Hľadať tu :-)

nedeľa 11. decembra 2022

Týždeň 18. 10. 2022 - 24. 10. 2022

Utorok - Tak mám druhýkrát 18 :-D Nevedela som zaspať po tom všetkom, čo mi zase raz povedal Drahý. On by fakt nemal piť, nerobí mu to dobre, potom povie asi aj to, čo nemyslí úplne tak vážne alebo toto je tá pravá tvár? Sama netuším. Okolo polnoci som napísala Lukymu (spolužiak z ročníka na ZŠ) k meninám a išla som si ľahnúť. Ráno mi odpísal, že ďakuje a že som prvá a tak som mu napísala, že aj on môže byť prvý a že v čom, tak som mu prezradila, že mám narodeniny na jeho meniny. Myslela som si, že to už dávno vie.
Išla som s Pamúšikom na náhradnú hodinu gymnastiky. Bolo to fajn, bola tam aj pani s dievčatkom, ktoré bolo vo štvrtok na našej hodine ako náhradnej. A bola tam aj jedna známa z ihriska a ešte jeden chlapček, takže taká komornejšia skupinka.
Triedili také kužele podľa farieb a bola som prekvapená, že Pampúšikovi to šlo, keďže ja som to s ním nikdy ešte neskúšala, aby hľadal rovnaké farby.
Ešte počas hodiny mi napísala LL, či nepôjdeme von, tak som jej napísala, že po gymnastike sa môžeme stretnúť. 
Akurát som išla k autu, keď za ním zastal hovnocuc a začali v jednom kanáli sa hrabať, si hovorím, že paráda.

Zastavili sme sa ešte v Jednote a vyrazili sme za dievčatami. Následne sme ich boli odprevadiť a potom domov.
Pampúšik nechcel moc zaspať, do toho mi volal Krstný, či by sa mohol podvečer zastaviť, si hovorím, že jasné, že budem len rada.
Pampúšik sa zobudil krátko predtým ako prišiel Drahý, dali mi spolu kvietky a Merci. Išli sme na nákup do Lidlu a keďže sme stíhali, zastavili sme sa aj v Pepcu, kde som kúpila Pampúšikovi čiapku a rukavice a na chvíľu sme vošli aj do Dráčika.
Vyrazili sme domov a po chvíli prišiel aj Krstný. Doniesol mi marlenku a čokoládu. Pampúšik sa neskutočne predvádzal a keďže v poslednej dobe chce, aby som všetko s ním robila ja, tak som ho umyla, uložila a uspala ja, až som sa s Krstným takmer ani nerozlúčila.

Streda - Pampúšik sa ráno zobudil a hľadal Krstného, to bolo také milé. Vydali sme sa do mesta a keďže sme mali čas, vybrali sme sa aj do Dráčika a potom po zrkadielko do Heleny a odtiaľ do Tancuľkova.
Tam sa Pampúšik najprv vypýtal cikať, takže sme nestihli úvod a následne sa pocikal, nemala som náhradné oblečenie, tak som ho obliekala, že pôjdem domov, keď mi jedna pani poradila, nech sa skúsim spýtať inštuktorky, či náhodou niečo nemá na prezlečenie, mala síce dievčenské vecičky, ale našli sme tam jedny tmavobordové legínky, takže to bolo fajn a mohli sme dokončiť hodinu. Po nej sme išli ešte do zásielkovne vyzdvihnúť jeden balík a druhý odovzdať.
Volala mi mamina ešte keď sme boli na námestí, tak som jej potom volala, že našla nejakú prácu na stráženie mačiek, že sa jej to strašne pozdáva.
Pampúšik potom zaspal. Prebral sa, keď sa Drahý sprchoval, najedol sa špagiet a išli sme von, lebo mi písala Susan, že či nepôjdeme von, tak sme sa tam stretli aj s Romi, jej mužom a deťmi a že ak chceme lampióny na lampiónový sprievod, že v Dráčiku zvyknú mať. No reku fajn, ešteže som tam bola včera aj dnes.

Štvrtok - Na gymnastiku som ledva prišli na čas, lebo som sa nejako nevedela vymotať. Chcela som dať ešte oprať a ešte tam to a hento, ale prišli sme, aj som mala kde zaparkovať, takže vlastne fajn. 
Bol opäť bazénik s guličkami, takže chalani sa tam bláznili ako diví.
Susan bola trochu na nervy, ale to je úplne normálne. My sme potom išli s autom ešte do Dráčika (áno, opäť). Lampióny nemali, ale aspoň som tam objavila RH Divu, tá je tak nádherná.
Išli sme aj do Pepca a tam som zistila, že nemám so sebou peňaženku, takže do Heleny sme ani nešli. Keď sme išli na parkovisku cez Krátku ulicu, stretla som sa s Inštruktorom, mi hovorí, že vidím, že jazdíš a bolo na ňom vidieť, že je z toho milo prekvapený. Ma to vskutku potešilo.
Keď Pampúšik zaspal, dofotila som konečne šaty na Vicky, nech môžem urobiť článok.
Poobede sme išli na chvíľu do Tesca na nákup a potom pozrieť do chovproduktu rybičky.

Piatok - Ráno sme sa trochu motali a potom sme išli s kočíkom do papierníctva, mali lampióny, takže sa teším. Kúpila som aj Susan čajík s menom k pondelkovým narodeninám. 
Keď sme vyšli, tak na rohu pri pizzérii bola sanitka aj policajti, tak sme ich pozorovali na lavičke niekoľko minút a ešte sme sa opäť zastavili v Dráčiku, lebo Pampúšik už z diaľky, že ideme pozrieť Lego, tak reku, máme čas, je slnečno, tak môžeme ísť.
Cestou domov sme sa ešte zastavili v Bille po pár drobností. 
Poobede sme upratovali, lebo mala prísť Majiteľka bytu. Drahý prišiel krátko pred piatou a že o pol piatej vyrazí Majiteľka bytu, tak si hovorím, že to tu bude každú chvíľu, ale tak čo už. Vybral sa do sprchy a samozrejme do toho prišla majiteľka, podpísali sme zmluvu, trochu sme sa porozprávali a potom odišla. Pozerali sme telku, urobili sme si toustíky a bol večer.

Sobota - Pampúšik sa zobudil niekedy v noci, na šťastie mu Drahý spravil mliečko, lebo mne sa neskutočne nechcelo vstať z postele. Neskôr som sa zobudila na to, že sa neskutočne prehadzuje na posteli, ale vstala som a ešte spinkal a Drahého som našla spať v obývačke na gauči. 
Drahý nám urobil raňajky, postavil polievku. Osprchovala som sa spolu s Pampúšikom a potom ho Drahý vzal von a ja zatiaľ potriedim fotky a povysávam.
Poobede sme sa motali doma, aby nebol veľmi unavený na sprievod. Drahého bolel bok a zle sa mu chodilo, tak sme vyšli len my dvaja. Stretli sme tam Susan s manželom a synčekom a tiež Romkinho muža so synčekom a v podstate sme celý Lampiónový sprievod absolvovali spolu a spolu sme potom išli aj domov. Bola to veľmi príjemná akcia.

Nedeľa - Bolo dosť hmlisto a trošku z toho aj padal dážď, ale aj tak som sa vybrala s Pampúšikom von a došli sme na to veľké ihrisko a boli sme tam pochopiteľne sami. 
Cestou domov sme sa zastavili ešte samozrejme pri sliepočkách. 
Podvečer sme sa zastavili ešte v Tescu, lebo Drahý mi zabudol povedať, že došlo mliečko pre Pampúšika.

Pondelok - Dopoludnia som sa vybrala do mesta po balíček a prechádzali sme sa s Pampúšikom. Inak taká pohoda. Zajtra máme náhradnú hodinu na Tancuľkovo, tak som zvedavá, ako to zvládneme, keďže tam budú aj Susan s Kubíkom. 

2 komentáre:

  1. Takto to působí, že máte každý den tancování nebo gymnastiku, jak se to nahrazovalo. Majitelka bytu tedy nehodlá být prodávat, že dala novou smlouvu? To je fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, bolo to také hektické týždne, že sme to tuším mali tak, že pondelok logopédia, utorok niečo náhradné, streda Tancuľkovo, štvrtok gymnastika.
      Zatiaľ má ešte fixáciuurokov na 5 rokov na hypotéke do budúceho leta, tak zatiaľ ešte na rok máme zmluvu. Potom sa uvidí, čo bude.

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...