Hľadať tu :-)

piatok 9. decembra 2022

Týždeň 04. 10. 2022 - 10. 10. 2022

Utorok - Pampúšik ma zobudil krátko pred siedmou, tak akurát, aby sme sa stihli najesť a vychystať k pani doktorke. Zaparkovala som na poslednom voľnom mieste pri bytovke v tesnej blízkosti polikliniky. Hoci, keď som opúšťala auto, dosť som mala pochybnosti, ako odtiaľ vyparkujem, ale rozhodla som sa, že to budem riešiť potom. 
Netušila som, ako to chodí momentálne u doktorky, keďže naposledy som tam bola pred rokom na očkovaní, čo nám sama dala termín. Zhúklo sa tam viacero maminiek a detí, všetci objednaní na 08:00, ale my sme vlastne boli druhí na rade. Sestrička, keď si brala preukazy, tak hneď, že treba dať dieťatku rúško, keď je choré. Tak hovorím, že nemám, lebo detské vôbec nemám, keďže všade boli od troch rokov, tak že mu mám dať svoje. No, to bol nápad, jednak mu bolo veľké a nedržalo a jednak vydržal ho mať asi aj 10 sekúnd, ale nakoniec to obe prežili. 
Kým si doktorka vytlačila môj e-mail, tak sa ma aj tak opýtala, ako to prebiehalo a čo mu dávame, medzitým Pampúšik zbadal plyšovú Minnie nad umývadlom, tak ju samozrejme chcel. Doktorka, že ho mám držať, nech im tam nerozoberie celú ambulanciu. Tak mi povedzte, na čo tam majú hračky, však každé polonormálne dieťa si to chce ochytať, si myslím. No, nakoniec ho popočúvala, odmerala mu teplotu a že mu predpisuje dva lieky a ešte som ho odvážila, má 12,5kg. 
Aj som si hovorila, či malo vôbec zmysel sem ísť, keď mu ani do hrdla nepozrela, ale si hovorím, však OK, ona je doktorka, nie ja.
Na moje vlastné prekvapenie som celkom v pohode vycúvala v tom úzkom priestore a vybrali sme sa na nákup do Lidlu. Keďže Pampúšik má teraz obsesiu s tým malým košíkom, tak som si nestihla poriadne pozrieť tie nové HP hrnčeky a predmety. Nákup bol tesne pod 20€, takže figúrku sme nedostali. Nevadí. Nešla som tam kvôli tomu.
Pri poliklinike som našla preukaz poistenca, najprv som si myslela, že je nejakého dieťaťa, ale podľa ročníka to nehrozilo. Dala som to do skupiniek a za krátko sa mi ozval manžel pani, ktorej bol preukaz, že ho včera stratila a že či by si ho mohol podvečer prísť vziať. Vravím, jasné.
Pampúšik bol už dosť unavený a pomerne rýchlo zaspal. 
Napísala som mail na súkromnú logopédiu, potom mi volali a dali nám termín na 28. 10. 2022, čo je super.
Drahý mi písal, že musí ostať dlhšie v práci. Potom prišiel, išli sme na poštu a do Tesca, do lekárne. Keď sme vychádzali z Tesca, na parkovisku som zbadala modrý päťkový Swift. Som zaľúbená :-D
Prišli sme už dosť neskoro, takže Pampúšik už bol unavený a vtedy je s ním všetko podstate náročnejšie, ale zaspal ledva si ľahol na vankúš.

Streda - Pampúšik sa zobudil už o šiestej. Áno, ja viem, že sú deti, ktoré sa budia aj skôr, ale ako ja na to nie som zvyknutá, tak pre mňa je to horor :-D Nakoniec som sa nejako prebrala a si hovorím, že by sme mohli zájsť do Pepca, ak sa Pampúšik bude dobre cítiť. Cítil sa super, vystrájal, tak sme sa vybrali do Dráčika, do Pepca (kde som neoddolala a kúpila som si Color Reveal morskú pannu a Pampúšikovi teplú čiapku s Mickeym. Na Tancuľkovo sme nešli, keďže je chorý, aby niekoho nenakazil.
Poobede sme už boli len doma, púšťali sme si pesničky a tancovali sme všetci spolu. Bolo to veľmi fajn.

Štvrtok - Pampúšikovi sa nejako zhoršil kašeľ (alebo zaberá sirup na vykašľavanie?), tak sme boli len doma. Vstal okolo tretej, potom sa naládoval mäskom s tarhoňou. 

Piatok - Stále doma s kašľom, rozprávky mi už lezú hore krkom, taktiež Lego, kreslenie a podobne :-D Keď Pampúšik zaspal, vybrala som sa aspoň fotiť Esme pred bytovku.

Sobota - Ráno som odviezla Drahého do práce, zastavili sme sa v Tescu a potom sme robili spolu rezne. Pampúšik dlho spinkal, potom sme sa hrali. 

Nedeľa - Pohodová nedeľa. Prechádzka, obed, prechádzka.

Pondelok - Pršalo takmer celý deň, takže sme boli len doma. 

2 komentáre:

  1. U vás k lékaři musí rodiče automaticky s náhubkem, že v ordinaci předpokládaly, že máš s sebou svůj náhubek?
    Gratuluji k mermaidce, jaká to je? Čepičku jsi synkovi pořídila pěknou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš, že ani neviem, ale k lekárom ho zvyknem nosiť, istú dobu ho chceli aj v lekárňach.
      Zelená to bola, na moju nie veľkú radosť, ale nevyberala som ju s kódom, takže moja chyba.
      Ďakujem

      Odstrániť

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...