varili sme, chalani boli na prechádzke. Poobede sme pozerali Harryho Pottera.

Nedeľa - Ráno som si chvíľu písala s kamarátkou, pozerali sme trochu rozprávky. Pred obedom opäť Albi knižka. 
Poobede sme si s krpcom robili bunkre, Pampúšik vybral kočík a jazdil s ním po byte a že on je malé bábo a že chce ísť von, tak som ho na chvíľku zobrala von, nech neobíja všetky steny.

Pondelok - Ráno mi to moje zlatíčko pomáhalo urobiť kávu. Potom prekladal soľ z jednej misky do druhej a dosť ho to bavilo a super mu to aj išlo a ja som si mohla vychutnať kávičku :-)
Potom sme sa vybrali s kočíkom do Lidlu. Mala som pocit, že sa riadne vraciame v čase.
Poobede sme sa už len hrali doma.

2 komentáre:

  1. Pampi je velmi vyzrálý, pozoruji, když sleduje a baví ho Harry Potter.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak jeho to baví pár minút, však s reklamami to má aj 3 hodiny, možno aj viac, ale bývala repríza v čase jeho spánku, tak sme pozerali a potom prišiel k nám zo spálne a pozeral s nami, teda ešte kým sa nezabíjali

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...