Hľadať tu :-)

sobota 24. decembra 2022

Týždeň 29. 11. 2022 - 05. 12. 2022

Utorok - Ráno už bolo lepšie než včera a v nedeľu. Dopoludnia som bola s Pampúšikom a Tienikom asi hodinu a pol von. 
Poobede bol potom s babinou.
Od starostu mi prišla oficiálna pozvánka na Mikuláša na nedeľu. Dopoludnie stíhame, ale popoludní už o pol štvrtej budeme hádam pomaly aj doma.

Streda - Ráno sme boli venčiť my dvaja, lebo babine sa nejako nechcelo vstávať. Večer ju nanútil ísť s ním do vane. Toľko radosti som už dávno nevidela. 
Mamina dnes chcela spať v obývačke, lebo ráno musela ísť na nefrológiu. 

Štvrtok - Zobudila som sa na to, že mamina behá po dome, ale Pampúšika to vôbec netankovalo, ten vstal až pred ôsmou. Vyvenčili sme Tienika. Potom mi volala mamina, že už skončila v nemocnici, či teda prídeme za ňou, tak jej hovorím, že sa stretneme v Lidli, lebo chcela ísť na nákup, ale v aute mi hovorí, že lepšie by bolo ísť do Tesca, že tam by mali mať ten olej v akcii. Tak si hovorím, že super, že to skúsim nejako odšoférovať tam, keďže ja tam tie nové cesty takmer vôbec nepoznám.
Tak sme nakúpili, majú tam v Tescu asi tak 4x väčšie oddelenie hračiek, takže Pampúšik tam bol v úplnom vytŕžení.
Najlepšie bolo, že cestu späť opravovali nájazd na diaľnicu, takže som úplne komplikovane išla domov, ale nejako sme sa vynašli.
Poobede sme boli vonku, opäť na traktor a bager aj s babinou, hrali sme skrývačku, bolo to super. 
Babina kúpila Pampúšikovi obrovský Kinder adventný kalendár a ešte plyšového Chasea z Labkovej patroly.












Piatok - Opäť do rána totálne mrzlo. Šla som s Pampúšikom ráno s Tienikom na tú stanu ako začína hora. 
Potom sme robili halušky. Pampúšik výdatne pomáhal. 
Inak úplná pohoda. Boli sme von, pozerali sme telku, hrali sme sa.

Sobota - Ráno som dočítala Marley a já a vrhla som sa do Sebranky, aj keď nemám šancu ju prečítať za tých pár zvyšných hodín. 
Napísala som Inžinierovi, či by nechcel ísť zajtra s nami autom na západ.
Okolo 11tej sme sa vybrali von a dosť sme sa zdržali na pieskovisku v krčme. Písala mi aj Nisska, že či by som jej nepredala IT. Tak sme sa na jednej dohodli.
Mamina urobila tie najlepšie parené buchty na svete. Mňam. Zjedla som ich snáď počas dňa aj 10.
Večer mi napísal Inžinier, že nech sa nehnevám, že len teraz prišiel z ČR a že zajtra nepôjde na západ. Do istej miery ma to potešilo. Ako mám rešpekt, či to zvládnem sama, ale verím, že áno.

Nedeľa - Krátko po 10tej sme vyrazili k tajchu, boli tam už Ľadové medvede aj mikulášska trojica rozdávajúca balíčky. Pampúšik sa ich veľmi bál, až mu nakoniec balíček doniesla anjelička. Pozerali sme chvíľu na Ľadové medvede, prehodili sme pár slov so starostovcami a išli sme domov. 
Motali sme sa po dome, pobalila som nás, najedli sme sa a vyrazila som na cestu. Ešte som v Keksoch natankovala a hajde domov. 
Pampúšik pomerne rýchlo zaspal a zobudil sa niekde za odbočkou do Trnavy, takže asi pol hodinu pred príjazdom domov, čo bolo extra luxusné. Jazda bola úplne super, krásne slnečné počasie, žiadne reptanie typu spomaľ, môžeš, máš voľnú cestu. No proste nádhera.
Akurát som parkovala, keď mi volal Drahý, tak som mu to dvihla a že kde ste a ja pred bytovkou.
Doma Pampúšik behal po celom byte a vyťahoval hračky, každé autíčko, plyšiaka. Totálna radosť. Strašne bol zlatý.
Drahý nám urobil polievku a kura s ryžou a zemiakmi. Najedli sme sa a potom sme už len oddychovali.

Pondelok - Ráno som dala oprať a potom sme išli von. Nebolo práve najteplejšie a Pampúšik sa ešte vydal k bytovke LL a tam vždy fúka. Pampúšik tam chvíľu kosil takou tou detskom kosačkou, keď mi zazvonil telefón a volala mi L, že nás vidia z okna, že mi malá L kýva, tak sme spolu celkom dlho kecali. Bolo to hrozne milé.
Poobede sme sa všetci traja zastavili v Tescu. Mali tam aj tie prekvapivé gule, čo sú teraz hit na FB, ale nie tie fashion, takže som si žiadnu nevzala.
Potom sme sa išli pozrieť do mesta na svetielka, bolo to moc fajn. 
Neskutočne sa teším na zajtra na stretnutie s Profesorom. Naposledy som ho videla krátko pred pôrodom.



2 komentáre:

  1. Krásný týden jsi měla. To zas na té vsi nemůže být tak málo obyvatel, když se tam pořádají takovéto akce. Koukám, jak jsem ve světě hraček úplně mimo. Neznám žádné překvapivé koule, co jsou teď hit na FB a ani netuším, jaká jména má Tlapková patrola, tak si pod novým plyšákem nic nepředstavím. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru, taký pohodový 🙂
      Posledný údaj štatistického úradu SR z roku 2016 hlási 111 obyvateľov.
      Keď prejdeš staršie príspevky na FB na doll stránkach, tak podľa mňa na to určite narazíš.
      Pozerám, že fotku nenahralo 😢

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...