Hľadať tu :-)

utorok 20. decembra 2022

Týždeň 01. 11. 2022 - 07. 11. 2022

Utorok - Deň všetkých svätých. Popŕchalo, ale boli sme zapáliť sviečky k panenke Márii a Drahý sa rozhodol urobiť na večer koláč od samej nudy. Musela so mu síce dosť pomáhať, ale výsledok bol celkom fajn.
Nevedela som sa dovolať mamine, z čoho som bola dosť nervózna, ale možno je u starkej a tam nemá wifi.

Streda - Tancuľkovo bolo fajn, na konci sme dostali pár bublifukov, takže to mal Pampúšik ohromnú radosť. 
Pokúšala som sa opäť zavolať mamine, teraz aj klasicky cez GSM sieť, ale vypnutá. Volala som aj strýkovi, ale že u nich nie je. 
Zašli sme po pár drobností do Billy.
Keď som zaparkovala pred bytovkou, zavolala som aj starostovi a poprosila som ho, či by sa k nám nešiel pozrieť. Volal mi späť, že nebola doma, ale že sused ju videl včera na prechádzke so psíkom. Tak som sa trochu upokojila.
Neskôr mi volala ona sama, že čo robím paniku, že sa jej "len"pokazil mobil a bola donútená si ísť kúpiť nový.
Jasné, žena, ktorá je každý pol rok hádam v nemocnici, má kardiostimulátor, prekonanú cievnu mozgovú príhodu, embóliu, astmu, chronickú bronchitídu, ťažkú depresiu s ľahkou sociopatiou a ja robím paniku. OK, maminka, v pohode.
Keď prišiel Drahý domov, robili sme francúzske zemiaky. 

Štvrtok - Boli sme na gymnastike, bola pohoda. Potom som sa stretla na námestí s jednou pani, ktorá mi doniesla guličkovú dráhu a išli sme domov. 
Poobede už znova pršalo. Proste obdobie dažďov neutícha.

Piatok - Najedli sme sa, obliekli a zašli sme do Tesca a potom sme sa doma hrali s Legom a upratovala som.
Poobede sme už boli len doma a pozerali sme TV.

Sobota - Najedli sme sa, trochu sme sa upratovali a potom sme išli do Lidlu na väčší nákup. 
Urobili sme obed, boli sme na prechádzke, keďže už konečne nepršalo.
V Lidli sme kúpili Pampúšikovi pyžamko:

Nedeľa - Pohodová nedeľa. Napísala Reny, že v pondelok bude náhradná hodina Tancuľkova. No teda, to bude týždeň. Pondelok Tancuľkovo, v utorok gymnastika, v stredu Tancuľkovo, štvrtok gymnastika. Piatok asi budem dávať všetko dokopy, na čo nebude až toľko času.

Pondelok - Bol pekný deň a tak som sa rozhodla, že na Tancuľkovo pôjdeme peši. Zastavili sme sa v Bille po nejaké pečivo na raňajky. Zastavili sme sa aj v Dráčiku aj Pepcu. V Pepcu som kúpila Pampúšikovi slipky s dinosaurami.



Bolo super, zbehlo sa nás tam pomerne dosť veľa, panovala pohodička.
Poobede sme už boli len von po okolí.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hana Bořkovcová - Zakázané holky

Toto je po dlhšej dobe knižka, ktorú som prečítala v elektronickej podobe. Dostala som sa k nej vďaka článku u Iwky  Zakázané holky (anawibl...