Hľadať tu :-)

štvrtok 9. februára 2023

Otázky

Ahojte milí :-)

Pôvodne som chcela nazvať tento článok niečo ako divné otázky alebo otázky, nad ktorými rozum ostane stáť, ale potom mi došlo, že v podstate sú to otázky úplne normálne a spomenula som si na svojho profesora slovenčiny (zdravím Duško), ktorý hovorieval, že žiadna otázka nie je hlúpa, iba tá, ktorú nevyslovíme (s tým si dovolím jemne nesúhlasiť, ale princíp som pochopila). Ono tie otázky mi prišli asi hlavne v celej situácii také divoké a skúsim to opísať, aby som si to jednak pamätala a jednak, aby som dokázala predostrieť.

Numero uno: To vážne má tvoj otec o 20 rokov mladšiu?
Yes, please :-) Je pravda, že tú otázku už nedostávam tak často, ale pár rokov to bol hit. Úprimne, nikdy som nevedela, čo ľudia chcú na to počuť. Iba potvrdenie? Alebo debatu, že je to neštandardné. 

Keď mal Pampúšik asi rok, stretla som osôbku mužského pohlavia, ktorú som nevidela ja neviem, od základky, cca. Prehodili sme pár zdvorilostných vetičiek a potom som niečo oslovila synčeka a daná osôbka vypleštila oči a vypotila zo seba túto slávnu vetu: Ty si mu dala meno po Landovi?!!!
Myslím, že na to som tuším ani neodpovedala, lebo v mojej hlave znelo obrovské: ČOOOO???? 
A nie nedala, lebo mi to do vtedy nejako ani nedošlo :-D :-D A keby som aj dala meno po Landovi, tak je to moja vec :-D

To vážne stále berieš antikoncepciu aj keď nemáš frajera? Táto otázka by bola úplne v pohode, keby neprišla od môjho Ex po xy rokoch, čo sme sa nevideli a nenasledovala by ju prednáška o škodlivosti hormonálnej antikoncepcie.
Zaujímavé, že kým sme boli spolu, tak mu moje užívanie hormonálnej antikoncepcie nevadilo, až by som si dovolila povedať, že vyhovovalo ... Hmmmm??? Zrazu toľká starostlivosť o moje zdravie....Najlepší bol k tomu dodatok, že nebudem môcť mať deti. No, tak to, ktoré zo mňa pred 2,5 rokom vytiahli asi nie je moje alebo??? 

Ty máš piercing v jazyku? Áno. V tej dobe som mala. Nie, nebolelo to. Áno, mala som dosť cez 18. Nie, už ho nemám takmer šesť rokov. Nie, nemám dieru v jazyku :-D

Tak to bude na dnes asi všetko. Ak mi zase nejaká otázka pozdvihne náladu, tak sa podelím :-)

Krásny dníček :-)

2 komentáre:

  1. Zajímavé otázky. Třeba na toho otce, když se zeptal muž, asi mu záviděl, že má mladou. A jméno po Landovi. Asi ten dotyčný jiného člověka než Landu s tím jménem nezná, tak byl v šoku, že to slyší teprve u druhého člověka ve svém životě. :⁠-⁠D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi tak nejak 🤣
      No, bolo obdobie, kedy bol Landa u mňa veľkým hitom, takže ono to nebolo až tak od veci, len proste mne to do vtedy ani nedošlo, že majú rovnaké meno

      Odstrániť

Týždeň 19. 03. 2024 - 25. 03. 2026

Utorok - Mám strašne pocit, že som sa vrátila do čias na rodičovskej. Proste rána také pomaličké, potom prechádzka, obed, spánok, upratovani...